Om Vores Rivaler IX

1 år 11 måneder siden #11125 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur post=148373 skrev: Jamen du er da glad for at indrage europæiske turneringer, men det er stadig ikke det, vi taler om :D her plejer Real Madrid jo at være bedre.

Men i de sidste 15 ligakampe har Barca fået 3 flere point end Real Madrid. Altså ville de have haft 6 point flere, hvis de vandt over Cadiz’ reserver.

Bare for ikke at affeje deres fremgang fuldkommen, selvom de var elendige i dag.

​Nå okay, men hvis Real nu bare havde vundet alle deres La Liga kampe i denne season, så havde de haft en bedre stime end alle hold i verden…altså hvad er det for falske scenarier vi taler om her? Faktum er at Barca IKKE vandt mod Cadiz, og faktum er også at de har tabt og spillet uafgjort i de tidligere nævnte kampe, men jeg kan da godt se at havde de nu vundet dem alle sammen og havde Pique også scoret hattrick i hver kamp, så havde det da været rigtig imponerende ;-)

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 11 måneder siden #11126 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

Madridista02 post=148363 skrev:

9eren post=148354 skrev: Hvor er dem som frygtede Barcelona og regnede med et historisk comeback?

I burde give flødeboller til hele forummet

​Jeg er lige her. Og jeg har aldrig 'regnet' med et historisk comeback, men har påpeget at det var for tidligt at fejre mesterskabet, på daværende tidspunkt. Jeg kan ikke lige se hvordan din kommentar skulle bidrage til en saglig debat her på forum. Unødvendigt at prøve og starte en dem/os situation, bare fordi der er nogen der har forsøgt at mane til besindighed, når snakken er faldet på mesterskabet.

​Giver du så flødeboller til os andre der har ikke har malet fanden på væggen fordi vi havde en periode med svære resultater :)

jeg har ikke set nogle herinde råbe op om at vi var mestre i februar. Men jeg har set flere stå og tisse i bukserne, være negative og nærmest udtrykt et håb om at Real Madrid skulle fejle. Den der pessimistiske tankegang der har været til spillerne og træneren samt projektet, har jeg svært ved at tolerere. Enige med mange i at der skal udskiftes og forstærkes, men eksempelvis henrik der allerede kigger på næste sæson og ser Barcelona som stærkere end os. Helt uden at kigge på vores egne forbereddelser, indkøb osv. helt uden at kigge på hvad Barcelona overhovedet kan på et transfermarkede. Min ene kommentar bidrager måske ikke sagligt lige når du kigger enkeltstående på indlægget alene, men det kommer jo af at man skal ligge øre til en masse omkring sagen der ikke har hovede eller hale i noget som helst.

selvf har jeg da også været bekymret for at vi skulle smide det hele væk, men man behøver ikke at gøre som vores statsminister gør: råbe “Vi skal alle sammen døøøøø” når sagen er en helt anden. 

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 1 år 11 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 11 måneder siden #11127 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
“ Det er en klassiker fra kommentatorerne at vælge og vrage i tallene for at finde et perspektiv der passer til deres narrativ, men det holder bare ikke når vi snakker fodbold der afgøres over flere turneringer og hele seasoner.”

Det er ikke bare kommentatorene der er sådan. Det er en sygdom ikke kun i det danske samfund at folk gøre alt for at få deres narrativ til at være sandheden. Bare se på ham der har skrevet bogen Barcelonismo. Han skulle jo straks referer til sin bog og henvise til en side ift det der skete med Frankfurt. Lige den sag har jo ikke generelt med problemet at gør ift salg af sæsonkort til udenlandske turister. Det er et minimalt problem ift den brist der i virkeligheden var med salget af billetter til den kamp.

Den danske presse er fantastisk dygtige til det også. Det er så klamt som det kan blive.

Off topic sorry

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 11 måneder siden #11128 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=148375 skrev:

Madridista02 post=148363 skrev:

9eren post=148354 skrev: Hvor er dem som frygtede Barcelona og regnede med et historisk comeback?

I burde give flødeboller til hele forummet

​Jeg er lige her. Og jeg har aldrig 'regnet' med et historisk comeback, men har påpeget at det var for tidligt at fejre mesterskabet, på daværende tidspunkt. Jeg kan ikke lige se hvordan din kommentar skulle bidrage til en saglig debat her på forum. Unødvendigt at prøve og starte en dem/os situation, bare fordi der er nogen der har forsøgt at mane til besindighed, når snakken er faldet på mesterskabet.

​Giver du så flødeboller til os andre der har ikke har malet fanden på væggen fordi vi havde en periode med svære resultater :)

jeg har ikke set nogle herinde råbe op om at vi var mestre i februar. Men jeg har set flere stå og tisse i bukserne, være negative og nærmest udtrykt et håb om at Real Madrid skulle fejle. Den der pessimistiske tankegang der har været til spillerne og træneren samt projektet, har jeg svært ved at tolerere. Enige med mange i at der skal udskiftes og forstærkes, men eksempelvis henrik der allerede kigger på næste sæson og ser Barcelona som stærkere end os. Helt uden at kigge på vores egne forbereddelser, indkøb osv. helt uden at kigge på hvad Barcelona overhovedet kan på et transfermarkede. Min ene kommentar bidrager måske ikke sagligt lige når du kigger enkeltstående på indlægget alene, men det kommer jo af at man skal ligge øre til en masse omkring sagen der ikke har hovede eller hale i noget som helst.

selvf har jeg da også været bekymret for at vi skulle smide det hele væk, men man behøver ikke at gøre som vores statsminister gør: råbe “Vi skal alle sammen døøøøø” når sagen er en helt anden. 

​Giver ingen mening.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11129 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=148375 skrev:

Madridista02 post=148363 skrev:

9eren post=148354 skrev: Hvor er dem som frygtede Barcelona og regnede med et historisk comeback?

I burde give flødeboller til hele forummet

​Jeg er lige her. Og jeg har aldrig 'regnet' med et historisk comeback, men har påpeget at det var for tidligt at fejre mesterskabet, på daværende tidspunkt. Jeg kan ikke lige se hvordan din kommentar skulle bidrage til en saglig debat her på forum. Unødvendigt at prøve og starte en dem/os situation, bare fordi der er nogen der har forsøgt at mane til besindighed, når snakken er faldet på mesterskabet.

​Giver du så flødeboller til os andre der har ikke har malet fanden på væggen fordi vi havde en periode med svære resultater :)

jeg har ikke set nogle herinde råbe op om at vi var mestre i februar. Men jeg har set flere stå og tisse i bukserne, være negative og nærmest udtrykt et håb om at Real Madrid skulle fejle. Den der pessimistiske tankegang der har været til spillerne og træneren samt projektet, har jeg svært ved at tolerere. Enige med mange i at der skal udskiftes og forstærkes, men eksempelvis henrik der allerede kigger på næste sæson og ser Barcelona som stærkere end os. Helt uden at kigge på vores egne forbereddelser, indkøb osv. helt uden at kigge på hvad Barcelona overhovedet kan på et transfermarkede. Min ene kommentar bidrager måske ikke sagligt lige når du kigger enkeltstående på indlægget alene, men det kommer jo af at man skal ligge øre til en masse omkring sagen der ikke har hovede eller hale i noget som helst.

selvf har jeg da også været bekymret for at vi skulle smide det hele væk, men man behøver ikke at gøre som vores statsminister gør: råbe “Vi skal alle sammen døøøøø” når sagen er en helt anden. 

​Hvor undrer det mig bare nul procent, at du tilhører den gruppe, der turnerer med sådan en holdning, som din sidste sætning indikerer. Suk altså :-) 
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, Thomaskjensen, Kialpe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11130 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Haaland er muligvis blevet enig med City om en kontrakt på 5 år med en uge løn på 500.000 euro. Spændende og jeg glæder mig til at se ham på en endnu større scene og PL. Jeg er også (en af de få) som er glad for at det ikke blev Real Madrid for hans vedkommende lige nu. Fedt han få prøvet sig selv af under Pep og se hvordan hans skades historik udvikler sig. 

I min verden håber jeg det bliver Mbappe i år til konge klubben. Med hans tilstedeværelse på banen vil han tag så meget fokus og opmærksomhed fra vores modstander at det vil give mere plads til Vini og Benzema. 

Det kunne virkelig blive så fedt og spændende at se Vini, Benz og Mbappe lege sammen og abejde for hinanden. 

Hala Madrid
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11131 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg tilslutter mig gerne Dybbøl, jeg ser det også som positivt hvis han ikke kommer til Real Madrid. Der er simpelthen for mange spørgsmålstegn ved Haaland. Han har nogle ankelproblemer, som måske/måske ikke er ret alvorlige, hans agent er ekstremt dygtig til sit arbejde, og altså så samtidig en kæmpe hæmsko for klubben. Og ville Mbappe og Haaland eventuelt kunne dele rampelyset i Madrid? Ingen tvivl om at han kommer til at lave mål, ligegyldigt hvilken klub han ender i, men jeg synes stadigvæk der er for mange noter i ulempe-kolonnen.

Sjovt bliver det også at se ham under Guardiola, for han er vel næsten præcis det modsatte af hvad Guardiola leder efter hos en angriber.

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11132 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

DeLaRed post=148374 skrev:

Fondo_Sur post=148373 skrev: Jamen du er da glad for at indrage europæiske turneringer, men det er stadig ikke det, vi taler om :D her plejer Real Madrid jo at være bedre.

Men i de sidste 15 ligakampe har Barca fået 3 flere point end Real Madrid. Altså ville de have haft 6 point flere, hvis de vandt over Cadiz’ reserver.

Bare for ikke at affeje deres fremgang fuldkommen, selvom de var elendige i dag.

​Nå okay, men hvis Real nu bare havde vundet alle deres La Liga kampe i denne season, så havde de haft en bedre stime end alle hold i verden…altså hvad er det for falske scenarier vi taler om her? Faktum er at Barca IKKE vandt mod Cadiz, og faktum er også at de har tabt og spillet uafgjort i de tidligere nævnte kampe, men jeg kan da godt se at havde de nu vundet dem alle sammen og havde Pique også scoret hattrick i hver kamp, så havde det da været rigtig imponerende ;-)

​Det er efterhånden vildt, hvor meget du misforstår. Debatten går på om frygten for Barcas stime har været berettiget eller ej. Alle er vel enige om, at mesterskabet er stort set sikret nu, men det var den ikke efter at vi tabte El Clasico, hvor de blev bedre indbyrdes end os. Hvor de fik blod på tanden. Hvor de afgjorde deres kampe i 1. halvleg. Osv osv. 
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11133 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX
​Der har klart været en grund til at kigge med en uroligt øje over til Barcelona og se nogle af deres præstationer, langt bedre spil og opblomstring af enkelte spillere. De har været rigtig gode i perioder. At sige andet er bare åndsvagt. Nu har de set hvor godt de faktisk kan spille, selvom det har været under effekten af en ny træner, som man nogle gange ser. Det har heldigvis vist sig at de ikke kunne holde dampen oppe og de stadig har massive problemer, men der skal forstærkes til sommer for ellers kan der sagtens findes en anden vinder af ligaen. 
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11134 af EmilStenholt
Besvaret af EmilStenholt på emne Om Vores Rivaler IX
Det er en Real Madrid debat. Lad være med at bringe politik ind i det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11135 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

EmilStenholt post=148386 skrev: Det er en Real Madrid debat. Lad være med at bringe politik ind i det.


Teknisk set er det en debat om alle andre klubber end Real Madrid - vores Rivaler. I den boldgade, så har Aguero angiveligt indgået en aftale med Disney. Gør det så Barca til en "tegneserieklub"? Nej, den var vidst for let købt.

Desuden, så lad andre om, hvad de vil diskutere, og ellers så lav dit eget forum, hvis du vil lege dommer (Du gør det allerede bedre end Guillermo Cuadra Fernández i vores seneste kamp, så måske du kunne søge ind i La Liga?). Fodbold og politik er uløseligt forbundet. Jeg tilslutter mig Seeberg, og siger, at én udtalelse kan sige meget om en person.

Tag det ovenstående med et gran salt. (eller et gram, hvis det lyster). Det er sagt med et glimt i øjet, og i øvrigt velkommen til forum :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11136 af EmilStenholt
Besvaret af EmilStenholt på emne Om Vores Rivaler IX
Ja denne tråd handler om vores rivaler. Men selve kommentaren var om Real Madrid og mesterskabet i denne sæson.
Ja fodbold og politik er forbundet. Men Real Madrid og dansk politik har intet med hinanden og gøre.
Jeg vil ikke lege dommer, jeg synes bare ikke der var nogen grund til at indblande det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce