Om Vores Rivaler IX

2 måneder 1 dag siden #11185 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Kan man frygte at de her 2 opgør mod city kommer på et psykologisk uheldigt tidspunkt?

Jeg mener bare, kan spillernes tanker allerede være på kampen i weekenden som kan sikre os det længeventede liga trofæ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 1 dag siden #11186 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 post=148687 skrev: Kan man frygte at de her 2 opgør mod city kommer på et psykologisk uheldigt tidspunkt?

Jeg mener bare, kan spillernes tanker allerede være på kampen i weekenden som kan sikre os det længeventede liga trofæ?

​Self. er det en kæmpe fordel, at mesterskabet er afgjort, og vi kan prioritere kampe mod City 100%.
Omvendt skal City også tænke på Leeds i weekenden, hvis de ikke skal tabe mesterskabet.
Vi behøver ikke engang vinde flere kampe for at vinde mesterskabet.

2 måneder 1 dag siden #11187 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 post=148687 skrev: Kan man frygte at de her 2 opgør mod city kommer på et psykologisk uheldigt tidspunkt?

​I morgen er der ingen der tænker på Espanyol. Slet ikke.

Min eneste frygt er at en "mesterskabsfest" i weekenden kan reducere koncentrationen hen i mod returkampen. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

2 måneder 1 dag siden #11188 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Nej men det er jo det jeg mener.

En potentiel mesterskabsfest kan måske være det der lige akkurat fjerner de sidste procenter for at nå en finale.

omvendt kan det give os det rygstød og boost til at køre city fuldstændig midt over i næste uge..

Det bliver spændende. Jeg er spændt på imorgen.
Nu skal vi rigtig op imod et stærkt hold

2 måneder 1 dag siden #11189 af Ramos4
City måske uden Stones og Walker og stensikkert Cancelo. Vi må måske undvære Alaba og Casemiro. Så må vi se hvem der er slemmest ramt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

2 måneder 1 dag siden #11190 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Alaba meldes klar

Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!

2 måneder 1 dag siden #11191 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 post=148694 skrev: Nej men det er jo det jeg mener.

En potentiel mesterskabsfest kan måske være det der lige akkurat fjerner de sidste procenter for at nå en finale.

omvendt kan det give os det rygstød og boost til at køre city fuldstændig midt over i næste uge..

Det bliver spændende. Jeg er spændt på imorgen.
Nu skal vi rigtig op imod et stærkt hold

​Man ved aldrig med det mentale, men her håber jeg ar Carlo har lært af sin store fejl mod PSG og ikke mindst Barca. 
Der skal ikke spares, og med mesterskabet i hus er der ingen grund til ikke at give den 110%. For med mesterskabet ikke vundet er et 0-0 resultat perfekt på udebane. 
Der blev sparet spillere i ugens kamp, og der kan spares spillere i weekenden, det bliver med garanti de sædvanlige 10, med Fede på kanten. 

2 måneder 1 dag siden #11192 af Ramos4

9eren post=148699 skrev: Alaba meldes klar

​Agh. Ancelotti siger at han er den der er tættest på at være klar, af ham og Casemiro. 

1 måned 4 uger siden #11193 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om vores rivaler VII
​Så gik den ikke længere for Villarreal og deres gule-bus. Sku også for sølle det de kommer med - INTET overhovedet fremad i banen.

1 måned 4 uger siden #11194 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om vores rivaler VII

Kiwes post=148995 skrev: ​Så gik den ikke længere for Villarreal og deres gule-bus. Sku også for sølle det de kommer med - INTET overhovedet fremad i banen.

​Det er også svært, når spillerne er overmatchet på fysik, fart og tempo på Anfield. Og når Gerard Moreno og Pino er skadede. 

Igen må jeg bare sige: Det er simpelthen for nemt at skælde ud på disse hold (heriblandt Real Madrid), der møder modstandere, som er på et helt andet, moderne, plan. Der er ikke nogen træner, der ville kunne dominere mod Liverpool, i hvert fald ikke på udebane, med disse Villarreal spillere. 
Sidste redigering: 1 måned 4 uger siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 måned 4 uger siden #11195 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om vores rivaler VII
​Ærgerligt at Rullis kæmpe drop skal sætte Liverpool igang. Det var ikke meget de kom med efter de kom bagud.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 måned 4 uger siden #11196 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om vores rivaler VII
Nå, begge engelske mandskaber med en sejr i bagage mod returen.

Der må da være et af de engelske hold som smider den ene finale plads??

Liverpool bliver højst sandsynligt den ene. men bliver det virkelig en engelsk hanekamp mellem to de pt. bedste manskaber?

Eller.. kan vi lige gøre det igen. lige skabe en magisk aften mere.....

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.