Om Vores Rivaler IX

10 år 5 måneder siden #1009 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: asp3200 skrev:

Kun mig som synes det er yderst respektløst og mangel på klasse. Desuden så bør den scoring aldrig godkendes pga indløb.

Der kommer et indløb efter Messi prikkede til bolden, derfor er scoringen selvfølgelig fuldt ud lovlig.

Nej der kommer et indløb meget før ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #1010 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

asp3200 skrev:

Kun mig som synes det er yderst respektløst og mangel på klasse. Desuden så bør den scoring aldrig godkendes pga indløb.

Der kommer et indløb efter Messi prikkede til bolden, derfor er scoringen selvfølgelig fuldt ud lovlig.

Det kan vidst hurtigt afgøres med en gengivelse af situationen (1:03 minut). Suárez begynder sit løb udenfor feltet, men er først inde i feltet efter Messi prikker til bolden.

Florentino Pérez

10 år 5 måneder siden #1011 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

asp3200 skrev:

Det kan vidst hurtigt afgøres med en gengivelse af situationen (1:03 minut). Suárez begynder sit løb udenfor feltet, men er først inde i feltet efter Messi prikker til bolden.

Han er i halvcirklen inden Messi prikker til bolden. Bare sådan lige for at sikre nok fluer til sommer!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

10 år 5 måneder siden #1012 af AmorMadrid
Besvaret af AmorMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid skrev:

Sahinovic skrev:

asp3200 skrev:

Han er i halvcirklen inden Messi prikker til bolden. Bare sådan lige for at sikre nok fluer til sommer!

Og det burde jo faktisk være nok til at dommeren skulle have fløjtet for nyt straffe, eftersom man ikke må befinde sig inde i halvcirklen inden straffesparket er taget.
pbs.twimg.com/media/CbNLnOJXEAEYlsF.jpg

10 år 5 måneder siden #1013 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Bliver der lige nu diskuteret om straffesparket skulle tages om, fordi Suarez løber ind i feltet før Messi har ramt bolden? Hvis vi nu lige skal lege hr. regelrytter aka. BBB, så ville straffesparkskonkurrencen fra 93 stadig være igang nu! Nu når vi er igang med smålighederne, så kan vi jo også tage et kig på alle hjørnesparkene i alle kampe og dømme omkring de 150 straffespark der ville blive i hver kamp, fordi der er berøring som ikke er tilladt ifølge reglerne.

Her sank sagligheden lige ned på katalansk plan. Et niveau som jeg førhen troede var umuligt og nå, men Madridismoen herinde tog den lige derned.

Haha, hold kæft hvor må det være sørgeligt :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 år 5 måneder siden #1014 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

asp3200 skrev: Kun mig som synes det er yderst respektløst og mangel på klasse. Desuden så bør den scoring aldrig godkendes pga indløb.

Godkender Barcelonas sejr og er fuldt fortjent, men det der ville der være ramaskrig om hvis Madrid gjorde det. Viser bare hvor blinde folk er overfor mes que un club...

Jeg syntes også det er total mangel på respekt. Målmanden som i forvejen har alle odds imod sig for at snuppe et straffespark, har jo ikke en jordisk chance for at regne den ud. Og du har fuldstændig ret i at hvis Ronaldo lavede samme nummer, ville der blive en helvedes ballade. Specielt her på forummet.
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

10 år 5 måneder siden #1015 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: Bliver der lige nu diskuteret om straffesparket skulle tages om, fordi Suarez løber ind i feltet før Messi har ramt bolden? Hvis vi nu lige skal lege hr. regelrytter aka. BBB, så ville straffesparkskonkurrencen fra 93 stadig være igang nu! Nu når vi er igang med smålighederne, så kan vi jo også tage et kig på alle hjørnesparkene i alle kampe og dømme omkring de 150 straffespark der ville blive i hver kamp, fordi der er berøring som ikke er tilladt ifølge reglerne.

Her sank sagligheden lige ned på katalansk plan. Et niveau som jeg førhen troede var umuligt og nå, men Madridismoen herinde tog den lige derned.

Det sørgelige er vel næsten, at du har været dernede i en uges tid, tilsyneladende uden at opdage det, jf. den famøse tids-måling fra Luka Modric´ scoring til Cristiano Ronaldo var ovre og fejre målet med ham, som blev brugt til at "bevise" manglen på Madridismo i portugiseren.

Derfra har vi andre fortsat et stykke vej ned, men vi kan komme den et skridt videre ved at begynde at snakke om Messis frisparksmål, hvor bolden blev flyttet otte meter frem. Men det bragte da argentineren lidt tættere på antallet af Cristiano Ronaldos frisparksmål i La Liga ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle, AmorMadrid

10 år 5 måneder siden #1016 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL skrev:

asp3200 skrev: Kun mig som synes det er yderst respektløst og mangel på klasse. Desuden så bør den scoring aldrig godkendes pga indløb.

Godkender Barcelonas sejr og er fuldt fortjent, men det der ville der være ramaskrig om hvis Madrid gjorde det. Viser bare hvor blinde folk er overfor mes que un club...

Jeg syntes også det er total mangel på respekt. Målmanden som i forvejen har alle odds imod sig for at snuppe et straffespark, har jo ikke en jordisk chance for at regne den ud. Og du har fuldstændig ret i at hvis Ronaldo lavede samme nummer, ville der blive en helvedes ballade. Specielt her på forumet.

Hvorfor skulle der nogensinde opstå mere ballade af, hvis en Ronaldo lavede samme nummer? Kan brugerne som ville blive stikhamrende tosset på Ronaldo for samme nummer ikke melde sig?

Der vil jo altid være små dengse drenge som synes at det er respektløst, lidt ligesom man synes at Neymars tricks med bolden er respektløst, eller dengang man syntes at unge Ronaldo var respektløs og bare skulle sparkes ned fordi han fyrede alle sine tricks af, men come on, det er jo bare fordi de kan noget ekstraordinært med bolden, og publikum elsker det jo. Det er da fedt at se et show engang imellem, istedet for det hele tiden skal være så super trivielt.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 5 måneder siden #1017 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

Real HWL skrev:

Jeg syntes også det er total mangel på respekt. Målmanden som i forvejen har alle odds imod sig for at snuppe et straffespark, har jo ikke en jordisk chance for at regne den ud. Og du har fuldstændig ret i at hvis Ronaldo lavede samme nummer, ville der blive en helvedes ballade. Specielt her på forumet.

Hvorfor skulle der nogensinde opstå mere ballade af, hvis en Ronaldo lavede samme nummer? Kan brugerne som ville blive stikhamrende tosset på Ronaldo for samme nummer ikke melde sig?

Der vil jo altid være små dengse drenge som synes at det er respektløst, lidt ligesom man synes at Neymars tricks med bolden er respektløst, eller dengang man syntes at unge Ronaldo var respektløs og bare skulle sparkes ned fordi han fyrede alle sine tricks af, men come on, det er jo bare fordi de kan noget ekstraordinært med bolden, og publikum elsker det jo. Det er da fedt at se et show engang imellem, istedet for det hele tiden skal være så super trivielt.

Fordi Ronaldo er en mand der er mere hadet end elsket. Folk har jo generalt bare ondt i røven når Ronaldo trækker vejret.

De situationer du nævner syntes jeg også er helt i orden. Syntes bare ikke man kan sammenligne dem med ovennævnte situation. En målmand i fodbold har i forvejen alle odds imod sig ved et straffespark. Og med det trick er han da totalt uden chance. Det er sku usportsligt.

10 år 5 måneder siden #1018 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid skrev:

Dios skrev: Bliver der lige nu diskuteret om straffesparket skulle tages om, fordi Suarez løber ind i feltet før Messi har ramt bolden? Hvis vi nu lige skal lege hr. regelrytter aka. BBB, så ville straffesparkskonkurrencen fra 93 stadig være igang nu! Nu når vi er igang med smålighederne, så kan vi jo også tage et kig på alle hjørnesparkene i alle kampe og dømme omkring de 150 straffespark der ville blive i hver kamp, fordi der er berøring som ikke er tilladt ifølge reglerne.

Det sørgelige er vel næsten, at du har været dernede i en uges tid, tilsyneladende uden at opdage det, jf. den famøse tids-måling fra Luka Modric´ scoring til Cristiano Ronaldo var ovre og fejre målet med ham, som blev brugt til at "bevise" manglen på Madridismo i portugiseren.

Derfra har vi andre fortsat et stykke vej ned, men vi kan komme den et skridt videre ved at begynde at snakke om Messis frisparksmål, hvor bolden blev flyttet otte meter frem. Men det bragte da argentineren lidt tættere på antallet af Cristiano Ronaldos frisparksmål i La Liga ;-)

Haha, du sød :D

Det var ikke for at bevise hans mangelende Madridismo, for alle ved jo den slet ikke er til stede ;) Nu ved jeg alderen er kritisk for dig, så hukommelsen er jo ikke som den har været, men vil da lige minde dig om, at du husker forkert :) Jeg var ham som smed et link som beviste, at Ronaldo netop "fejrede" målet, som der var en anden bruger som mente han ikke gjorde.
Men hey, vi alle kan jo ikke vinde hvergang :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

• Sir
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #1019 af Sir
Besvaret af Sir på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL skrev: En målmand i fodbold har i forvejen alle odds imod sig ved et straffespark. Og med det trick er han da totalt uden chance. Det er sku usportsligt.

Der er mange - mange - ting, du har skrevet ovenover, jeg er uenige i, men dette overgår dem alligevel: Du mener, at grunden til vi ikke oftere ser straffespark eksekveret på den her måde er fordi, at det er usportsligt? Du mener, at hvis man så bort fra det - ifølge dig - usportslige, så ville dette være en standard manøvre, da målmanden da er "totalt uden chance"? Noget man må gå ud fra, at alle hold vil foretrække målmanden er!?

For størstedelen af sportsverdenen, selv Marca, så er det til gengæld nærmere benovelse end forargelse, der er reaktionen på gårsdagens straffespark.

10 år 5 måneder siden #1020 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

Sir skrev:

Real HWL skrev: En målmand i fodbold har i forvejen alle odds imod sig ved et straffespark. Og med det trick er han da totalt uden chance. Det er sku usportsligt.

Der er mange - mange - ting, du har skrevet ovenover, jeg er uenige i, men dette overgår dem alligevel: Du mener, at grunden til vi ikke oftere ser straffespark eksekveret på den her måde er fordi, at det er usportsligt? Du mener, at hvis man så bort fra det - ifølge dig - usportslige, så ville dette være en standard manøvre, da målmanden da er "totalt uden chance"? Noget man må gå ud fra, at alle hold vil foretrække målmanden er!?

For størstedelen af sportsverdenen, selv Marca, så er det til gengæld nærmere benovelse end forargelse, der er reaktionen på gårsdagens straffespark.

Næææe, en Barcelona-fan der hylder målet. Nu har man set det med.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real HWL, AmorMadrid

Leveret af Kunena Forum