Om Vores Rivaler IX
Tør slet ikke tænke på hvor meget du havde vundet xDNadaMás post=149312 skrev:
Den skulle der være blevet spillet på! HALA MADRID!NadaMás post=149196 skrev: 2-1 i ordinær, 3-1 efter 120 minutter. Tør dog ikke sætte mine penge på det..
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- The European Super League
-
- Ekspert bruger
-
De kunne ikke overtale polakken til at skifte.
De kunne ikke overtale Bayern til at sælge næsten free.
De kunne ikke overtale Lewandowski til at tage en lønnedgang.
0-3
Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer
Og nu senest med Samuel Eto'o hvor de føler sig trådt på fordi han åbenbart har været ude og rost Real Madrid for deres finaleplads i Chl, og det topper han med at poste et billed af sig selv da han selv spillede for kongeklubben.
#Se Queda
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Jeg synes personligt, at PSG var det bedste hold. Men fordi at deres exit kom i 1/8 synes jeg, at de bliver undervurderede.
Enig - vi kunne slet ikke tage bolden fra Messi på midten, og Mbappe dræbte os på fart. De andre hold var os ikke overlegne på samme måde.Fondo_Sur post=149628 skrev: Hvilke af holdene synes i var bedst mellem PSG, Chelsea og City?
Jeg synes personligt, at PSG var det bedste hold. Men fordi at deres exit kom i 1/8 synes jeg, at de bliver undervurderede.
Men ellers enig i at PSG dominerede midtbanen. Verratti var suveræn.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Godt spørgsmål, Fondo!Fondo_Sur post=149628 skrev: Hvilke af holdene synes i var bedst mellem PSG, Chelsea og City?
PSG var os mere eller mindre overlegne over to kampe. Vi havde super store vanskeligheder med at dæmme op for deres individuelle kvaliteter offensivt, ligesom der var flere ting, der spillede for franskmændene såvel på midtbanen som i den defensive organisation.
Vi blev reddet af noget helt magisk på Santiago Bernabéu, og et drys af noget verdensklasse fra nogle af vores topspillere.
Jeg havde slet ikke samme følelse mod Chelsea, selvom, som Ramos4 påpeger, de havde os i sækken i returkampen på Santiago Bernabéu. Vi spillede en super flot første kamp, hvor jeg helt klart mener, at vi leverede det bedste udtryk. Holdet var simpelthen sat bedst op. Det var et lige opgør, hvor vi havde mest klasse til sidst (nogen vil sige held - det vil jeg ikke).
Det samme mod Manchester City. De var rigtig gode i første kamp, men omvendt var de også nemme at skabe chancer imod, hvorfor vi også endte med score tre mål. Min fornemmelse, og noget vi også forsøgte at understrege i vores podcast, er helt klart, at vi spillede en bedre kamp end City i returkampen. Derfor var det også en mavepuster, da Mahrez scorede så sent i kampen, som vi egentlig havde fint styr på. Heldigvis lykkedes det igen at hive noget magisk op af hatten på Santiago Bernabéu med Rodrygos to mål + Benz’ straffe, men det var bestemt ikke ufortjent. Vi spillede os fortjent i finalen imo.
Summasummarum: PSG er det bedste hold over to kampe, som vi har mødt i indeværende CL-kampagne. City leverede måske den bedste kamp offensivt mod os (deres hjemmekamp) og Chelsea den mest helstøbte kamp mod os (deres udebanekamp), men over to kampe, synes jeg, at PSG leverede det bedste udtryk, naturligvis anført af en helt vanvittig Mbappé.
For jeg syntes også Ancelotti fik ændret nogle ting der gjorde at vi kom bedre med i kampene. Den mest åbenlyse er selvfølgelige at spille Valverde fra start, men også bare tilgangen til kampene hvor jeg ikke syntes vi stillede os ligeså langt ned igen som vi gjorde imod PSG ude og Barcelona kampene.
Det ville ihvertfald vaere lidt vildt hvis folk herinde er overrasket over hvorfor PSG var saa overlegne som de var i den foerste time af andet opgoer, da vi spillede med et kaempe handicap paa midtbanen, og derfor heller aldrig rigtig kom ind i kampen paa midtbanen, foer Camavinga blev skiftet ind.
Donde está la biblioteca?
- The European Super League
-
- Ekspert bruger
-
Han skal sælges mens han stadig er et navn i Europa. Vi har ikke brug for ham længere. Han bør få en æreskamp hvor Bernabeu kan klappe af ham og rose ham for de mange gode år i klubben. Og så sælges for 10 mil euro.DeLaRed post=149647 skrev: Ermmm er jeg den eneste der husker at det var Toni Kroos der spillede 6'er i andet opgoer mod PSG???
Det ville ihvertfald vaere lidt vildt hvis folk herinde er overrasket over hvorfor PSG var saa overlegne som de var i den foerste time af andet opgoer, da vi spillede med et kaempe handicap paa midtbanen, og derfor heller aldrig rigtig kom ind i kampen paa midtbanen, foer Camavinga blev skiftet ind.
Vi kommer til at fortryde hvis vi skal betale hans løn i næste sæson. Hellere score lidt med det samme. Hvis vi skal overleve i denne verden, hvor der findes en engelsk Super League så skal vi være hurtigere på aftrækkeren. Vi må også meget gerne give Mariano og Jovic væk gratis.
Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer