Om Vores Rivaler IX

1 uge 1 dag siden #10405 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=142767 skrev: Vi ejer stadionet. Siger FFP da noget om, at man ikke må have ikke-fodbold relaterede indtægter?

​Det gør det nok ikke. Jeg tror at thomas mener, at andre klubber vil blive misundelige eller sætte spørgsmålstegn til reglerne, hvis Real Madrid får mange flere indtægter som betyder, at Real Madrid ville kunne betale meget mere end andre klubber indenfor et FFP reglement. Det er bare en meget smart forretningsmodel at bruge Bernabeu som Madrids midtpunkt i alle årets dage. Wanda Metropolitano der ligger forholdsvis langt ude af byen kan ikke hamle op med det der. Sådan er det vel bare. 

Sidste redigering: 1 uge 1 dag siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 1 dag siden #10406 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur post=142782 skrev:

Ramos4 post=142767 skrev: Vi ejer stadionet. Siger FFP da noget om, at man ikke må have ikke-fodbold relaterede indtægter?

​Det gør det nok ikke. Jeg tror at thomas mener, at andre klubber vil blive misundelige eller sætte spørgsmålstegn til reglerne, hvis Real Madrid får mange flere indtægter som betyder, at Real Madrid ville kunne betale meget mere end andre klubber indenfor et FFP reglement. Det er bare en meget smart forretningsmodel at bruge Bernabeu som Madrids midtpunkt i alle årets dage. Wanda Metropolitano der ligger forholdsvis langt ude af byen kan ikke hamle op med det der. Sådan er det vel bare. 

​Tak Fondo_Sur, det er precis hvad jeg mener, eller rettere forudser. Altså at når vores lille guldtræ på "Av. de Concha Espina, 1" kommer blive en stor del af vores indkomst, for det forudser jeg at det bliver. Nu har jeg nok overvurderet placeringen af vores stadion da jeg har haft Bayern i tankerne, men vi ligger da flere år før andre klubber, men jeg forudser stadig at UEFA kommer straffe os for at Perez har tænkt og ageret før alle andre. 

1 uge 1 dag siden #10407 af Fondo_Sur
Bayern? Du må du uddybe. Allianz Arena ligger vidst ud til en motorvej.

1 uge 18 timer siden #10408 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur post=142784 skrev: Bayern? Du må du uddybe. Allianz Arena ligger vidst ud til en motorvej.

​Ja Allianz Arena ligger lige ved motorvejen, har kørt forbi mange gange da det er motorvejen der også går forbi lufthavnen. Jeg snakkede med mine kollegaer dengang og det skulle tage 20-30 minutter at komme til stadion fra centrum med tog. Når 85 000 tilskuere skal hjem er der dømt kaos, Vi var at se Juventus spille træningskamp på Friends Arena her i Stockholm og det tog os 2½ time at komme hjem og her er bare plads til 45 000.
I ærlighedens navn har jeg bare været på 1 kamp i Madrid, og der gik vi til hotellet efter kampen (500-600 meter) så jeg ved intet om hvor slemt det er efter en kamp, men på en god dag kan man jo gå ind til centrum. (og i Madrid er der bare gode dage). 
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

1 uge 5 timer siden #10409 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
​Fuck hvor har Enrique godt af at det er 2 "Real Madrid" spillere der sender ham ud :D
Sidste redigering: 1 uge 5 timer siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Chamartin

1 uge 5 timer siden #10410 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX
Dejligt med en fransk sejr, og sikke et mål af Benzema <3. Jeg hader det her spanske hold alene pga Enrique. Hvordan kan Eric Garcia udtages, mens Nacho udelades. Manden er elendig, og er stortset skyld i Mbappes mål.
Sidste redigering: 1 uge 5 timer siden ved Madrid1998.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 uge 5 timer siden #10411 af Fondo_Sur
Fortjent resultat efter 90 minutter til Eric Garcia.
Sidste redigering: 1 uge 5 timer siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Madrid1998

1 uge 3 timer siden #10412 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Forstår heller ikke virakken omkring "offsiden". Det da virkelig uheldigt, men det jo på ingen måde en afretning.

6 dage 8 timer siden #10413 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
hvem mener i bør vinde balon d'or?

jeg skal lige i tænke boksen men jeg må indrømme at Benzema har virkelig rykket sig en del pladser op igennem årets løb. har jo holdt et ufatteligt højt niveau og har endda også løftet sit niveau et par grader. han er kynisk foran mål. lige pt den bedste 9'er til at indgå i relation med resten af holdet. og for ikke at snakke om hans EM. og nu Nations league....

6 dage 7 timer siden #10414 af Kratmus
Besvaret af Kratmus på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 post=142806 skrev: hvem mener i bør vinde balon d'or?

jeg skal lige i tænke boksen men jeg må indrømme at Benzema har virkelig rykket sig en del pladser op igennem årets løb. har jo holdt et ufatteligt højt niveau og har endda også løftet sit niveau et par grader. han er kynisk foran mål. lige pt den bedste 9'er til at indgå i relation med resten af holdet. og for ikke at snakke om hans EM. og nu Nations league....

Den er faktisk svær i år. Jeg tror på Lewandowski og Benzema i top 3. Jeg har svært ved at se nogle italienere vinde den, men trofæmæssigt har Jorginho haft et godt år med både CHL og EM, men det burde ikke være nok. 

6 dage 7 timer siden #10415 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg må indrømme at jeg er sgu lidt misundelig på vores rivaler fra Barcelona. Det kan vise sig at blive en vanvittig trekløver (endda spansk) de har sig i Fati, Pedri og nu ham Gavi der ud af det blå spiller en semifinale og en finale i Nations league for det spanske landshold. 

Hvorfan fa’en kom ham Gavi lige pludselig fra?- har intet hørt eller set til ham. 

6 dage 7 timer siden #10416 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl post=142808 skrev: Jeg må indrømme at jeg er sgu lidt misundelig på vores rivaler fra Barcelona. Det kan vise sig at blive en vanvittig trekløver (endda spansk) de har sig i Fati, Pedri og nu ham Gavi der ud af det blå spiller en semifinale og en finale i Nations league for det spanske landshold. 

Hvorfan fa’en kom ham Gavi lige pludselig fra?- har intet hørt eller set til ham. 

​Måske fordi han lige er fyldt 17 ;). Jeg er dog ret sikker på han hverken havde spillet eller været udtaget, hvis det spanske landshold havde en anden træner. Han ser dygtig ud, men som 17 årig bliver man overhypet ved hver eneste lille aktion. Jeg tror han kan blive god, men synes ikke han skal måles med Fati, og især ik Pedi, som jeg tror bliver rigtig god.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.