Om Vores Rivaler IX

10 år 5 måneder siden #1117 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev:

Real HWL skrev:

Kimbo skrev:

Kratmus skrev:

Kimbo skrev: Irriterende at Messi ikke er mere ego, giver både frispark og straffe væk

Men de kan bare ikke sparke straffe i Barca

Hvorfor er det irriterende?

I øvrigt, sidst Rayo fik 2 udvist, vandt vi da vist 10-2. Eeeejjjj hvor er Barca såååå dårlige ;) (Ironi kan være anvendt)

Fordi at det er alt for overskudsagtigt, han er totalt ligeglad med hans duel med Ronaldo og det får bare, i mine øjne, vores nummer 7 til at virke endnu mere usympatisk.

Well havde Suarez og Neymar ikke været så elendige for tiden så havde de vundet med samme cifre. De ser heldigvis ud til at være gået gevaldigt ned i niveau

Det handler kun om at få suarez til at blive topscore så det ikke bliver Ronaldo.

Og dog! Nu er det jo ikke fordi Messi eller Neymar på nogle måder er sat i kampen om at blive topscorer. Der er henholdsvis 4 og 5 mål imellem dem og Ronaldo.

Ja det har du ret i. Troede afstanden var større. Men den kan Messi selv snuppe, også selvom han lader Suarez sparke straffe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #1118 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Fortsætter Messi i samme tempo så ender han med prisen alligevel. Det ville alligevel være en smule træls. På den anden side synes jeg på ingen måde Ronaldo fortjener prisen denne sæson, når man ikke kan score mod topholdene så er det bare ikke godt nok i min bog.

10 år 5 måneder siden #1119 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Drop nu de skide mål priser. Det er jo bedøvende ligemeget sålænge man ikke vinder noget trofæ!
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

10 år 5 måneder siden #1120 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Helt enig

• Tore Hansen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #1121 af Tore Hansen
Besvaret af Tore Hansen på emne Om Vores Rivaler IX
Ronaldo skal i gang igen mod Celta ellers mister jeg snart modet med hans præstationer og legende status.

10 år 5 måneder siden #1122 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

Tore Hansen skrev: Ronaldo skal i gang igen mod Celta ellers mister jeg snart modet med hans præstationer og legende status.

Hvis man mister sine legendestatus på baggrund af en dårlig sæson, så har man nok aldrig været en legende.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 5 måneder siden #1123 af AmorMadrid
Besvaret af AmorMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo skrev: Helt enig

Kan du ikke istedet for at skrive "Helt enig" eller "Enig" så bruge tak-knappen hvis formål er netop at vise at du er enig? Har set at du har skrevet det her et par gange nu :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, Kimbo, Tore Hansen

10 år 5 måneder siden #1124 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Om Vores Rivaler IX
Roma fører med 4-1 over Fiorentina efter ca. en times spil. De ser stærke ud, og man bliver så småt nervøs for returkampen i Champions League. Jeg frygter lidt, at Real Madrid laver en 'Schalke', som man jo også vandt over med 2-0 på udebane i første opgør, for så at spille møghamrende skidt på hjemmebane og næsten smide det hele væk.
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Mølbat.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

10 år 5 måneder siden #1125 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Tore Hansen skrev: Ronaldo skal i gang igen mod Celta ellers mister jeg snart modet med hans præstationer og legende status.

Om Ronaldo så scorer 0 mål resten af sæsonen, så er han vist stadig en legende i Real Madrids historie - som Siempre skriver det; én sæson alene kan ikke være afgørende for, hvor god en spiller, man har været i hele karrieren, selvom denne sæson selvfølgelig er den, der figurerer tydeligst i folks hukommelsen, da det jo nu engang er den, vi er midt i :)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

10 år 5 måneder siden #1126 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Gjorde du også det med Casillas?

Jeg ved ikke om du har fundet ud af det endnu, men holdet, som en enhed, fungere jo overhovedet ikke og det kommer det nok heller ikke til mod Celta, derfor synes jeg måske det er en smule urimeligt, at miste modet hos enkelt personer (når de ikke præstere under standarden), når selve enheden ikke rigtigt fungere.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 5 måneder siden #1127 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

Jeg ved ikke om du har fundet ud af det endnu, men holdet, som en enhed, fungere jo overhovedet ikke og det kommer det nok heller ikke til mod Celta, derfor synes jeg måske det er en smule urimeligt, at miste modet hos enkelt personer (når de ikke præstere under standarden), når selve enheden ikke rigtigt fungere.

Slap nu af Sahinovic. Bare fordi man ikke lige ligger nr. 1 betyder jo ikke at vi ikke kan fungere som en enhed. Så der er nogle spillere som ikke har præsteret godt i alle kampe, de skal sku nok komme igen, det er jo stadig Real Madrid det her ikke. Lige nu vil jeg påstå at vi er nr 2 i verden, men tror nu om en måned at vi er det bedste hold, HVIS vi kan holde os skadesfrie.

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

10 år 5 måneder siden #1128 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX

MadridistaPorVida skrev:

Sahinovic skrev:

Slap nu af Sahinovic. Bare fordi man ikke lige ligger nr. 1 betyder jo ikke at vi ikke kan fungere som en enhed. Så der er nogle spillere som ikke har præsteret godt i alle kampe, de skal sku nok komme igen, det er jo stadig Real Madrid det her ikke. Lige nu vil jeg påstå at vi er nr 2 i verden, men tror nu om en måned at vi er det bedste hold, HVIS vi kan holde os skadesfrie.

Vi er ikke engang top 10;)

Leveret af Kunena Forum