Om Vores Rivaler IX
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Og er der nogen melding på, hvorvidt Benz er skadet?Cristiano7 post=148097 skrev: Nogen der ved hvem der har karantæne både hos os og City i den første semifinale?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Det er helt klart også min forventning, men det er kun godt for fodbolden. Hellere slå dem ud ved fuld styrke - end halv styrke ;-)El Siete post=148104 skrev: Der er knap to uger til kampen mod City, så os ikke glæde os for tidligt. Walker og De Bruyne er sikkert tilbage inden da.
- Xavi om vores kamp mod Chelsea
De spiller selv i EL og vi er videre til semien i CL, men alligevel misser de ikke en mulighed for at snakke om Real. Elsker det, mere af det tak, det viser bare igen og igen hvilken underlegen klub de er, hver gang deres trænere, spillere, præsidenter osv, skal snakke om vores klub :)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Sgu lige så kvalmende at se Atlético og deres voldsparate spillertrup, samt Simeone - hiver i folks hår, spytter og kaster med ting. Det de har gang i går hører sgu ikke til i fodbold og er glad for de er ude.longwind post=148093 skrev: Fuck hvor er City et ulækkert hold. Og decideret kvalmefremkaldende at høre på de engelske kommentatorer slikke sålerne på sådan et plastikhold.
For guds skyld hvor jeg dog håber at vi smadrer dem, kan ikke udstå det lortehold.
City skal møde en intens atmosfære når de igen gæster Madrid, men lad os nu vise hvordan et klassehold agerer.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
City så ikke gode ude, men vi kan på ingen måde presse dem ligeså aggressivt som lillesøster så det bliver en anden slags kampe.
Komplet city dominans i 3/4 halvlege og så går vi videre på 30 gode min ;)
DC19
-#7- post=148120 skrev: Frankfurt er altså et fedt hold. Og skal jeg kippe lidt med den rød-hvide klaphat, så er Jesper Lindstrøm altså også en fed spiller.
Ja og her kan man da se at boldbesiddelse langt fra er alt. Den sidste update viste at Barcelona havde 70%, men det har jo været langt tættere på 3-0 end 2-1.