Om Vores Rivaler IX

4 år 3 måneder siden #11053 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Skulle være fedt med 3 af 4 i Semi i morgen, tror dog ikke på det, men kommer følge kampen som bare den, og kommer juble som om Barca vinder Euroleauge.

Spansk dominans :) men tror det ikke.

Håbe, det kan man

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #11054 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Det kunne alligevel være sjovt at få City, da vi - så vidt jeg husker - har Bernabeu hjemme til slut igen i semifinalen.

4 år 3 måneder siden #11055 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Hold nu op en fed stemning der lige nu er på Atlético’s stadion. Det skal de sgu have vores naboer, deres fans kan fandme tænde op under deres spillere. Respekt herfra. 

ps. Slå endelig de englænder ud iaften. 

4 år 3 måneder siden #11056 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis vi skal op mod City så magter jeg næsten ikke at se kampen.
Det bliver frygteligt at se Vini mod Walker. De kan ende med at neutraliser os fulstændig.

Det er jo lidt et Barca Be Like hold... uden at være alt for pessimistisk, så tror jeg sku det blir ende stationen :D

4 år 3 måneder siden #11057 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Om Vores Rivaler IX
​hvordan slipper Felipe for kort?!

Real Madrid kan gå videre mod begge modstandere, spørgsmålet er om Liverpool ikke vil være en for stor mundfuld pt. 

4 år 3 måneder siden #11058 af Elto92
K.Walker ligner en der er skadet.
kom så! Vi krydser fingre!

4 år 3 måneder siden #11059 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
​Simone har kun sig selv at takke for at de ryger ud og kun ham. De sidste 25min har vist at man sagtens kan køre City over hvis man tør. Det handler om at turde. Og hvor er Felipe en idiot. 
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

4 år 3 måneder siden #11060 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Atletico har smadret City i hele anden halvleg. Synd de ikke fik scoret på en af deres chancer.

Derudover bliver de da også i mine øjne snydt for et klokkeklart straffespark. Forstår ikke den ikke bliver kigget igennem.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

4 år 3 måneder siden #11061 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Vi kan sagtens tage City, hvis vi ikke pakker os sammen og spiller op kontra. Atleti har udstillet deres svagheder i hele anden halvleg. Synd Felipe taber hovedet til sidst og koster sit hold.

4 år 3 måneder siden #11062 af longwind
Besvaret af longwind på emne Om Vores Rivaler IX
Fuck hvor er City et ulækkert hold. Og decideret kvalmefremkaldende at høre på de engelske kommentatorer slikke sålerne på sådan et plastikhold.

For guds skyld hvor jeg dog håber at vi smadrer dem, kan ikke udstå det lortehold.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

4 år 3 måneder siden #11063 af Elto92
Vi er ikke atletico, det betyder at hvis vi begynder at spille på city's premisser og parkerer bussen så åbner de os op på et tidspunkt da vi ikke er så kompakte som lillesøster

Jeg ved også, at vi ikke kan køre power play uafbrudt men hvis vi på hjemmebane kan (uanset resultatet i forrige kamp) komme ud og virkelig være aggresive,
så kan vi sagtens slå dem.

Jeg er slet ikke nervøs for at møde City for at være ærlig,. desuden har Cancelo karantæne og Walker er formentlig skadet...

Og hvis vi kender pep ret, så vil han (håber jeg) over-analyser os taktisk, og så må det slå fejl

4 år 3 måneder siden #11064 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​Med udgangspunkt i kampen er jeg faktisk glad for at vi skal møde City. De har kun en plan hvorimod Atletico har vist de kan spille på flere facetter (ultradefensivt - ultraoffensivt). Og så finder de også altid en anden dimension når de skal spille mod os.

Med lidt ekstra dommerbilje have de tilmed fået et straffe, men dommeren synes alt for påvirket af city pseudobarcelona-dommertække - ikke overraskende når man ser på hvem der har lært dem det.

Iøvrigt er det vildt at kampen for så lidt ekstra tid, når man ser hvor meget tid Shitty har vredet ud af kampen.

Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved mohbar.

Leveret af Kunena Forum