Om Vores Rivaler IX
Sahinovic skrev: Jeg kan saftsuseme ikke lide Guardiola, men han har bestemt ikke fået noget serveret på et sølvfad.
Han overtog trods alt et afdanket og udbrændt hold som i to sæsoner ikke havde formået at vinde nogle store titler, og bare det at han fik afskediget Ronaldinho og Eto'o, sådan som han nu engang gjorde, kræver alligevel en del nosser og det har jeg respekt for.
Han formåede, efter min mening, at skabe det bedste hold man nogensinde har set inden for fodboldens historie, og det skal han have en stor del af æren for.
Enig. Men det r stadig nemmere at opnå "succes" med en stor klub som Real Madrid, end et lorte hold som Getafe.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det med han overtog et barcelona i krise er noget pjat, de havde en god trup og base hvor han lavede en lille smule ændringer. Det kunne mange andre trænere også gøre.
Jeg er ikke forblændet af ham. Han er stadig en hykler i min bog og doper.
Det med han overtog et barcelona i krise er noget pjat, de havde en god trup og base hvor han lavede en lille smule ændringer. Det kunne mange andre trænere også gøre.
Hvor mange managere igennem tiden har ikke også haft en god trup og base, men stadig ikke kunnet formå at ændre på de små detaljer som i sidste ende resulterede i success - bare i Real Madrid som et eksempel?
Hvis ikke Guardiola, hvilken manager er du da forblændet af?
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Asp3200 skrev:
Hvor mange managere igennem tiden har ikke også haft en god trup og base, men stadig ikke kunnet formå at ændre på de små detaljer som i sidste ende resulterede i success - bare i Real Madrid som et eksempel?
Hvis ikke Guardiola, hvilken manager er du da forblændet af?
Forblændet og forblændet er jeg af ingen, men klopp, mourinho i hans tidlige år, Løw er jeg imponeret af. Klopp at han kan Dortmund op på så højt niveau med den trup og det han allerede har gjort for liverpool med de midler han har. Samme med mourinhos porto og såvel inter. Løw tog et Tyskland og formede dem til en enhed uden de store stjerner.
Pep vil altid være en snyder og hykler i mine øjne, en tikkende bombe og det er ikke sagt fordi han har barca dna. Der er bare noget over ham som jeg hader.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
asp3200 skrev: Glæder mig til han møder modgang for han har ikke haft det svært med de hold og trupper indtil videre. Man så lidt mod porto hvor skråbelig han psyke er når han bliver presset.
Hvis man nu ser udelukkende på det fodboldmæssige, så må man tage hatten af for det, han lavede i Barcelona, synes jeg. Bayern München har været tættere på det ordinære, når man tænker på, hvordan hans hold blev smadret til ukendelighed af først Real Madrid og siden Barcelona.
Når det er sagt, så er jeg fuldstændig enig med dig i, at der ikke findes en mere ækel type i træner-verdenen (alle inklusive) end den ubehøvlede og udannede hykler.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Mølbat skrev: Atléticos angreb er blevet "svækket". Jackson Martínez er blevet solgt til Guangzhou Evergrande: www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/20...rgrande?ICID=HP_BN_1
Det er helt ubegribeligt, at en så stor angriber allerede nu vælger at trappe ned i Kina. Money talks.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Mølbat skrev: Atléticos angreb er blevet "svækket". Jackson Martínez er blevet solgt til Guangzhou Evergrande: www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/20...rgrande?ICID=HP_BN_1
+ en knæskade til Augusto
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
+ karantæne til Godin og Filipe Luis. Det må resultere i pointtab.Zyconith skrev:
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev:
+ karantæne til Godin og Filipe Luis. Det må resultere i pointtab.Zyconith skrev:
Mens Godín og Filipe Luis' fravær kan komme til at koste dem, så tror jeg ikke, at de kommer til at savne Jackson. Han har været en stor skuffelse i sin tid i Spanien. Det er derfor imponerende, at Atlético faktisk har fået en profit på salget på ca. €7 millioner.
Der er åbenbart en ''ukendt'' klub som har budt €190 mio. på Neymar - Guardiola og co. evt?
Jeg har virkeligt svært ved lige at forholde mig til disse transferrygter, da der ingen indikationer er på at Neymar vil skifte, og hvorfor i alverden skulle han også ville ønske et klub skifte, når han ligner en mand som virkelig nyder sit ophold i FC Barcelona.
Florentino Pérez