Om Vores Rivaler IX
Dios skrev:
Real HWL skrev:
Kimbo skrev:
Fordi at det er alt for overskudsagtigt, han er totalt ligeglad med hans duel med Ronaldo og det får bare, i mine øjne, vores nummer 7 til at virke endnu mere usympatisk.Kratmus skrev:
Kimbo skrev: Irriterende at Messi ikke er mere ego, giver både frispark og straffe væk
Men de kan bare ikke sparke straffe i Barca
Hvorfor er det irriterende?
I øvrigt, sidst Rayo fik 2 udvist, vandt vi da vist 10-2. Eeeejjjj hvor er Barca såååå dårlige ;) (Ironi kan være anvendt)
Well havde Suarez og Neymar ikke været så elendige for tiden så havde de vundet med samme cifre. De ser heldigvis ud til at være gået gevaldigt ned i niveau
Det handler kun om at få suarez til at blive topscore så det ikke bliver Ronaldo.
Og dog! Nu er det jo ikke fordi Messi eller Neymar på nogle måder er sat i kampen om at blive topscorer. Der er henholdsvis 4 og 5 mål imellem dem og Ronaldo.
Ja det har du ret i. Troede afstanden var større. Men den kan Messi selv snuppe, også selvom han lader Suarez sparke straffe.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Tore Hansen
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Tore Hansen skrev: Ronaldo skal i gang igen mod Celta ellers mister jeg snart modet med hans præstationer og legende status.
Hvis man mister sine legendestatus på baggrund af en dårlig sæson, så har man nok aldrig været en legende.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- AmorMadrid
- Guld bruger
-
Kan du ikke istedet for at skrive "Helt enig" eller "Enig" så bruge tak-knappen hvis formål er netop at vise at du er enig? Har set at du har skrevet det her et par gange nu :)Kimbo skrev: Helt enig
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Tore Hansen skrev: Ronaldo skal i gang igen mod Celta ellers mister jeg snart modet med hans præstationer og legende status.
Om Ronaldo så scorer 0 mål resten af sæsonen, så er han vist stadig en legende i Real Madrids historie - som Siempre skriver det; én sæson alene kan ikke være afgørende for, hvor god en spiller, man har været i hele karrieren, selvom denne sæson selvfølgelig er den, der figurerer tydeligst i folks hukommelsen, da det jo nu engang er den, vi er midt i :)
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Gjorde du også det med Casillas?
Jeg ved ikke om du har fundet ud af det endnu, men holdet, som en enhed, fungere jo overhovedet ikke og det kommer det nok heller ikke til mod Celta, derfor synes jeg måske det er en smule urimeligt, at miste modet hos enkelt personer (når de ikke præstere under standarden), når selve enheden ikke rigtigt fungere.
Florentino Pérez
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
Sahinovic skrev:
Jeg ved ikke om du har fundet ud af det endnu, men holdet, som en enhed, fungere jo overhovedet ikke og det kommer det nok heller ikke til mod Celta, derfor synes jeg måske det er en smule urimeligt, at miste modet hos enkelt personer (når de ikke præstere under standarden), når selve enheden ikke rigtigt fungere.
Slap nu af Sahinovic. Bare fordi man ikke lige ligger nr. 1 betyder jo ikke at vi ikke kan fungere som en enhed. Så der er nogle spillere som ikke har præsteret godt i alle kampe, de skal sku nok komme igen, det er jo stadig Real Madrid det her ikke. Lige nu vil jeg påstå at vi er nr 2 i verden, men tror nu om en måned at vi er det bedste hold, HVIS vi kan holde os skadesfrie.
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
MadridistaPorVida skrev:
Sahinovic skrev:
Slap nu af Sahinovic. Bare fordi man ikke lige ligger nr. 1 betyder jo ikke at vi ikke kan fungere som en enhed. Så der er nogle spillere som ikke har præsteret godt i alle kampe, de skal sku nok komme igen, det er jo stadig Real Madrid det her ikke. Lige nu vil jeg påstå at vi er nr 2 i verden, men tror nu om en måned at vi er det bedste hold, HVIS vi kan holde os skadesfrie.
Vi er ikke engang top 10;)