Om Vores Rivaler IX

10 år 3 måneder siden #1081 af Halamadrid85
Besvaret af Halamadrid85 på emne Om Vores Rivaler IX
Men hvor er det fustrerende at se på, at de bare bliver ved og ved med at vinde !!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 3 måneder siden #1082 af Madridista28
Besvaret af Madridista28 på emne Om Vores Rivaler IX

Halamadrid85 skrev: Men hvor er det fustrerende at se på, at de bare bliver ved og ved med at vinde !!!

Fuldstændig enig men det slutter nok på et tidspunkt det kan ikke lade sig gøre at gør det Barcelona gør lige nu foreviget

10 år 3 måneder siden #1083 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
Alle og enhver kan efterhånden vinde mod Premier League hold. Det er lige før at serie A har overhalet dem. Pinligt når man tænker på hvor mange penge klubberne har.

10 år 3 måneder siden #1084 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 skrev: Alle og enhver kan efterhånden vinde mod Premier League hold. Det er lige før at serie A har overhalet dem. Pinligt når man tænker på hvor mange penge klubberne har.

Mange har det til at gøre Premier League til meget mere end det er. Det er trods alt bare en liga, hvor noget der hedder Leicester kan blive mestre. Det fortæller vist alt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 3 måneder siden #1085 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Halamadrid85 skrev: Men hvor er det fustrerende at se på, at de bare bliver ved og ved med at vinde !!!

Med lidt mere skarphed, så havde Arsenal også været de første på mål tavlen. Men engelske hold kender ikke sin besøgstid i europæiske turneringer.

Barca var egentligt taktisk underlegne i første halvleg, og Arsenal lykkedes med store dele af deres gameplan.

Til gengæld viste Barca, at de kan holde tempoet hele kampen, hvilket Arsenal slet slet ikke kunne. Så taber man... Men skal Barca ryge ud i CHL, så skal vi ikke sætte vores lid til, at det bliver gjort af et engelsk hold ;)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

10 år 3 måneder siden #1086 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev:

Med lidt mere skarphed, så havde Arsenal også været de første på mål tavlen. Men engelske hold kender ikke sin besøgstid i europæiske turneringer.

Barca var egentligt taktisk underlegne i første halvleg, og Arsenal lykkedes med store dele af deres gameplan.

Til gengæld viste Barca, at de kan holde tempoet hele kampen, hvilket Arsenal slet slet ikke kunne. Så taber man... Men skal Barca ryge ud i CHL, så skal vi ikke sætte vores lid til, at det bliver gjort af et engelsk hold ;)

Eller af et spansk (-;

Florentino Pérez

10 år 3 måneder siden #1087 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Hvordan man kan være så elendig til straffe og så dygtig til frispark fatter jeg ikke.
Anyways credit where credit is due, fantastisk spark :(

Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

10 år 3 måneder siden #1088 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo skrev: Hvordan man kan være så elendig til straffe og så dygtig til frispark fatter jeg ikke.

Gid Ronaldo også kunne sigte på et frispark, fremfor bare at smadre den i muren.. Sagt lidt i sjov, så ram da i det mindste manden, så de skal bruge en udskiftning på ham ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

10 år 3 måneder siden #1089 af Kimbo

Kratmus skrev:

Kimbo skrev: Hvordan man kan være så elendig til straffe og så dygtig til frispark fatter jeg ikke.

Gid Ronaldo også kunne sigte på et frispark, fremfor bare at smadre den i muren.. Sagt lidt i sjov, så ram da i det mindste manden, så de skal bruge en udskiftning på ham ;)

I det mindste ramte han da målet sidst ;-)

10 år 3 måneder siden #1090 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo skrev:

Kratmus skrev:

I det mindste ramte han da målet sidst ;-)

Små skridt, små skridt. Fremover kan han måske også sætte den ude i siden :D

I øvrigt har Barca da egentlig rigtig mange smalle sejre i år og store sejre. Det er som om, de vinder med 1 eller med 4-5 mål :P

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

10 år 3 måneder siden #1091 af Kimbo
Det har jeg også lagt mærke til, modsat Madrid har de virkeligt mariginalerne med sig.

City får røvfuld lige nu

10 år 3 måneder siden #1092 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
sportsneofeed.blogspot.dk/2016/03/juventus2.html

Forlænget i Inter - Juve kampen.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum