Om Vores Rivaler IX

1 måned 3 uger siden #11209 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om vores rivaler VII
​Måden Villarreal spiller på i 2 halvleg er hvordan jeg frygter vi kommer til at spille i morgen mod City. Overlader alt initiativ til dem. Det kan vi ikke holde til, vores forsvar er alt for ringe. Det sjovt hvordan en kamp kan ændre sig så hurtigt. De gik fra at være helt oppe i deres ansigt til stille sig helt ned. Som City er Liverpool alt for gode når du giver dem så meget plads. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #11210 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om vores rivaler VII
Liverpool er pænt farlige i gear !

Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!

1 måned 3 uger siden #11211 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om vores rivaler VII

Kiwes post=149187 skrev: ​Måden Villarreal spiller på i 2 halvleg er hvordan jeg frygter vi kommer til at spille i morgen mod City. Overlader alt initiativ til dem. Det kan vi ikke holde til, vores forsvar er alt for ringe. Det sjovt hvordan en kamp kan ændre sig så hurtigt. De gik fra at være helt oppe i deres ansigt til stille sig helt ned. Som City er Liverpool alt for gode når du giver dem så meget plads. 

​Men det handler også om energi. Ingen kan lave et fuldbane-pres en hel kamp. Vi er ikke sat op til at dominere på bolden, så der *vil* komme perioder i kampen, hvor vi kommer ned at stå. Forhåbentlig kan vi være aggressive nok.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

1 måned 3 uger siden #11212 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om vores rivaler VII

Ramos4 post=149189 skrev:

Kiwes post=149187 skrev: ​Måden Villarreal spiller på i 2 halvleg er hvordan jeg frygter vi kommer til at spille i morgen mod City. Overlader alt initiativ til dem. Det kan vi ikke holde til, vores forsvar er alt for ringe. Det sjovt hvordan en kamp kan ændre sig så hurtigt. De gik fra at være helt oppe i deres ansigt til stille sig helt ned. Som City er Liverpool alt for gode når du giver dem så meget plads. 

​Men det handler også om energi. Ingen kan lave et fuldbane-pres en hel kamp. Vi er ikke sat op til at dominere på bolden, så der *vil* komme perioder i kampen, hvor vi kommer ned at stå. Forhåbentlig kan vi være aggressive nok.

​Jeg vil gerne have at når vi kommer til at stå i vores 4-4-2, at midtbanen ikke står foran eget felt, men presser boldholderen længere oppe på vores banehalvdel. Da ATM havde beton defensiven var det netop det de var gode til. De var bevægelige, aggressive og havde altid fokus på at kæderne ikke var for langt fra hinanden. Når vi står lavt gør vi præcis det modsatte.

Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Kiwes.

1 måned 3 uger siden #11213 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om vores rivaler VII
​Men fodbold handler også meget om momentum. Det må være forventet at Liverpool ville have perioder i begge kampe hvor de dominerer. Der skal Villareal så holde stand så godt de kan - men i begge kampe gik der ikke mere end 10-15 min hvor de blev presset i bund før Rulli sætter Liverpool yderligere igang med mega drops. Og så kvaser Liverpool altså bare endnu mere på, frustrationen er væk og de kan spille mere løst. Og det har Villareal ikke rigtig kvaliteten til at arbejde sig ud. Men hvem ved hvad det ville have blevet til med en kamp uden drops - måske endda tværtimod en målmand der kunne hjælpe med et par store redninger. Synd det skulle afgøres på den her måde - også for Rulli selv. Vi så hvordan det gik Karius efter den ChL finale.

1 måned 3 uger siden #11214 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om vores rivaler VII
Der er ikke nogen tvivl om, at Real Madrid skal presse højt ligesom Villarreal gjorde i første halvleg. Mod så gode modstandere, skal man bare også kunne forsvare i nogle perioder af kampene. Og her er Real Madrid forhåbenligt meget bedre end Villarreal var i anden halvleg.

1 måned 3 uger siden #11215 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om vores rivaler VII
​Åh dagen er kommet venner!!

Hvad er fornemmelsen.

Hvordan tror i stemningen er herinde om ca 11 timer
Vi er seriøst så tæt på at spille os i finalen! ..En CHL-finale jeg ærligt ikke havde spået os en kina mands chance for at nå. 

Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Elto92. Begrundelse: stavefejl

1 måned 3 uger siden #11216 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
​1-0, hiver den hjem 10-9 i straffe:)

1 måned 3 uger siden #11217 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om vores rivaler VII
Kan vi virkelig afholde city fra at score i ordinær tid?

Kan vi få så målløs en affære når sidste kamp endte med hele 7 mål? (Og det var chancer for meget mere for begge mandskaber)

1 måned 3 uger siden #11218 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
2-1 i ordinær, 3-1 efter 120 minutter. Tør dog ikke sætte mine penge på det.. 

1 måned 3 uger siden #11219 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om vores rivaler VII

asp3200 post=149194 skrev: ​1-0, hiver den hjem 10-9 i straffe:)

​1-0 er det eneste den aldrig bliver. Vi kommer minimum til at lukke to kasser ind.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92, Dragam

1 måned 3 uger siden #11220 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

NadaMás post=149196 skrev: 2-1 i ordinær, 3-1 efter 120 minutter. Tør dog ikke sætte mine penge på det.. 

​Den skulle der være blevet spillet på! HALA MADRID!
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Thomaskjensen, Dragam, Ramos4

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.