Om Vores Rivaler IX

3 måneder 4 uger siden #11137 af Kratmus
Besvaret af Kratmus på emne Om Vores Rivaler IX

EmilStenholt post=148386 skrev: Det er en Real Madrid debat. Lad være med at bringe politik ind i det.

Teknisk set er det en debat om alle andre klubber end Real Madrid - vores Rivaler. I den boldgade, så har Aguero angiveligt indgået en aftale med Disney. Gør det så Barca til en "tegneserieklub"? Nej, den var vidst for let købt.

Desuden, så lad andre om, hvad de vil diskutere, og ellers så lav dit eget forum, hvis du vil lege dommer (Du gør det allerede bedre end Guillermo Cuadra Fernández i vores seneste kamp, så måske du kunne søge ind i La Liga?). Fodbold og politik er uløseligt forbundet. Jeg tilslutter mig Seeberg, og siger, at én udtalelse kan sige meget om en person.

Tag det ovenstående med et gran salt. (eller et gram, hvis det lyster). Det er sagt med et glimt i øjet, og i øvrigt velkommen til forum :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 4 uger siden #11138 af EmilStenholt
Besvaret af EmilStenholt på emne Om Vores Rivaler IX
Ja denne tråd handler om vores rivaler. Men selve kommentaren var om Real Madrid og mesterskabet i denne sæson.
Ja fodbold og politik er forbundet. Men Real Madrid og dansk politik har intet med hinanden og gøre.
Jeg vil ikke lege dommer, jeg synes bare ikke der var nogen grund til at indblande det.

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Bandlyst
  • Bandlyst
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 måneder 4 uger siden #11139 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

Sebberg post=148380 skrev:

9eren post=148375 skrev:

Madridista02 post=148363 skrev:

9eren post=148354 skrev: Hvor er dem som frygtede Barcelona og regnede med et historisk comeback?

I burde give flødeboller til hele forummet

​Jeg er lige her. Og jeg har aldrig 'regnet' med et historisk comeback, men har påpeget at det var for tidligt at fejre mesterskabet, på daværende tidspunkt. Jeg kan ikke lige se hvordan din kommentar skulle bidrage til en saglig debat her på forum. Unødvendigt at prøve og starte en dem/os situation, bare fordi der er nogen der har forsøgt at mane til besindighed, når snakken er faldet på mesterskabet.

​Giver du så flødeboller til os andre der har ikke har malet fanden på væggen fordi vi havde en periode med svære resultater :)

jeg har ikke set nogle herinde råbe op om at vi var mestre i februar. Men jeg har set flere stå og tisse i bukserne, være negative og nærmest udtrykt et håb om at Real Madrid skulle fejle. Den der pessimistiske tankegang der har været til spillerne og træneren samt projektet, har jeg svært ved at tolerere. Enige med mange i at der skal udskiftes og forstærkes, men eksempelvis henrik der allerede kigger på næste sæson og ser Barcelona som stærkere end os. Helt uden at kigge på vores egne forbereddelser, indkøb osv. helt uden at kigge på hvad Barcelona overhovedet kan på et transfermarkede. Min ene kommentar bidrager måske ikke sagligt lige når du kigger enkeltstående på indlægget alene, men det kommer jo af at man skal ligge øre til en masse omkring sagen der ikke har hovede eller hale i noget som helst.

selvf har jeg da også været bekymret for at vi skulle smide det hele væk, men man behøver ikke at gøre som vores statsminister gør: råbe “Vi skal alle sammen døøøøø” når sagen er en helt anden. 

​Hvor undrer det mig bare nul procent, at du tilhører den gruppe, der turnerer med sådan en holdning, som din sidste sætning indikerer. Suk altså :-) 

​Det er også en ret stor gruppe.

Nu var det egentlig mere en sammenligning. At der sidder nogle typer som har samme evne som Mette Frederiksen herinde og kan male fanden på væggen over den mindste bagatel, og næsten håbe på at det hele går i vasken fordi Madrid ikke lige spiller det bold de gerne vil eller har tabt 1 kamp efter julepausen. Samtidig med at man gør alt for at forklarer sine tanker og bakke sit narrativ op uden egentlig at kigge på det virkelig billede. Det var det jeg synes Henrik gjorde og nu er han og andre startet allerede med at male fanden på væggen ift næste sæson. 

Madridista desde 1989
Ønskeliste: Antony, Endrick

3 måneder 4 uger siden #11140 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
​Tilbage på sporet. Det gælder alle. Tak!

3 måneder 4 uger siden #11141 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel post=148390 skrev: ​Tilbage på sporet. Det gælder alle. Tak!

​Diskutionen fortsaettes paa Osasuna.dk :-D

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Bandlyst
  • Bandlyst
3 måneder 4 uger siden #11142 af 9eren
Mayoral er en klasse angriber. Han kommer virkelig til sin ret her!

Madridista desde 1989

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Bandlyst
  • Bandlyst
3 måneder 4 uger siden #11143 af 9eren
Kort tid efter denne besked scorer han sit andet mål.

Madridista desde 1989

3 måneder 4 uger siden #11144 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=148425 skrev: Kort tid efter denne besked scorer han sit andet mål.

​Saa maa det vaere 7 G/A i 13 La Liga kampe...tror godt jeg kan finde baade en Dominicaner og en Serber der ikke naar ham til sokkerholderne ;-)

Donde está la biblioteca?

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Bandlyst
  • Bandlyst
3 måneder 4 uger siden #11145 af 9eren
Han skal ikke tilbage. Men han er sgu en fed angriber. 

Madridista desde 1989

3 måneder 4 uger siden #11146 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​Forstår ikke at nogle synes at Aleksander Isak skal til Real som supersub. Synes at han virker pænt gennemsnitlig og bortset fra sin fart er der jo ingenting 

og vildt så Barcelona liderlige kommentatorerne er. Det er ligefrem komisk. Barcelona laver FX aldrig straffe men bare gode taclinger.. og Sådan som de fx ofte sviner Camavinga til. Er sikker på at de var blevet våde i bukserne hvis han havde Barca trøje på .
Sidste redigering: 3 måneder 4 uger siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, Elto92

3 måneder 4 uger siden #11147 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Sociedad har domineret det meste af kampen. Hvis så bare de kunne finde ud af at udnytte deres chancer..

3 måneder 4 uger siden #11148 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Isak sparker fandme ringe.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.