Om Vores Rivaler IX

2 måneder 1 uge siden #11089 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​​Gad godt at se hvor mange mål Barcelona har scoret på indlæg, ja - jeg tror det en stor del :D 

Barcelonas spil har været nedadgående et stykke tid synes jeg. De var snot heldige at vinde imod Elche og Levante f.eks. Det straffespark de får kort før slutfløjt imod Elche er stadig helt vildt for mig - men det bliver aldrig rigtig snakket om når Barcelona får kæmpe gaver! Og så deres overtidsscoring imod Levante som satser hele molevitten for at få sejren selv.

Btw vores spillere var selvfølgelig 100% seriøse og opsat i kampen imod Barcelona. Det El Claisco på hjemmebane, come on. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 1 uge siden #11090 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er enig, selvfølgelig var vi opsatte og seriøse. Alt andet ville være at gøre os tilhængere til en spøg.

Men som andre siger, så var det jo Ancelottis set up der f'ede os op.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

2 måneder 1 uge siden #11091 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Ift. Levante-kampen, hvor Barca fik 3 straffespark imod sig, så var det i øvrigt de første straffe de fik imod sig....i hele La Liga sæsonen. Så alt det der dommertække til os vs. dem er bare pinlig snak fra Katalonien.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

2 måneder 1 uge siden #11092 af Elto92
Interessant.

hvor mange straffespark har vi egentlig fået imod os kontra de andre hold i La liga?

2 måneder 1 uge siden #11093 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur post=148130 skrev: Xavi i går: “I Barca skal man spille flot. Man går ikke på kompromis med sit spil”

Dagen efter spiller de med lange bolde til Araujo og Luuk De Jong på toppen, når de er blevet presset.

Jeg kan virkelig bare ikke lide den klub for at sige det mildt.

​Edit: dobbeltmoralske, selvfede lorteklub. Så, så fik jeg udtrykt mig tilpas. 

Kunne ikke være mere enig, en selvfed lorte klub med kronisk ondt i røven...

2 måneder 1 uge siden #11094 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 post=148135 skrev: Interessant.

hvor mange straffespark har vi egentlig fået imod os kontra de andre hold i La liga?

Ifølge Transfermarkt topper Real listen med 10 straffespark i denne season, ​Levante og Sociedad har 9 hver, og Barca er på en delt 6. plads med 7 straffespark.

Kigger man på tidligere seasoner, svinger det  meget hvem der ligger nr. 1, men Real ligger ofte med i toppen, det handler jo naturligt også om hvor meget man kommer i feltet og hvad man gør når man er i feltet, en spiller som Vini f.eks. trækker jo hver season flere straffespark end hele Elche holdet (et kvalificeret gæt), fordi han nok er mere i feltet med bolden en samtlige Elche spillere er, og samtidigt forsøger flere 1-mod-1 driblinger når han er i feltet.

Sidste season var lidt unormal for Rral for her var Real bundprop på 20. pladsen med kun 3 straffespark (kunne man måske have vundet ligaen med en smule mere held???). Villarreal var i top med 13 straffespark.

helt vildt ser det ud i 15/16 seasonen hvor Barca får tilkendt hele 19 straffespark, mere end dobbelt så mange som Real på 2. pladsen med 9 straffespark.

overordnet set synes jeg det er svært at pege på et hold der har mere dommertække end andre, det drejer sig som sagt om hvor meget man kommer i feltet og hvad man fortager sig i de situationer.

Donde está la biblioteca?

2 måneder 1 uge siden #11095 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Det er simpelthen hysterisk morsomt det der skete i går med Frankfurts fans. Over 20.000 indfandt sig på Camp Nou. Og Barcelona ryger ud på den mest pinlige måde. Mon vi ser Laporta hoppe og danse snart.

Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!

2 måneder 1 uge siden #11096 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

Det er jo heeeeeelt crazy

Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!

2 måneder 1 uge siden #11097 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
​Hold kæft hvor er det fedt at se på, men hvordan helvede kan det lade sig gøre at så mange Frankfurt fans fik adgang? Det ser jo for vanvittigt ud :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

2 måneder 1 uge siden #11098 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
​Camp Spotify har aldrig været smukkere :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

2 måneder 1 uge siden #11099 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Om Vores Rivaler IX
​FC Barcelona fejrer med deres "0-4-sejr over Real Madrid"-pokal:

twitter.com/TrollFootball/status/1514713745485824004?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1514713745485824004%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fcomments.managingmadrid.com%2Fapi%2Foembed%3Ftype%3Dtwitterurl%3Dhttps3A2F2Ftwitter.com2FTrollFootball2Fstatus2F1514713745485824004siteID%3D14bcc522-8623-45c8-9c80-8a6c60ca74afinitialWidth%3D585childId%3Dframe-id-947fb4d0-1b7a-4df6-bca1-ea008b10e261-b3d147a0-bcf1-11ec-b000-c590b1beb898

“Real Madrid er en klub som kun tænker på det sportslige, aldrig det politiske eller nationalistiske… Jeg tror, at det er en kæmpe fordel den har overfor FC Barcelona som tænker for meget i det politiske.” – Jorge Valdano

2 måneder 1 uge siden #11100 af Elto92
​Hvorfor har vi ikke snakket om den fadæse af et show på Camp Nou hvor Barca fansene forlod stadion i pausen? Eller havde solgt deres billetter til frankfurt fans. 
Nogle som kan fortælle hvad der nøjagtigt er forgået? Det lyder helt vildt til grint? 

"Mes Que Un Club" Ja det må man sku sandelig sige!

edit: *Fansene
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved Elto92. Begrundelse: stavefej

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.