Om Vores Rivaler IX

1 år 11 måneder siden #11173 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Det bliver spændende om Ansu fati og ham pludseligt blomstre i næste sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11174 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX
​Det vanvittige er, at det mest skrevede indlæg på Barcas forum disse dage er:

'Jeg kan slet ikke forstå, at vi gik fra 0-4 mod Real til det her'. Plus masser af andre kommentarer om den Clasicó-sejr.

Det er måske forståeligt, når de har haft så uduelig en sæson, men de bliver ved med at holde fast i den skide sejr, som om det næsten er et trofæ. Hvorfor fatter de ikke, at den kamp mest af alt handlede om, at Real Madrid ikke mødte op og sejlede rundt, mere end at Barcelona er stærkere end os? 

Det bliver sgu lidt tragikomisk, at den kamp konstant skal nævnes for at skabe et eller andet billede om, at holdet reelt er stærkere, end det er. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Chamartin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 11 måneder siden #11175 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 post=148659 skrev: ​En interessant statistik viser at Barcelona har fået 32 ud af 36 point med Pedri på banen. (10 sejre, 2 uafgjorte og 0 nederlag). Uden Pedri har de fået 28 ud af 57 points. (7 sejre, 7 uafgjorte og 5 nederlag).
Statistik siger ikke alt, men alligevel lidt ekstremt. Men det kan også vise at det måske mere har været "Pedri-effekten" og ikke "Xavi-effekten" der gav Barcelona deres fine lille stime.

​Det er ret interessant egentlig. Pedri er også ekstrem dygtig og talentfuld, så det giver god mening. Sammen med Gavi og Fati, ser det faktisk ret lovende ud for dem, synes jeg. Håber Valverde og Camavinga udvikler sig til etablerede førsteholdsspillere hos os, fordi så bliver det nogle fede dueller i mod Barca de kommende år.

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11176 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Sebberg post=148668 skrev: ​Det vanvittige er, at det mest skrevede indlæg på Barcas forum disse dage er:

'Jeg kan slet ikke forstå, at vi gik fra 0-4 mod Real til det her'. Plus masser af andre kommentarer om den Clasicó-sejr.

Det er måske forståeligt, når de har haft så uduelig en sæson, men de bliver ved med at holde fast i den skide sejr, som om det næsten er et trofæ. Hvorfor fatter de ikke, at den kamp mest af alt handlede om, at Real Madrid ikke mødte op og sejlede rundt, mere end at Barcelona er stærkere end os? 

Det bliver sgu lidt tragikomisk, at den kamp konstant skal nævnes for at skabe et eller andet billede om, at holdet reelt er stærkere, end det er. 

​Noget andet kunne også være, at deres taktik bare passer godt mod Real Madrid, som den har gjort længe. Det er dog ligegyldigt, hvis man er Real Madrid og vinder over alle andre rivaler. 

Nok om den kamp. Spillerne har jo lige siden vist, at det også var en offday​. 
Sidste redigering: 1 år 11 måneder siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11177 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=148657 skrev:

El Siete post=148655 skrev: ​HVORDAN blev vi kørt over 4-0 af dette hold. Suk. 

​det var en kamp hvor vi ikke kom på banen. Men okay. Jeg vil gerne ha mesterskabet hver sæson selvom vi skulle tabe til Barcelona undervejs. 

​Klart, men ville bare ønske vi kunne smadre dem 4/5-0, det er altid 2-1 eller 3-1 :) 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, Elto92

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11178 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
​Koeman vandt ca 60% af kampene som træner, mens Xavi er nede på ca 53%, ikke meget bedre end hvad der vist er deres dårligste på 50%.
Xavi får nok lidt længere snor end Koeman, det er da vist kun godt for os :) 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11179 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete post=148672 skrev: ​Koeman vandt ca 60% af kampene som træner, mens Xavi er nede på ca 53%, ikke meget bedre end hvad der vist er deres dårligste på 50%.
Xavi får nok lidt længere snor end Koeman, det er da vist kun godt for os :) 

​og vi maa ikke glemme at Xavi har faaet 4 nye spillere stillet til raadighed oveni den trup Koeman havde, saa det er faktisk ret imponerende hvor skidt det koere for Xavi....tror dog naar snoren engang er brugt op (om flere aar) saa staar han bedre stillet rent statistisk end Koeman, som imo er den vaerste traener i La Liga i dette aartusinde.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11180 af The European Super League
For at sætte lidt præcisse tal på diskussionen​

Ifølge dataindsamler firmaet Transfermarkt, så har Xavi været træner i FC Barcelona i 41 kampe og vundet 25 kampe og skaffet 84 point.

Xavi sæson 2021/2022
Matches won: 61 %
Point average: 2.05

Til sammenligning med Koeman isoleret set denne post-Messi sæson været træner i Barcelona i 13 kampe og vundet 5 kampe og skaffet 18 point.

Koeman sæson 2021/2022
Matches won: 38 %
Point average: 1.38

Statistisk er altid utroværdigt hvis man ikke analyserer den. Et problem med min statistisk her er at den kun tager højde for FC Barcelona i denne sæson og ikke tidligere sæsoner.
Ud fra ovenstående så bør Barcelona holde på Xavi på dybt vand. Statistikken tager heller ikke højde for at Xavi har fået alle de spillere han har peget på. Selv i et vinter transfer vindue.

Ifølge Footystats har Ronald Koeman været manager for FC Barcelona i alt 65 kampe. Ud af dem har han vundet 39 matches og skaffet 128 point.

Koeman sæson 2020/2021 + 2021/2022
Matches won: 60 %
Average point: 1.97

www.transfermarkt.com/xavi/profil/trainer/59876
www.transfermarkt.com/ronald-koeman/profil/trainer/439
footystats.org/managers/netherlands/ronald-koeman

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11181 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

The European Super League post=148680 skrev: For at sætte lidt præcisse tal på diskussionen​

Ifølge dataindsamler firmaet Transfermarkt, så har Xavi været træner i FC Barcelona i 41 kampe og vundet 25 kampe og skaffet 84 point.

Xavi sæson 2021/2022
Matches won: 61 %
Point average: 2.05

Til sammenligning med Koeman isoleret set denne post-Messi sæson været træner i Barcelona i 13 kampe og vundet 5 kampe og skaffet 18 point.

Koeman sæson 2021/2022
Matches won: 38 %
Point average: 1.38

Statistisk er altid utroværdigt hvis man ikke analyserer den. Et problem med min statistisk her er at den kun tager højde for FC Barcelona i denne sæson og ikke tidligere sæsoner.
Ud fra ovenstående så bør Barcelona holde på Xavi på dybt vand. Statistikken tager heller ikke højde for at Xavi har fået alle de spillere han har peget på. Selv i et vinter transfer vindue.

Ifølge Footystats har Ronald Koeman været manager for FC Barcelona i alt 65 kampe. Ud af dem har han vundet 39 matches og skaffet 128 point.

Koeman sæson 2020/2021 + 2021/2022
Matches won: 60 %
Average point: 1.97

www.transfermarkt.com/xavi/profil/trainer/59876
www.transfermarkt.com/ronald-koeman/profil/trainer/439
footystats.org/managers/netherlands/ronald-koeman

​Du tager også Xavis stats med fra Qatar kan jeg se :) Det giver ham lige 8 sejre mere i 9 kampe. Tager vi det fra så er han på 32 kampe med 17 sejre, hvilket giver 53%. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11182 af The European Super League

El Siete post=148684 skrev:

The European Super League post=148680 skrev: For at sætte lidt præcisse tal på diskussionen​

Ifølge dataindsamler firmaet Transfermarkt, så har Xavi været træner i FC Barcelona i 41 kampe og vundet 25 kampe og skaffet 84 point.

Xavi sæson 2021/2022
Matches won: 61 %
Point average: 2.05

Til sammenligning med Koeman isoleret set denne post-Messi sæson været træner i Barcelona i 13 kampe og vundet 5 kampe og skaffet 18 point.

Koeman sæson 2021/2022
Matches won: 38 %
Point average: 1.38

Statistisk er altid utroværdigt hvis man ikke analyserer den. Et problem med min statistisk her er at den kun tager højde for FC Barcelona i denne sæson og ikke tidligere sæsoner.
Ud fra ovenstående så bør Barcelona holde på Xavi på dybt vand. Statistikken tager heller ikke højde for at Xavi har fået alle de spillere han har peget på. Selv i et vinter transfer vindue.

Ifølge Footystats har Ronald Koeman været manager for FC Barcelona i alt 65 kampe. Ud af dem har han vundet 39 matches og skaffet 128 point.

Koeman sæson 2020/2021 + 2021/2022
Matches won: 60 %
Average point: 1.97

www.transfermarkt.com/xavi/profil/trainer/59876
www.transfermarkt.com/ronald-koeman/profil/trainer/439
footystats.org/managers/netherlands/ronald-koeman

​Du tager også Xavis stats med fra Qatar kan jeg se :) Det giver ham lige 8 sejre mere i 9 kampe. Tager vi det fra så er han på 32 kampe med 17 sejre, hvilket giver 53%. 

​Kæmpe selvmål. Det er min fejl!

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11183 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Kan man frygte at de her 2 opgør mod city kommer på et psykologisk uheldigt tidspunkt?

Jeg mener bare, kan spillernes tanker allerede være på kampen i weekenden som kan sikre os det længeventede liga trofæ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #11184 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 post=148687 skrev: Kan man frygte at de her 2 opgør mod city kommer på et psykologisk uheldigt tidspunkt?

Jeg mener bare, kan spillernes tanker allerede være på kampen i weekenden som kan sikre os det længeventede liga trofæ?

​Self. er det en kæmpe fordel, at mesterskabet er afgjort, og vi kan prioritere kampe mod City 100%.
Omvendt skal City også tænke på Leeds i weekenden, hvis de ikke skal tabe mesterskabet.
Vi behøver ikke engang vinde flere kampe for at vinde mesterskabet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce