Om Vores Rivaler IX
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
De var meget skarpe, men Southampton var helt væk. Getafe lignede et klart bedre hold end Southampton i dag.Ramos4 post=147749 skrev: Tror ikke det har den store betydning, men alligevel foruroligende at Chelsea vinder 6-0 i dag.
Jeg så indtil 3-0 og jeg kan ikke mindes at have set så elendigt forsvarspil længe. De var piv åben og lignede et seriehold.Fondo_Sur post=147793 skrev:
De var meget skarpe, men Southampton var helt væk. Getafe lignede et klart bedre hold end Southampton i dag.Ramos4 post=147749 skrev: Tror ikke det har den store betydning, men alligevel foruroligende at Chelsea vinder 6-0 i dag.
den fortjener en gengivelse.. ærgerligt at den bliver reddet på stregen
- 9eren
- Gæst
-
Holdet afgører kampene og sætter sig sjældent selv i så store problemer som Barcelona har gjort mod Frankfurt og Levante. Hold som Jota Jordi mener er bedre end Chelsea!
Vi må jo se hvordan truppen kommer til at se ud til næste sæson.
@EduAguirre7
Qatar has decided to sell PSG after the World Cup and Nasser will leave too, this will have a heavy effect on Mbappe’s decision. Qatar have ‘thrown in the towel.’
@EduAguirre7
PSG have GIVEN UP on Mbappe's renewal and they consider it a failure.
@EduAguirre7
Pænt voldsomt alligevel hvis der er hold i det.
Kender ham ikke. Er det en troværdig kilde?Kiwes post=147806 skrev: Qatar has pushed for a Kylian Mbappe renewal, but no success. They have given up on it.
@EduAguirre7
Qatar has decided to sell PSG after the World Cup and Nasser will leave too, this will have a heavy effect on Mbappe’s decision. Qatar have ‘thrown in the towel.’
@EduAguirre7
PSG have GIVEN UP on Mbappe's renewal and they consider it a failure.
@EduAguirre7
Pænt voldsomt alligevel hvis der er hold i det.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ikke rigtig. Edu er med i programmet El Chiringuito, som er en samling farverige journalister, der snarere er kendetegnet for sin underholdningsværdi end troværdighed.
Det var dem, der stod bag den ene melding efter den anden om, at Mbappé var skiftet i sidste sommer. Det har i hvert fald fra min side betydet, at jeg ikke hører efter deres diverse “Breaking news”.
Helt rigtigt. Ser ham heller ikke som en VIRKELIG troværdig kilde.Fondo_Sur post=147815 skrev: @Ramos4
Ikke rigtig. Edu er med i programmet El Chiringuito, som er en samling farverige journalister, der snarere er kendetegnet for sin underholdningsværdi end troværdighed.
Det var dem, der stod bag den ene melding efter den anden om, at Mbappé var skiftet i sidste sommer. Det har i hvert fald fra min side betydet, at jeg ikke hører efter deres diverse “Breaking news”.
Men hvis det nu var sandt, så kan man nærmest kun frygte, at det bliver en endnu vildere ejer, som europæisk fodbold kommer til at døje med.Kiwes post=147816 skrev:
Helt rigtigt. Ser ham heller ikke som en VIRKELIG troværdig kilde.Fondo_Sur post=147815 skrev: @Ramos4
Håber på Atletico i morgen også. Vamos.