Om Vores Rivaler IX
asp3200 skrev:
Siempre Madrid skrev: Hykleren får 3 år i Manchester City.
Utroligt han ikke udfordrer sig mere end kun at tage tophold med penge.
Ville du selv starte forfra som flaskedreng i fakta, hvis du har knoklet dig til leder stillingen, bare for at få endnu en udfordring? Nogle gange er det sgu sundt og have fingeren på pulsen. Det er et kaos uden lige i City, og der er overhovedet ikke styr på deres trupsammensætning. De er et fantastisk hold, men de mangler det øverste niveau. Det er en udfordring i sig selv.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev:
asp3200 skrev:
Ville du selv starte forfra som flaskedreng i fakta, hvis du har knoklet dig til leder stillingen, bare for at få endnu en udfordring? Nogle gange er det sgu sundt og have fingeren på pulsen. Det er et kaos uden lige i City, og der er overhovedet ikke styr på deres trupsammensætning. De er et fantastisk hold, men de mangler det øverste niveau. Det er en udfordring i sig selv.
Spræng banken og hent Neymar. Så skal de nok vinde noget mere. Når udgangspunktet er så godt, og de har nærmest uendelige dollars, så bliver det lidt let. Specielt i så dårlig en liga som den engelske.
Dios skrev:
asp3200 skrev:
Ahh come on. Han får da ingen udfordring med city, han køber dem han ville have og har masser af penge.
Han har jo vundet alt på en billig baggrund, overtaget vinder hold hver gang og så bygget lidt på. Så tag dog united eller lavere hold og vis så du er top tre træner.
Hvis jeg havde vundet alt, havde masser af millioner som ham så ville jeg da prøve at kopiere a la Mourinhos porto eller inter feks. Det er sku da en udfordring.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
asp3200 skrev:
Dios skrev:
asp3200 skrev:
Ahh come on. Han får da ingen udfordring med city, han køber dem han ville have og har masser af penge.
Han har jo vundet alt på en billig baggrund, overtaget vinder hold hver gang og så bygget lidt på. Så tag dog united eller lavere hold og vis så du er top tre træner.
Hvis jeg havde vundet alt, havde masser af millioner som ham så ville jeg da prøve at kopiere a la Mourinhos porto eller inter feks. Det er sku da en udfordring.
Kopiere Mourinho??
Ville Mourinho tage Porto eller et andet hold på det niveau i dag? Aldrig!
Manchester City er nul og niks i Europa og det bliver da en stor udfordring at skabe succes på den front.
Det lykkedes ham ikke med Bayern, så nu skal han bringe City et skridt opad.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Ville omvendt få respekt for ham, hvis han ville træne Roma.
Dog kan man diskutere hvorvidt hans filosofi overhovedet kan fungere med et sub-top hold. Det tror jeg faktisk det ikke kan.
Prøv dog kræfter med et hold som ikke er mestre, men top 5, og så få dem derop. Jeg tænker ikke kun europæisk.
- Johnson
- Gæst
-
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Er i øvrig sikker på, at den 10-årige træner ville have gode muligheder for at vinde med et Barca hold, hvor spillere som Messi, Iniesta, Xavi, Busquet, Puyol, Pique, Alves mm. var i deres topform.
Jeg siger ikke at Guardiola er en dårlig træner - langt fra. Men han har godt nok fået serveret meget på det sølvfad.
- Tobiasillas
- Gæst
-
Indtil vider har der været nogle gode trænere som fejlet, de havde samme muligheder som guardiola kommer til at have. Det er en udfordring i sig selv at sammensæt det hold man ønsker, jeg ved også at trænere i Real og Barca får alle de spillere de peger på så hvor er forskellen? Skal man virkelig til et hold hvor man ikke får de spillere man ønsker før man kan bevise noget?
- zgtaf
- Gæst
-
Barcelona havde året før han overtog holdet tabt med 18 point til Real, så de var måske i endnu dårligere stand end City inden han overtog det. Messi var endnu ikke nogen superstjerne, så kæmpe kredit til ham for det han gjorde med Barca.zgtaf skrev: Jeg synes folk har en tendens til at glemme at det var et Barcelona-hold i krise som Guardiola overtog. Derefter skabte han et af historiens bedste fodboldhold - det er ikk nogen nem sag.
Når det så er sagt så er City da ikke nogen nem opgave, de har gode trænerne og en god trup længe uden at det er lykkes andet end at vinde ligaen et par gange og nogle gange i overtiden af sidste spillerunde. Jeg synes bestemt det er en udfordring han giver sig selv. Hvis ikke han ville have udfordring, var han da blevet i Bayern eller taget til PSG.
Han overtog trods alt et afdanket og udbrændt hold som i to sæsoner ikke havde formået at vinde nogle store titler, og bare det at han fik afskediget Ronaldinho og Eto'o, sådan som han nu engang gjorde, kræver alligevel en del nosser og det har jeg respekt for.
Han formåede, efter min mening, at skabe det bedste hold man nogensinde har set inden for fodboldens historie, og det skal han have en stor del af æren for.
Florentino Pérez