Om Vores Rivaler IX

10 år 5 måneder siden #1105 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev:

Sahinovic skrev: Der bliver ihvertfald ikke sparet på ordet hykler, når Siempre Mourinho omtaler Guardiola.

Og med god grund ;)

Men dertil er der stadig langt fra ikke, at anerkende hans sportslige resultater, selvom hans tid i Bayern har været en kæmpe skuffelse IMO.

Pep Guardiola - lad os bare kalde ham det for en enkelt gangs skyld - skal bestemt roses for sine præstationer i Barcelona. Jeg er - som Dios - ikke imponeret af hans tid i Bayern München, forstået på den måde at jeg ikke synes at han har fået nok ud af holdet i europæisk sammenhæng. De to gange, hvor de har mødt Real Madrid og Barcelona, er de jo blevet smadret til ukendelighed.

Som træner anerkender jeg hans resultater, som person synes jeg at han er mere end tvivlsom. Faktisk synes jeg, at han er aldeles usympatisk og afskyvækkende i alle henseender.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #1106 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid skrev:

Dios skrev:

Sahinovic skrev: Der bliver ihvertfald ikke sparet på ordet hykler, når Siempre Mourinho omtaler Guardiola.

Og med god grund ;)

Men dertil er der stadig langt fra ikke, at anerkende hans sportslige resultater, selvom hans tid i Bayern har været en kæmpe skuffelse IMO.

Pep Guardiola - lad os bare kalde ham det for en enkelt gangs skyld - skal bestemt roses for sine præstationer i Barcelona. Jeg er - som Dios - ikke imponeret af hans tid i Bayern München, forstået på den måde at jeg ikke synes at han har fået nok ud af holdet i europæisk sammenhæng. De to gange, hvor de har mødt Real Madrid og Barcelona, er de jo blevet smadret til ukendelighed.

Som træner anerkender jeg hans resultater, som person synes jeg at han er mere end tvivlsom. Faktisk synes jeg, at han er aldeles usympatisk og afskyvækkende i alle henseender.

Men af ren nysgerrighed, og fordi jeg åbenbart ikke lige har fulgt med på denne front, hvad er det der gør, at du ikke kan fordrage ham så meget som det nu er i dit tilfælde?

Jeg selv er ikke spor vild med ham, synes der er noget underligt over ham, også husker vi vel alle episoden med hvor han bevidst ikke gad at give Ronaldo bolden, så fik han et lille puf på brystet, hvor han efterfølgende holdte sig om hovedet, men i selvsamme sekund kom han lige i tanke om, at det hele bliver optaget på kamera, og nåede lige at redde den. Så var der Zlatan situationen som jeg heller aldrig forstod, det gjorde Zlatan så heller ikke, han fik ihvertfald aldrig et svar på hvorfor det ikke fungerede.

Jeg er heller ikke imponeret over hans tid i FC Bayern, grundet manglende succes i Champions League, han kan dog lige nå at redde den i denne sæson.

Florentino Pérez

10 år 5 måneder siden #1107 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

Siempre Madrid skrev:

Dios skrev:

Og med god grund ;)

Men af ren nysgerrighed, og fordi jeg åbenbart ikke lige har fulgt med på denne front, hvad er det der gør, at du ikke kan fordrage ham så meget som det nu er i dit tilfælde?

Jeg selv er ikke spor vild med ham, synes der er noget underligt over ham, også husker vi vel alle episoden med hvor han bevidst ikke gad at give Ronaldo bolden, så fik han et lille puf på brystet, hvor han efterfølgende holdte sig om hovedet, men i selvsamme sekund kom han lige i tanke om, at det hele bliver optaget på kamera, og nåede lige at redde den. Så var der Zlatan situationen som jeg heller aldrig forstod, det gjorde Zlatan så heller ikke, han fik ihvertfald aldrig et svar på hvorfor det ikke fungerede.

Jeg er heller ikke imponeret over hans tid i FC Bayern, grundet manglende succes i Champions League, han kan dog lige nå at redde den i denne sæson.

Hans hykleri i Barcelona-tiden er velkendt. Hans opførsel under interviewet mellem trænerne i sommerens turnering var aldeles udannet og skamfuld.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

10 år 5 måneder siden #1108 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Rayo er altså et spøjst hold med en spøjs træner
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Kimbo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, Zyconith

10 år 5 måneder siden #1109 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Manucho er en fryd at se spille.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

10 år 5 måneder siden #1110 af Kimbo
Irriterende at Messi ikke er mere ego, giver både frispark og straffe væk

Men de kan bare ikke sparke straffe i Barca

10 år 5 måneder siden #1111 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo skrev: Irriterende at Messi ikke er mere ego, giver både frispark og straffe væk

Hvorfor er det irriterende?

I øvrigt, sidst Rayo fik 2 udvist, vandt vi da vist 10-2. Eeeejjjj hvor er Barca såååå dårlige ;) (Ironi kan være anvendt)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

10 år 5 måneder siden #1112 af Kimbo

Kratmus skrev:

Kimbo skrev: Irriterende at Messi ikke er mere ego, giver både frispark og straffe væk

I øvrigt, sidst Rayo fik 2 udvist, vandt vi da vist 10-2. Eeeejjjj hvor er Barca såååå dårlige ;) (Ironi kan være anvendt)

Fordi at det er alt for overskudsagtigt, han er totalt ligeglad med hans duel med Ronaldo og det får bare, i mine øjne, vores nummer 7 til at virke endnu mere usympatisk.

Well havde Suarez og Neymar ikke været så elendige for tiden så havde de vundet med samme cifre. De ser heldigvis ud til at være gået gevaldigt ned i niveau

10 år 5 måneder siden #1113 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo skrev:

Kratmus skrev:

Fordi at det er alt for overskudsagtigt, han er totalt ligeglad med hans duel med Ronaldo og det får bare, i mine øjne, vores nummer 7 til at virke endnu mere usympatisk.

Well havde Suarez og Neymar ikke været så elendige for tiden så havde de vundet med samme cifre. De ser heldigvis ud til at være gået gevaldigt ned i niveau

Det handler kun om at få suarez til at blive topscore så det ikke bliver Ronaldo.

10 år 5 måneder siden #1114 af PCBJ
Besvaret af PCBJ på emne Om Vores Rivaler IX
Det er ligemeget med de andre rivaler.. Vi skal bare holde fokus på os selv og der er nok at tage fat på. Mit hjerte tilhører Real Madrid og vil altid gøre det og altså også fodbold. Derfor anerkender jeg også godt spil og Barcelona er bare flyvende for tiden og Atletico er bare stabile og står godt på banen men skal prise sig lykkelig over at de har Griezmann. Glæder mig til at se hvad der sker i næste transfer.. Ønsketænkningen ville være lewandowski.. Messi.. Hahaha.. di Maria, Verrati, Kompany og måske vores egen Eriksen som synes jeg har vist langt bedre takter end den ombejlede Pogba..

10 år 5 måneder siden #1115 af PCBJ
Besvaret af PCBJ på emne Om Vores Rivaler IX
Men ja det er ligesom at Barcelona er gået ned i kadance og jeg elsker det.. Desværre er det samme sket for Bayern som blev besejret af Mainz.. For jeg håber på at Bayern ville klaske barca i C.L...

10 år 5 måneder siden #1116 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL skrev:

Kimbo skrev:

Kratmus skrev:

Det handler kun om at få suarez til at blive topscore så det ikke bliver Ronaldo.

Og dog! Nu er det jo ikke fordi Messi eller Neymar på nogle måder er sat i kampen om at blive topscorer. Der er henholdsvis 4 og 5 mål imellem dem og Ronaldo.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Leveret af Kunena Forum