Om Vores Rivaler IX

4 år 4 måneder siden #11005 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg mener at Real ledelsen opfærer langt mere professionelt end Barcas ditto. Altid skal Barcas træne udtale sig om de andre klubbers spillere, herunder fx Haaland mfl. Samt spille smarte med at alle vil til Barcelona osv.  Derimod er det yderst sjældent at Reals ledelse gør det og stor respekt for det!

Jeg tror at vi med sikkerhed henter  både Mbappe, Haaland og tchouameni​
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Chamartin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #11006 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX
​Mbappé er i mit hoved verdens bedste spiller, og det er fabelagtigt, at vi kan hente ham. Det er ligeledes skønt, at vi forhåbentligt kan smide penge efter Tchou eller en højre back, uden at det smadrer budgettet.

Men jeg må også tage hatten af for Barcelona. De har handlet nærmest uvirkeligt ringe de seneste fem år, men hvis de skriver under gratis med AC, Kessie + Mazraoui OG henter Lewan til en slik ift. købspris, så er det fandme et flot vindue.

Der er noget med løn, og det er naturligvis et stort problem, men at man i den situation kan få AC, der i mit hoved er top ti CB's og top 5 CB's om fem år, Mazraoui, der er en af de største talenter på HB, og Lewandowski, der er verdens andenbedste angriber - det er sgu ganske imponerende og lidt irriterende ligeledes. 

AC og Lewandowski ville jo være de største nobrainers for os, hvis ikke vi havde verdens bedste angriber og et så godt centralforsvar, at AC ikke ville være sikker starter. Medmindre man naturligvis ville smide Alaba på backen.  

4 år 4 måneder siden #11007 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg kan vitterligt ikke se hvad i ser i AC???

hans svagheder har ofte været gemt bag en solid chelsea bagkæde og har ikke formået at tag en plads fra alsonso, Azpl, Sarr eller Rudiger..

jeg tror jeg kommer til at sove helt fint :D

​Den næste signing er Kessie. jo bevars han virker som et monster og fysisk og alt det, men han minder mig om en Alex Song de købte, og vi husker hvordan det gik
alle de historier med lewandowski osv, er ren agurk. 
Sidste redigering: 4 år 4 måneder siden ved Elto92. Begrundelse: stavefej

4 år 4 måneder siden #11008 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg har svært at se hvorfor det skulle være så ekstrem gode signings for Barca må jeg ærligt indrømme. AC har kun bevist sig på højeste niveau i et 3 mandsforsvar i Chelsea. Kessie virker slet ikke som en spiller der passer ind. Måske en backup for De Jong? Lewandowski er 34 år i næste sæson. Og så Mazraoui som er uprøvet på højeste niveau.

Synes virkelig der er en tendens til at rose Barcelona herinde. Det lidt deja vu fra sidste år. Der var vi også meget sure over at vi ikke havde noget på plads imens Barca havde Aguero og Eric Garcia på vej og Winjaldum så godt som sikker (den var så ikke særlig sikker). Man må da bare sige Alaba alene var markant bedre end det. Selv hvis Aguero kunne have fortsat.

Det kan da godt være nogle af indkøbene viser sig gode (hvis de overhovedet kommer til), men der er jo en masse spørgsmålstegn ved dem alle. Generelt forstår jeg slet ikke den her obsession med Barcelona herinde generelt. Måske er det bare mig der er fløjtende ligeglad med hele tiden at kigge derover og sammenligne. Jeg er bare skuffet over vores egen situation og håber, igen i år, at der kommer til at ske noget nyt. Det hele er i vores egne hænder og det har der været længe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, elle44, Elto92, Ramos4, Franksk

4 år 4 måneder siden #11009 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX
​Ingen obsession herfra - men naturligvis er det relevant at kigge lidt på vores største rivaler i ny og næ.

Og så tror jeg sgu bare, at vi vurderer spillerne forskelligt. Jeg har set en del Chelsea, og AC har et gigantisk potentiale. Han er god på bolden, kan spille mange positioner på holdet og har en skøn duelstyrke. Den moderne forsvarsspiller. Mazraoui er en af de mest hypede backs i denne sæson, og ja, Lewan er 34 år, men hvis de har en angriber med 30+ mål i tre sæsoner, så er det da også et godt køb. Især når man tager udgangspunkt i deres ellers elendige situation.

4 år 4 måneder siden #11010 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
For min egen del er frustrationen at vi RM tillader spillere som Bale, Hazard, Isco, Jovic, Asensio, Carvajal, osv osv.
Fælles for flertallet er at de har fået uendeligt mange chancer for at forlade klubben, men da Perez er opsat på at man skal tjene penge på alt, så bliver de.

Barca køber spillere de behøver her og nu, og derfor fungere det PT.

Forskellen er dog at Perez ikke går i panik, og det er godt for de kommende +5 år, men for helvede jeg ville gerne se en person i klubben der går ud og siger at det her er vejen vi går, Bale, Isco, Asensio, Mariano (LOL), osv er ikke fremtiden i klubben, og smider dem der ikke er tilfredse ned og træner med Castilla.
I stedet for det her gulle gulle, rundt højt betalte "professionelle" spillere, tænker Bale og Hazard her...

4 år 4 måneder siden #11011 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 post=147402 skrev: ​Jeg har svært at se hvorfor det skulle være så ekstrem gode signings for Barca må jeg ærligt indrømme. AC har kun bevist sig på højeste niveau i et 3 mandsforsvar i Chelsea. Kessie virker slet ikke som en spiller der passer ind. Måske en backup for De Jong? Lewandowski er 34 år i næste sæson. Og så Mazraoui som er uprøvet på højeste niveau.

Synes virkelig der er en tendens til at rose Barcelona herinde. Det lidt deja vu fra sidste år. Der var vi også meget sure over at vi ikke havde noget på plads imens Barca havde Aguero og Eric Garcia på vej og Winjaldum så godt som sikker (den var så ikke særlig sikker). Man må da bare sige Alaba alene var markant bedre end det. Selv hvis Aguero kunne have fortsat.

Det kan da godt være nogle af indkøbene viser sig gode (hvis de overhovedet kommer til), men der er jo en masse spørgsmålstegn ved dem alle. Generelt forstår jeg slet ikke den her obsession med Barcelona herinde generelt. Måske er det bare mig der er fløjtende ligeglad med hele tiden at kigge derover og sammenligne. Jeg er bare skuffet over vores egen situation og håber, igen i år, at der kommer til at ske noget nyt. Det hele er i vores egne hænder og det har der været længe.

​Du har lavet nogle suveræne indlæg på det seneste, Lars! Fortsæt med det (virtuelle klap) :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

4 år 4 måneder siden #11012 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel post=147405 skrev:

Lars1991 post=147402 skrev: ​Jeg har svært at se hvorfor det skulle være så ekstrem gode signings for Barca må jeg ærligt indrømme. AC har kun bevist sig på højeste niveau i et 3 mandsforsvar i Chelsea. Kessie virker slet ikke som en spiller der passer ind. Måske en backup for De Jong? Lewandowski er 34 år i næste sæson. Og så Mazraoui som er uprøvet på højeste niveau.

​Du har lavet nogle suveræne indlæg på det seneste, Lars! Fortsæt med det (virtuelle klap) :-)

​Pfff…lærerens dengse :/

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

4 år 4 måneder siden #11013 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Vi har vini tidligere tilbage fra landsholdslejr og vi har haft karim på Valdebebas i godt 3 uger for at pleje sine sår.

Og vi skal netop ind i den afgørende fase af sæsonen. hvor er det vigtigt!

Ligger jeg for meget i det ? :D

4 år 4 måneder siden #11014 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​Man kan simpelthen ikke lade være med at rose og klappe a Reals ledelse ift alle de rygter der verserer om den ene spiller efter den anden.

Barcelonas præsident snakker om den ene efter den anden spiller..Lewandowski, Salah, Haaland...snakker om at de snart har en midtbane og en central forsvarer.. snakker om at Dembele og andre spillere skal acceptere de kontrakter de får tilbudt etc.etc... snakker om dette og hint om Messi osvosv. Det samme gør Xavi.. de skryder op om alt.

Men samtidig så kommenterer Real enten overhovedet ikke, eller meget lidt om andre spiller og deres egnes spilleres kontraktsituation (herunder Isco, Marcelo, Bale og til dels Asensio og Vinicius). Topprofessionelt og viser blot hvilken forskel der i format mellem de to klubber. Vi ved alle at der sker en masse bag kulisserne omkring Mbappe, Haaland, Tchouameni og sikkert et par andre spillere. Men på facaden holder klubben sig cool og respektfuld overfor omverden.

Jeg er sikker på at hvis Barcelona havde Jovic, Bale og Hazard i klubben og de havde spillet lort som de gør, så var de blevet mobbet og udstillet af både præsidenten og træneren..

Man kan kritisere Real for meget, men klubben og dens ledelse bør også roses og anerkendes for lige det her :-) 

​Her er et lille udpluk af de seneste kommentarer fra deres præsident om andre klubbers spillere:
“I’ve received no message from Messi or his agents over a possibility of returning back to Barcelona” 

“My communication with Messi is no longer fluid but I’d love to have Leo here present with us during the inauguration of the new stadium. Camp Nou will always be his home” 

“I think a swap deal with Wolver between Francisco Trincão and Adama Traoré could be a very good option” 

"Top players want to join Barça, that's clearI can't say if we're in talks for Lewandowski and Salah or not - or into the club they'll tell me that I'm creating problems in the negotiations” 

"Haaland or Mbappé to Barça? The conditions I've been told about these two deals... we'd never accept to spend those figures, no way. I see both of them really far from Barça" 

"Raphinha is a player we really like and it's true that Deco's his agent. We've very good relationships" 

"We've completed two signings for the next season: one is a midfielder, the other one is a centre-back. But I'm not allowed to mention their names"

"I really like Joao Felix. It's a pleasure to see him playing football. Last summer we working to complete a swap deal with Atlético between Joao Felix and Griezmann, then it collapsed"​
Sidste redigering: 4 år 4 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, baggins, Bismo, Thomaskjensen, Ramos4

4 år 4 måneder siden #11015 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
www.marca.com/en/football/barcelona/2022...2704ef19d8b45bd.html

Gud en jammerlig aftale.

Barca får færre penge for at have Spotify på maven, end vores flere år gamle aftale med Fly Emirates indbringer os.

Indtil deres renovation er færdig, får de sølle 5 mio. euro om året, for at omdøbe deres stadion (derefter får de en mere normal aftale ift. gældende markedspriser)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 4 år 4 måneder siden ved Ramos4.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 4 måneder siden #11016 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Chelsea :)

Leveret af Kunena Forum