Om Vores Rivaler IX

1 år 11 måneder siden #11029 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete post=147519 skrev: ​Lewandowski meldes på vej til Barcelona i en byttehandel med Dest. De kan gå hen og have et særdeles slagkraftigt mandskab til næste sæson, hvor de blot bygger på den seneste succes. I modsætning til os der "blot" har Mbappe i sigte, og hvis vi er heldige Tchoucameni. 

Og før en masse påpeger Lewandowski er gammel, så husk lige på at han er et år yngre end Benzema, og heller ikke viser tegn på at alderen tynger. 

​Tja. Jeg tror det er for tidligt at male fanden på væggen. Jeg husker også man var lidt bange da spillere som Dembele, Coutinho, Griezmann og mange flere strømmede til for mange penge. Det endte jo bare med at de var komplet uduelige (indtil Dembele kom i gang 6 måneder før udløb) og kostede Messis tid i klubben. Hvis Barcelona bliver ved med at hælde spillere ind i en fyldt trup, så tror jeg ikke på det i det lange løb. 

Hvad angår vores klub og tanken bag kun Mbappe og Tchouameni, så synes jeg det er vigtigt at nævne, at der jo faktisk allerede er gode muligheder i klubben. En af de største emner herinde er, at de to som ligner 40+ og Modric på midtbanen skal skiftes ud til fordel for noget mere dynamik og nogle spillere som kan nogle andre ting. Dertil har vi jo Valverde, og hvis Tchouameni kommer ind, så er det ikke antallet af nye spillere der betyder noget, men om vi får en træner der hænger fast i 2016. Læg dertil Camavinga også. 

For at være ærlig, så synes jeg at vi har en virkelig stærk trup og med Mbappe har en mega stærk trup som burde kunne løse det meste af sig selv. Backsne er et spørgsmålstegn, men hele den centrale akse op gennem holdet synes jeg faktisk kan sættes på mange spændende måder hvis vi får en træner der går efter at bygge et stærkt hold op.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11030 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

elle44 post=147520 skrev:

El Siete post=147519 skrev: ​Lewandowski meldes på vej til Barcelona i en byttehandel med Dest. De kan gå hen og have et særdeles slagkraftigt mandskab til næste sæson, hvor de blot bygger på den seneste succes. I modsætning til os der "blot" har Mbappe i sigte, og hvis vi er heldige Tchoucameni. 

Og før en masse påpeger Lewandowski er gammel, så husk lige på at han er et år yngre end Benzema, og heller ikke viser tegn på at alderen tynger. 

​Ja af de catalanske medier. De er utroværdige. Ingen af de troværdige kilder melder noget endnu, så koldt vand i blodet. 

edit: men jeg er da også bekymret. Deres hold fungerer lige nu og deres generationsskifte er pludseligt kommet før vores, selvom vi har haft længere tid til det. Det kræver nye ideer og gode transfers til sommer, ellers ender vi nok efter Barcelona til næste sæson. 

​Læste det på Sky Sports, men ja, lad os nu se.

Ja, det er lidt interessant at de er godt på vej med skiftet i en både sportslig (efteråret) og ikke mindst økonomisk krise.  

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11031 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Barca bruger allerede alt for meget på lønninger ift. deres indtægter, så medmindre de får Lewandowski til at spille for ingenting, så er der vist ingenting at frygte der.

Araujo har stadig ikke forlænget og meldes til England.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11032 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Kan ikke blive klog på deres Spotify aftale, er det godt eller skidt for dem ?
Folk her på siden har lavet grin med den, men de virker fint tilfredse på den anden side af hegnet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11033 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo post=147533 skrev: Kan ikke blive klog på deres Spotify aftale, er det godt eller skidt for dem ?
Folk her på siden har lavet grin med den, men de virker fint tilfredse på den anden side af hegnet.


Det kommer helt an på deres succes de næste 3-5 år. Her og nu er den guld værd, da det giver dem rådighed over en masse penge de kan investere for, men på sigt er den elendig medmindre de får sportslig succes. Så aftalen kan gå begge veje. Der er ingen tvivl om, at den aftale er helt igennem forfærdelig, hvis vi havde snakket 5-6 år tilbage før deres økonomiske krise startede, men der tror jeg til gengæld heller ikke en præsident som Laporta ville skrive under på den, da den reelt set er markant under markedsværdien.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11034 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=147524 skrev: Barca bruger allerede alt for meget på lønninger ift. deres indtægter, så medmindre de får Lewandowski til at spille for ingenting, så er der vist ingenting at frygte der.

Araujo har stadig ikke forlænget og meldes til England.


Der er masser at frygte, da Barca får en masse sparede lønkroner til næste sæson. Busquets, Pique og Alba vil alle gå ned i løn. Araujo og Gavi er stort set begge enige om nye kontrakter. Dembele ligeså, selvom jeg egentlig håber lidt på han skriver under på en minimal bedre kontrakt, da han er alt for ustabil.
Derudover får de højst sandsynligt renset godt ud i truppen. Agüero, Depay, Pjanic, Coutinho, Umtiti, Roberto, Braithwaite, Lenglet og muligvis Dest står til at forlade Barca til sommer.
Alle nævnte spillere er spillere som ikke har bidraget til noget under Xavi, og grunden til jeg synes der er noget at frygte er, at de allerede nu ser markant bedre ud, men får de Lewandowski som på ingen måder vil være umulig, så får de altså lige præcis hvad de står og mangler. Om det så kun er for 2-3 sæsoner, så får de ham der banker +50 mål ind over en sæson.
Så kan det godt være, at vi står markant bedre økonomisk, som vi egentlig altid har gjort overfor Barca, men de er så småt tilbage, og endnu en grund til at jeg frygter det er, at se hvor vi står.

Bare for at sætte det hele i perspektiv, da jeg har set dig skrive en masse indlæg om, hvor dårligt Barca står til. Og er helt enig. Det står dårligt til, men det troede vi også det gjorde sportsligt for 4 måneder siden.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11035 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete post=147518 skrev: ​Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at Florentino Perez ikke allerede har lukket den her handel. Han ville da på ingen måde lade den hænge indtil sidste øjeblik, for så at tabe det hele på gulvet.

Tror mest det handler om at Mbappe vil vise at han er PSG-spiller til sidste minut. 
 

​Du har virkelig høje forventninger til Perez hva'?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11036 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Flot af Villarreal! Lad nu være med at undervurdere spansk fodbold.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, Nada mas, Mr.Jensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11037 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=147676 skrev: Flot af Villarreal! Lad nu være med at undervurdere spansk fodbold.

​Fandme dejligt for spansk bold.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mr.Jensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11038 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Dios post=147561 skrev:

Ramos4 post=147524 skrev: Barca bruger allerede alt for meget på lønninger ift. deres indtægter, så medmindre de får Lewandowski til at spille for ingenting, så er der vist ingenting at frygte der.

Araujo har stadig ikke forlænget og meldes til England.


Der er masser at frygte, da Barca får en masse sparede lønkroner til næste sæson. Busquets, Pique og Alba vil alle gå ned i løn. Araujo og Gavi er stort set begge enige om nye kontrakter. Dembele ligeså, selvom jeg egentlig håber lidt på han skriver under på en minimal bedre kontrakt, da han er alt for ustabil.
Derudover får de højst sandsynligt renset godt ud i truppen. Agüero, Depay, Pjanic, Coutinho, Umtiti, Roberto, Braithwaite, Lenglet og muligvis Dest står til at forlade Barca til sommer.
Alle nævnte spillere er spillere som ikke har bidraget til noget under Xavi, og grunden til jeg synes der er noget at frygte er, at de allerede nu ser markant bedre ud, men får de Lewandowski som på ingen måder vil være umulig, så får de altså lige præcis hvad de står og mangler. Om det så kun er for 2-3 sæsoner, så får de ham der banker +50 mål ind over en sæson.
Så kan det godt være, at vi står markant bedre økonomisk, som vi egentlig altid har gjort overfor Barca, men de er så småt tilbage, og endnu en grund til at jeg frygter det er, at se hvor vi står.

Bare for at sætte det hele i perspektiv, da jeg har set dig skrive en masse indlæg om, hvor dårligt Barca står til. Og er helt enig. Det står dårligt til, men det troede vi også det gjorde sportsligt for 4 måneder siden.

​Det er en sandhed med kæmpe modifikationer. De nævnte spillere bliver overordentligt svære at komme af med. Det ved vi jo fra os selv med Isco, Bale, Ceballos osv. eller bare tag United med Mata, Phil Jones, Maguire osv. Spillere på lange dyre kontrakter er umulige at komme af med.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11039 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​Andreas Christensen med 99% sikkerhed til Barcelona

Ser frem til Vini vs AC duellerne  :-D
Sidste redigering: 1 år 11 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11040 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg tror på at vi går videre nu. 

Men Carlo bør gå udefra, at Tuchel ikke spiller en 3-4-3, for det var ren guf for vini og vores omstillinger, jeg tror han starter med James derinde, og her bør vini få en lidt mere fri rolle så han kan angribe centralt og fra højre. 

Derudover kunne jeg forstille mig at Lukaku starter inde for at true i luftrummet.. 

Jeg håber ikke at Carlo gør det mere spændende i returen end nødvendigt 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce