Om Vores Rivaler IX

1 måned 3 uger siden #11221 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Om Vores Rivaler IX

NadaMás post=149312 skrev:

NadaMás post=149196 skrev: 2-1 i ordinær, 3-1 efter 120 minutter. Tør dog ikke sætte mine penge på det.. 

​Den skulle der være blevet spillet på! HALA MADRID!

​Tør slet ikke tænke på hvor meget du havde vundet xD

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #11222 af The European Super League
​Ifølge diverse aviser har FC Barcelona trukket sig fra deres jagt på Robert Lewandowski

De kunne ikke overtale polakken til at skifte.
De kunne ikke overtale Bayern til at sælge næsten free.
De kunne ikke overtale Lewandowski til at tage en lønnedgang.

0-3

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer

1 måned 2 uger siden #11223 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
​Nu er det ikke fordi det er så spændende at snakke om barca de her dage, men det er alligevel ret vildt hvor meget de er blevet gjort til grin på så ganske kort tid, altså Frankfurts march ind og overtage Spotify Nou, al den snak fra Alves og Xavi om at "Real skal være glad for, at barca først er vågnet op til dåd nu" for så at tabe en masse hjemmekampe i streg, samt Xavis udtagelser med at her i Barcelona der spiller vi flot.." , al deres bestræbelser på at få spillere ned i løn. 

Og nu senest med Samuel Eto'o hvor de føler sig trådt på fordi han åbenbart har været ude og rost Real Madrid for deres finaleplads i Chl, og det topper han med at poste et billed af sig selv da han selv spillede for kongeklubben.

#Se Queda 
​​
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, Ramos4

1 måned 2 uger siden #11224 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Dagens fun fact: Sidst Pep vandt CL var på Phil Fodens 11 års fødselsdag.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, madrid2000, Jelle, El Siete

1 måned 2 uger siden #11225 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Hvilke af holdene synes i var bedst mellem PSG, Chelsea og City?

Jeg synes personligt, at PSG var det bedste hold. Men fordi at deres exit kom i 1/8 synes jeg, at de bliver undervurderede.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle, Dragam

1 måned 2 uger siden #11226 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur post=149628 skrev: Hvilke af holdene synes i var bedst mellem PSG, Chelsea og City?

Jeg synes personligt, at PSG var det bedste hold. Men fordi at deres exit kom i 1/8 synes jeg, at de bliver undervurderede.

​Enig - vi kunne slet ikke tage bolden fra Messi på midten, og Mbappe dræbte os på fart. De andre hold var os ikke overlegne på samme måde.

1 måned 2 uger siden #11227 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Chelsea var gode på Bernabéu synes jeg. De overbefolkede vores halvdel.

Men ellers enig i at PSG dominerede midtbanen. Verratti var suveræn.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Zamorano

1 måned 2 uger siden #11228 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur post=149628 skrev: Hvilke af holdene synes i var bedst mellem PSG, Chelsea og City?

​Godt spørgsmål, Fondo!

PSG var os mere eller mindre overlegne over to kampe. Vi havde super store vanskeligheder med at dæmme op for deres individuelle kvaliteter offensivt, ligesom der var flere ting, der spillede for franskmændene såvel på midtbanen som i den defensive organisation.

Vi blev reddet af noget helt magisk på Santiago Bernabéu, og et drys af noget verdensklasse fra nogle af vores topspillere.

Jeg havde slet ikke samme følelse mod Chelsea, selvom, som Ramos4 påpeger, de havde os i sækken i returkampen på Santiago Bernabéu. Vi spillede en super flot første kamp, hvor jeg helt klart mener, at vi leverede det bedste udtryk. Holdet var simpelthen sat bedst op. Det var et lige opgør, hvor vi havde mest klasse til sidst (nogen vil sige held - det vil jeg ikke).

Det samme mod Manchester City. De var rigtig gode i første kamp, men omvendt var de også nemme at skabe chancer imod, hvorfor vi også endte med score tre mål. Min fornemmelse, og noget vi også forsøgte at understrege i vores podcast, er helt klart, at vi spillede en bedre kamp end City i returkampen. Derfor var det også en mavepuster, da Mahrez scorede så sent i kampen, som vi egentlig havde fint styr på. Heldigvis lykkedes det igen at hive noget magisk op af hatten på Santiago Bernabéu med Rodrygos to mål + Benz’ straffe, men det var bestemt ikke ufortjent. Vi spillede os fortjent i finalen imo.

Summasummarum: PSG er det bedste hold over to kampe, som vi har mødt i indeværende CL-kampagne. City leverede måske den bedste kamp offensivt mod os (deres hjemmekamp) og Chelsea den mest helstøbte kamp mod os (deres udebanekamp), men over to kampe, synes jeg, at PSG leverede det bedste udtryk, naturligvis anført af en helt vanvittig Mbappé.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

1 måned 2 uger siden #11229 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Okay, I har den samme tanke. Real Madrid og Benzema har godt nok fået folk til at glemme alt om PSG.

1 måned 2 uger siden #11230 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg skrev tidligere lidt det samme i en anden tråd, men med en anden vinkel. Jeg synes at vi og måske mere korrekt Ancelotti blev bedre og bedre som turneringen skred frem. For jeg så det nemlig på samme måde, at PSG kampene var sværest, så Chelsea og til sidst City hvor jeg følte vi var ok med selv i den dårlige kamp - det var mere defensive blundere der kostede der end dårligt spil. 

For jeg syntes også Ancelotti fik ændret nogle ting der gjorde at vi kom bedre med i kampene. Den mest åbenlyse er selvfølgelige at spille Valverde fra start, men også bare tilgangen til kampene hvor jeg ikke syntes vi stillede os ligeså langt ned igen som vi gjorde imod PSG ude og Barcelona kampene. 

Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92, Ramos4

1 måned 2 uger siden #11231 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX
Ermmm er jeg den eneste der husker at det var Toni Kroos der spillede 6'er i andet opgoer mod PSG???

Det ville ihvertfald vaere lidt vildt hvis folk herinde er overrasket over hvorfor PSG var saa overlegne som de var i den foerste time af andet opgoer, da vi spillede med et kaempe handicap paa midtbanen, og derfor heller aldrig rigtig kom ind i kampen paa midtbanen, foer Camavinga blev skiftet ind.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92, Dragam

1 måned 2 uger siden #11232 af The European Super League

DeLaRed post=149647 skrev: Ermmm er jeg den eneste der husker at det var Toni Kroos der spillede 6'er i andet opgoer mod PSG???

Det ville ihvertfald vaere lidt vildt hvis folk herinde er overrasket over hvorfor PSG var saa overlegne som de var i den foerste time af andet opgoer, da vi spillede med et kaempe handicap paa midtbanen, og derfor heller aldrig rigtig kom ind i kampen paa midtbanen, foer Camavinga blev skiftet ind.

​Han skal sælges mens han stadig er et navn i Europa. Vi har ikke brug for ham længere. Han bør få en æreskamp hvor Bernabeu kan klappe af ham og rose ham for de mange gode år i klubben. Og så sælges for 10 mil euro.

Vi kommer til at fortryde hvis vi skal betale hans løn i næste sæson. Hellere score lidt med det samme. Hvis vi skal overleve i denne verden, hvor der findes en engelsk Super League så skal vi være hurtigere på aftrækkeren. Vi må også meget gerne give Mariano og Jovic væk gratis.

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.