Om Vores Rivaler IX

2 år 7 måneder siden #10093 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX
PSG ejerne er jo ikke ligefrem kendt for at have en kultur med slavelignende forhold....

"Mbappe will not leave PSG"... Mon de har inddraget hans pas...  Smid Qatar ud af europæisk fodbold.

I diametral modsætning hertil er RM en gentleman-klub, der som oftest tillader sine spillere at skifte, hvis de ønsker det (Varane) og som oftest også at blive, hvis de ønsker det (Jovic, Mariano, Marcelo m.fl.).

Tænk sig, jeg ved sq ikke, om jeg turde tage til PSG, hvis jeg var Messi. Hvis ikke han spiller i Barca, ryger han nok til Premier League.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved Vinícius.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #10094 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Kunne man ærligt talt ikke frygte at Mbappe ville syntes at det var episk fedt at spille sammen med Neymar og Messi. Han ville jo garne 4 gange hver kamp med de stikninger de 2 ville smide ham.
CL ville da om noget være inden for rækkevidde.

Håber dog han dribler til Madrid og at PSG køber Ronaldo samt Messi.
Shit jeg gad godt se de 3 sammen, bare en enkelt sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #10095 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete post=140029 skrev:

mohbar post=140027 skrev:

El Siete post=140026 skrev:

mohbar post=140024 skrev: ​Nå men det ser unægteligt ud som om Messi ikke er barcelonaspiller længere (og dog - han kan nok stadig blive det sålænge han ikke skriver under for en anden klub, eller vælger at spille gratis for Barca..)

Hvor tror folk han ender? Mit bud er PSG. Det vil jo være et ønskescenarie for både Messi og Neymar, men Mbappe vil nok ikke føle sig tilpas med de to. SÅ han kommer til Real ;-). Det vil også passe bedre ind i PSGs regnskab. For selvom de nok er hamrende ligeglade med FFP mm, så kommer de jo til at skulle dokumentere en eller anden form for "grøn" linie i deres økonomi, og Messi kommer jo næppe helt gratis.

Et scenarie kunne også være at PSG vælger at markere sig overfor Real og Barca ved både at skrive med Messi og beholde Mbappe kontrakten ud. De vil da miste en potentiel transferindtægt på 150 mio EUR, men deres ledelses lunefuldheder bekymrer mig..

​Hvis der er nogen der har pengene og magten til at have Neymar, Mbappe OG Messi i truppen er det PSG. Jeg tror langt fra det er givet at Mbappe ryger til Madrid hvis de får Messi. 

​Du har nok ret, men der er lidt spinkle håb hist og pist... Håber fx. på at den arrogante udtalelse om at Mbappe aldrig kommer væk fra PSG har trigget et eller andet i Mbappe.  

​Ja, enig. Tror egentlig ikke der hersker tvivl om at Mbappe VIL til Madrid, men hvis PSG ikke vil forhandle, samtidig med at han har udsigt til en sæson med Messi og Ramos (selv uden Messi ser chancerne for et CL-trofæ bedre ud end nogensinde) så tror jeg han løber kontrakten ud.

Men vi må se, jeg må indrømme at det ville ødelægge noget af fodbolden for mig hvis PSG er i stand til at have alle Messi, Neymar, Mbappe, Ramos, Donnarumma, osv osv, på samme tid. Så er der jo ingen regler længere. 

Forventet holdopstilling:
​Angreb: Neymar, Mbappe, Messi
Midtbane: Veratti, Wijnaldum Hakimi, Bernat
Forsvar: Kimbembe, Ramos og Marquinhos
Målmand: Donnarumma

Hvem har haft gang i editoren ?!


 
Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #10096 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo post=140032 skrev: Kunne man ærligt talt ikke frygte at Mbappe ville syntes at det var episk fedt at spille sammen med Neymar og Messi. Han ville jo garne 4 gange hver kamp med de stikninger de 2 ville smide ham.
CL ville da om noget være inden for rækkevidde.

Håber dog han dribler til Madrid og at PSG køber Ronaldo samt Messi.
Shit jeg gad godt se de 3 sammen, bare en enkelt sæson.

​Tror næppe Ronaldo's ego kan klare at spille sammen med Messi og se ham vinde endnu en Balon D O'r

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #10097 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete post=140025 skrev: ​Barcelonas lønbudget er på 110% af det tilladte. UDEN Messis løn. Hold da op. 

​Laporta siger 110 med Messi og 95 uden. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #10098 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=140035 skrev:

El Siete post=140025 skrev: ​Barcelonas lønbudget er på 110% af det tilladte. UDEN Messis løn. Hold da op. 

​Laporta siger 110 med Messi og 95 uden. 

​Og i samme ombæring sagde han, at det er ideelt at niveauet er på 65-70% - så endnu længere vej 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #10099 af longwind
Besvaret af longwind på emne Om Vores Rivaler IX
Selv på 95% vil det nok ikke tillade dem at indregistrere deres nye spillere. Vildt, hvad det er kommet til. At læse om Bartomeus lederskab er som at se en episode af Luksusfælden.

Det er god underholdning, men håber nu, at Barca kommer sig, og at dette bliver starten på et mere holdbart fundament i fremtiden for dem.

Både Real Madrid og La Liga har brug for Barcelona.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #10100 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=140035 skrev:

El Siete post=140025 skrev: ​Barcelonas lønbudget er på 110% af det tilladte. UDEN Messis løn. Hold da op. 

​Laporta siger 110 med Messi og 95 uden. 

​Ah, Ok, så læste jeg et forkert citat.
Men stadig meget.

Kan også læse de regnede med 200M  i underskud men Laporta mener det er tættere på 487M. Av. 
 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #10101 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

PMO post=140036 skrev:

Ramos4 post=140035 skrev:

El Siete post=140025 skrev: ​Barcelonas lønbudget er på 110% af det tilladte. UDEN Messis løn. Hold da op. 

​Laporta siger 110 med Messi og 95 uden. 

​Og i samme ombæring sagde han, at det er ideelt at niveauet er på 65-70% - så endnu længere vej 

​UEFAs klare anbefalinger er at lønninger ikke bør udgøre mere end 70% af budgettet, så det er meget godt i tråd med det. Mig bekendt ligger vi også deromkring.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #10102 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Laporta har fuldstændig ret i, at ingen er større end klubben og at klubbens overlevelse er det vigtigste.

Men han bliver stadig ved med at understrege at "vi HAVDE en aftale - Messi ville gerne!" - jamen kære ven, I har ingen penge :D Du har ikke fået afskippet nogle af de andre løntunge spillere OG du har hentet fire nye spillere der ikke kan indskrives. Det er ikke nogen overraskelse, at Messi ikke kan indskrives. Det er ren idioti og arrogance. Kig på tallene, Laporta.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #10103 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=140039 skrev:

PMO post=140036 skrev:

Ramos4 post=140035 skrev:

El Siete post=140025 skrev: ​Barcelonas lønbudget er på 110% af det tilladte. UDEN Messis løn. Hold da op. 

​Laporta siger 110 med Messi og 95 uden. 

​Og i samme ombæring sagde han, at det er ideelt at niveauet er på 65-70% - så endnu længere vej 

​UEFAs klare anbefalinger er at lønninger ikke bør udgøre mere end 70% af budgettet, så det er meget godt i tråd med det. Mig bekendt ligger vi også deromkring.


Jeg så det meste af interviewet og må sige at Laporta fremstod meget reel. Han var skuffet, men ikke noget mudderkastning, mere en anderledes af, at Barcelona havde levet over evne og at der nu skulle styr på det. Igen var trods alt over klubben. Fornuftigt snak.​
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #10104 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Meget kan man sige om Florentino, men økonomisk er han 110% (apropos procenter) fornuftig. På dét plan er jeg helt tryg ved ham. Dejligt at vi kan gå en lys fremtid i møde med nyt stadion og Mbappe og Haaland i horisonten.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce