Om Vores Rivaler IX
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Spansk dominans :) men tror det ikke.
Håbe, det kan man
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
ps. Slå endelig de englænder ud iaften.
Det bliver frygteligt at se Vini mod Walker. De kan ende med at neutraliser os fulstændig.
Det er jo lidt et Barca Be Like hold... uden at være alt for pessimistisk, så tror jeg sku det blir ende stationen :D
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Real Madrid kan gå videre mod begge modstandere, spørgsmålet er om Liverpool ikke vil være en for stor mundfuld pt.
kom så! Vi krydser fingre!
Derudover bliver de da også i mine øjne snydt for et klokkeklart straffespark. Forstår ikke den ikke bliver kigget igennem.
For guds skyld hvor jeg dog håber at vi smadrer dem, kan ikke udstå det lortehold.
Jeg ved også, at vi ikke kan køre power play uafbrudt men hvis vi på hjemmebane kan (uanset resultatet i forrige kamp) komme ud og virkelig være aggresive,
så kan vi sagtens slå dem.
Jeg er slet ikke nervøs for at møde City for at være ærlig,. desuden har Cancelo karantæne og Walker er formentlig skadet...
Og hvis vi kender pep ret, så vil han (håber jeg) over-analyser os taktisk, og så må det slå fejl
Med lidt ekstra dommerbilje have de tilmed fået et straffe, men dommeren synes alt for påvirket af city pseudobarcelona-dommertække - ikke overraskende når man ser på hvem der har lært dem det.
Iøvrigt er det vildt at kampen for så lidt ekstra tid, når man ser hvor meget tid Shitty har vredet ud af kampen.