Om Vores Rivaler IX
Men jeg er personligt også lidt træt af, at det skal være så fint nogle gange. 0-0 kampene mod Osasuna og Cadiz havde nok endt anderledes med Haaland på holdet. Han er lidt psyko ligesom Cristiano var det, og det er jo en god ting.
Håber at Haaland vælger Real Madrid projektet og lader træneren gøre arbejdet om, hvem der skal starte inde.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så slap man for ræset til sommer og Dortmund kunne få flere penge nu hvor de ikke er i CL og Liga mesterskaber uden for rækkevidde osvSå vil Haalsnd også kunne spille om CL.
Nej. Det ville ligge meget fjernt for den retning som klubben har taget. Og så ville det også være unødvendigt. Hvis Haaland vil spille her, så kommer han uanset hvornår det bliver. Jeg ser heller ikke et akut behov for at han skal skynde sig til Madrid.mohbar post=144342 skrev: Kunne man forestille sig at Real købte Haaland i januar for fx 120-130 mio.
Så slap man for ræset til sommer og Dortmund kunne få flere penge nu hvor de ikke er i CL og Liga mesterskaber uden for rækkevidde osvSå vil Haalsnd også kunne spille om CL.
Meget enig. Jeg bliver ofte træt af at se boldflytteri fra side til side mens feltet er fuldkommen tomt og det eneste løb kommer tværs gennem feltet fra Hazard som derefter laver sin trademark-aflevering: Bagud. Og så kan jeg lige forestille mig Haaland og Vinicius tonse afsted i en kontra med Benzema på bolden. Det gad jeg godt se.Fondo_Sur post=144341 skrev: Benzema lever på en absurd god teknik, 9’er instinkt, god fodboldforståelse, lederegenskaber mm. Han ville passe perfekt som den centrale angriber med Vini og Bappé på kanterne.
Men jeg er personligt også lidt træt af, at det skal være så fint nogle gange. 0-0 kampene mod Osasuna og Cadiz havde nok endt anderledes med Haaland på holdet. Han er lidt psyko ligesom Cristiano var det, og det er jo en god ting.
Håber at Haaland vælger Real Madrid projektet og lader træneren gøre arbejdet om, hvem der skal starte inde.
Til dem der tror at Haaland ender i Barca. Glem det, de kan ikke engang give Dembele det han vil have i løn. Så får de aldrig råd til Haaland plus hans agent.
Lyder godt med Dembele. Vi kunne med fordel se om Jesé stadig var interesseret i Real Madrid, supplere med Jack Wilshere (han er vist gratis lige nu), og evt. høre Abou Diaby om han ikke vil komme tilbage fra pensionen for at spille for os (han er trods alt kun 35)Real HWL post=144359 skrev: Det forlyder at Dembele og Barcas ikke kan blive enige om en kontrakt forlængelse. Så ham kan man også skrive kontrakt med fra på lørdag af. Hvis man ser bort fra hans skader, kunne han så være løsningen på Reals højrekant? Vinicius-Mbappe-Dembele eller er den her mere spiselig med Vinicius-Haaland-Mbappe :)
Til dem der tror at Haaland ender i Barca. Glem det, de kan ikke engang give Dembele det han vil have i løn. Så får de aldrig råd til Haaland plus hans agent.
De kan godt lide Dembele i Barcelona. Her i Madrid er vi ikke så glade for Bale. Der er dog nogle fælles træk mellem de to.Real HWL post=144359 skrev: Det forlyder at Dembele og Barcas ikke kan blive enige om en kontrakt forlængelse. Så ham kan man også skrive kontrakt med fra på lørdag af. Hvis man ser bort fra hans skader, kunne han så være løsningen på Reals højrekant? Vinicius-Mbappe-Dembele eller er den her mere spiselig med Vinicius-Haaland-Mbappe :)
Sæt kryds ved én af de to nedenstående tekstfelter, som du syntes er bedst sammenligneligt mellem Dembele og Bale.
Bale har været vigtig med 3 Ikoniske mål i to Chl-finaler, Ikonisk mål i CdR-finale og mange sæsoner har han haft en GA på 20+.
Sæt dit X, hvis det samme kan siges om Dembele.
Bale har samtidigt været pisse frustrerende med sin skadeshistorik, svingende præsentationer, ugidelige attitude og dumme agent.
Sæt dit X, hvis det samme kan siges om Dembele.
Det der med, at alle skulle gå ned i løn i fælleskab for at redde klubben har været et cirkus. Man kan forstå, at deres egne som Busquets og Pique er villige til det, men det er for urealistisk at tro, at udenlandske spillere ikke bliver utilfredse, når der bliver hentet nye spillere.
Donde está la biblioteca?
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Jeg har aldrig set Dembele gør noget godt for Barcelona. Hvis jeg ikke husker forkert, så brændte han en gigantisk chance ved 3-0 mod Liverpool på hjemmebane, hvorefter vi alle ved, hvordan det gik på Anfield.DeLaRed post=144364 skrev: Det blir et GIGANTISK NEJ TAK til Dembele, manden er fodbold invalid, det har vi slet ikke brug for. Taget hans pris i betragtning er han en af de vaerste transfers i La Liga's historie!
Enig i, at det startede med Dembele - Barcelonas katastrofale dyre transfers.
Jeg ved ikke med den værste. Der er et par kandidater. Der var trodsalt større forventninger til Hazard, Coutinho og Griezman. Disse tre har også kostet markant mere i løn udover transfersummen.
Det er rigtig, han og Messi brændte to 100%-chancer i de sidste 5-10 minutter i kampen på Camp Nou, da de var foran 3-0.madrid2000 post=144365 skrev:
Jeg har aldrig set Dembele gør noget godt for Barcelona. Hvis jeg ikke husker forkert, så brændte han en gigantisk chance ved 3-0 mod Liverpool på hjemmebane, hvorefter vi alle ved, hvordan det gik på Anfield.DeLaRed post=144364 skrev: Det blir et GIGANTISK NEJ TAK til Dembele, manden er fodbold invalid, det har vi slet ikke brug for. Taget hans pris i betragtning er han en af de vaerste transfers i La Liga's historie!
Jeg ved ikke med den værste. Der er et par kandidater. Der var trodsalt større forventninger til Hazard, Coutinho og Griezman. Disse tre har også kostet markant mere i løn udover transfersummen.
Specielt Dembeles var slem. Det lignede vitterligt, at han ikke prøvede.
Enig! Derfor jeg ogsaa sagde "en af de vaerste", men der er helt sikkert flere om buddet, synes bare taget hans pris i betragtning, mener han er den anden dyreste spiller i Barca's historie, og derved ogsaa en af de dyreste i La Liga, saa sniger han sig ind paa en top 3. (Med pris kommer ogsaa forventning ;-)madrid2000 post=144365 skrev:
Donde está la biblioteca?
Personligt tror jeg han kunne blive en forstærkning hvis han kunne holde sig skadesfri. Men han er en lottokupon.