Om Vores Rivaler IX

1 uge 3 dage siden #10393 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=142743 skrev:

Bismo post=142742 skrev: Newcastle = den rigeste klub i verden. Opkøbt af en saudisk fond med hundredevis af milliarder dollars i ryggen 

Ser frem til at konkurrere mod dem om spillere i de kommende år.

De der olierige stater bliver ved med at ødelægge markedet lol

​:/ Mon ikke projektet når at dø inden de bliver seriøse bejlere til noget som helst. 

Havde tænkt en masse spydige dumme kommentarer, men Ramos, tror du seriøst på at de ikke bejlere til PL inden 5 år? 
Her håber jeg virkelig at jeg bare er dum og negativ... 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 3 dage siden #10394 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Thomaskjensen post=142744 skrev:

Ramos4 post=142743 skrev:

Bismo post=142742 skrev: Newcastle = den rigeste klub i verden. Opkøbt af en saudisk fond med hundredevis af milliarder dollars i ryggen 

Ser frem til at konkurrere mod dem om spillere i de kommende år.

De der olierige stater bliver ved med at ødelægge markedet lol

​:/ Mon ikke projektet når at dø inden de bliver seriøse bejlere til noget som helst. 

Havde tænkt en masse spydige dumme kommentarer, men Ramos, tror du seriøst på at de ikke bejlere til PL inden 5 år? 
Her håber jeg virkelig at jeg bare er dum og negativ... 

​Jeg er med på at de har åndssvagt mange penge, men for hver City-historie er der også en Reading-historie. Penge er ikke alt. United har haft stenrigere ejere i mange år, men ikke været tæt på at vinde mesterskabet (og slet ikke Champions League) de sidste 8. Arsenal er også stenrige.

Edit: Nogen ejere går rent faktisk op i fodbold - andre i penge - nogen trækker stikket før tid. Jeg tror Newcastle er en del større opgave end f.eks. City, men det er bare mit bud.

City indsatte en sindssygt dygtig sportslig ledelse og hentede en af verdens bedste trænere. Strategi og ledelse er alting. PSG har decideret været nødt til at sætte Neymar, Mbappe og Messi sammen for at være i nærheden af at vinde CL.

Det er en utrolig trist udvikling, men nej jeg frygter ikke Newcastle :)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Sidste redigering: 1 uge 3 dage siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Thomaskjensen

1 uge 3 dage siden #10395 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Mbappe til sommer: "this is a dream come true. I have always been a fan of this club. Newcastle was my first love"
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Thomaskjensen, Ramos4

1 uge 3 dage siden #10396 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Det bliver det rene cirkus med Newcastle. Deres ejer er vidst god for 320 milliarder. Til sammenligning står PSGs ejer med tallet 220 milliarder og Citys ejer med 21 milliarder.

Vi får desværre en udenlandsk konkurrent igen, der står klar til at hente talent fra La Liga og som vil være med til at presse priserne endnu højere op.

Som tiden dog går er det dog federe og federe at holde med et hold, der ikke er ejet af en eller anden tvivlsom milliardær.

1 uge 3 dage siden #10397 af Thomaskjensen
lol Bismo og Ramos, indsigt og god humor, elsker det!

Jeg er faktisk mere "bange" for Newcastle end PSG da PL er en liga store spillere gerne vil til og jeg tror de med deres mange penge kan lokke en del store talenter til klubben, ja altså dem uden respekt for sig selv...

Jeg tror ikke på FFP, så Newcastle bliver nok en udfordrer om 4-5 år.

Om vi skal have en fungerende FFP, hvad tror i så om vores nye stadion projekt? Jeg tror vi kommer blive ramt om man gør det fair for alle i længden. Blot en reflektion.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

1 uge 3 dage siden #10398 af Fondo_Sur
Det er et godt spørgsmål Thomas.

Gælden pr. år for stadionet er vel som aftalt “kun” 25 mio € (så vidt jeg husker). Man regner dog modsat med større indtægter end der hidtil har været. 

Det renoverede Bernabeu vil jo kunne tjene penge på events i alle dage på året, da græstæppet kan fjernes og taget lukkes.

Så måske:
Hjemmekamp om søndagen, minigolfturnering om mandagen, koncert om tirsdagen og måske madridista.dk-træf om torsdagen?
Sidste redigering: 1 uge 3 dage siden ved Fondo_Sur.

1 uge 2 dage siden #10399 af Thomaskjensen
Der er jo så mange smuthuller her så det er latterligt, tag bare stadionnavnet om man har et sådanne, ja eller de reklamer vi kommer at have på fasaden, det er da klart at de kommer blive meget mere værd når der kommer 100 000 - 150 000 personer på stadion 2 gange hver uge til koncert eller tennis.

Mig vidende er vi først med at tænke så stort, og vi er vel en af de eneste med et stadion der ligger så centralt så det kan fungere, og min pointe er vel bare at vi mentalt skal forberede os på en shit-storm og det er vel i grunden Blanco der har financierer og planeret denne ombygning, :)

1 uge 2 dage siden #10400 af Fondo_Sur
Shitstorm fordi det er så gennemtænkt med øgede de indtægter?

Altså, det bliver klubbens penge, og Real Madrid skal stadigt holde sig indenfor FFP. Jeg kender ikke nok til det at vide, hvordan man adskiller hele organisationens penge med fodboldholdets. Eller hvis der overhovedet er nogen adskillelse. 

Den gæld man skal betale for renovationen må vel også balancere regnskabet. 25 mio € om året er ikke så lidt. 

Sidste redigering: 1 uge 2 dage siden ved Fondo_Sur.

1 uge 2 dage siden #10401 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Vi ejer stadionet. Siger FFP da noget om, at man ikke må have ikke-fodbold relaterede indtægter?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

1 uge 1 dag siden #10402 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Det er helt bizart måden Leonardo har ageret på i Mbappe sagaen. Det er åbenbart Madrids skyld, at spilleren ikke vil forlænge. Det er respektløst, at vi byder 220 mio euro for en spiller, som kun har et år tilbage af sin kontrakt. Det synes han åbenbart, at vi skal "straffes" for. Sikke en tosse. 

www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2601d8b418b45d5.html
Sidste redigering: 1 uge 1 dag siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Ramos4

1 uge 1 dag siden #10403 af Kratmus
Besvaret af Kratmus på emne Om Vores Rivaler IX

Bismo post=142777 skrev: Det er helt bizart måden Leonardo har ageret på i Mbappe sagaen. Det er åbenbart Madrids skyld, at spilleren ikke vil forlænge. Det er respektløst, at vi byder 220 mio euro for en spiller, som kun har et år tilbage af sin kontrakt. Det synes han åbenbart, at vi skal "straffes" for. Sikke en tosse. 

www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2601d8b418b45d5.html

Jeg bemærker to ting her.

1) Han omtaler ikke længere Mbappe, som den bedste spiller i verden, men som "en af de bedste" 
2) Det må være svært at acceptere, at ikke alt kan købes for penge.

1 uge 1 dag siden #10404 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX
Tilføjelsen af Mbappe bliver bare bedre og bedre jo mere den mand snakker.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.