Om Vores Rivaler IX

1 måned 1 uge siden #11257 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
For underholdningens skyld læser jeg indimellem med inde på det danske Barca Forum (virkelig underholdende til tider). 

Flere af dem har den sidste uge har én spiller til deres midtbane og det er Tchouameni. Ham er de fuldstændig tændte på. De beskriver ham nærmest som løsningen på hele deres hold, den stærkeste midtbane spiller i verden om få år osv osv. 

Har jeg sovet i timen ang denne unge fransk mand?- kan han virkelig alt det som de påstår?

Eller er Barca fansene bare så imponeret over vores unge franske midtbane spiller Camavinga at de ikke tør at gå glip af den næste?  

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #11258 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

The European Super League post=149793 skrev:

Ramos4 post=149792 skrev: Barcelona tæt på at sælge 50% af deres produktionsafdeling/mediehalløj. Og også tæt på CVC aftale. Så der kommer måske penge i kassen der.

Jeg vil gerne stille dig spørgsmålet
Jeg vil gerne stille resten af forum spørgsmålet
Jeg vil gerne stille Madridista.dk Podcast spørgsmålet

Er det en god beslutning for FC Barcelona? Ville I gøre det samme hvis I stod i deres situation? Er det lidt ligesom at tisse i bukserne for at holde varmen eller vil det her løfte klubben op på et niveau der er så højt at bagsiden af mønten er ubetydelig?

​Tror du de ville gøre det, hvis deres økonomi var tiptop og de havde styr på finanserne?

1 måned 1 uge siden #11259 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
​PSG tuder igen i pressen. 
Pochettino ser det som en sejr at de var tættere end Chelsea og City på at slå os ud (facepalm), og Donnarumma mener ikke Benzema's første mål i returen var legitimt. Kom nu videre altså! 

Og kommer der nogensinde et efterspil efter at Nasser Al-Khelaifi gik amok i omklædningsrummet efter kampen. Pengene taler vel også her. 

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92, Ramos4

1 måned 1 uge siden #11260 af The European Super League

El Siete post=149804 skrev: ​PSG tuder igen i pressen. 
Pochettino ser det som en sejr at de var tættere end Chelsea og City på at slå os ud (facepalm), og Donnarumma mener ikke Benzema's første mål i returen var legitimt. Kom nu videre altså! 

Og kommer der nogensinde et efterspil efter at Nasser Al-Khelaifi gik amok i omklædningsrummet efter kampen. Pengene taler vel også her. 

Det gør mig ikke noget at andre klubber opfører sig på den måde. Det viser bare hvordan Real Madrid er en anden størrelse end alle andre.

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer

1 måned 1 uge siden #11261 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Er der seriøst bare én spiller som de IKKE er linket op til på deres side?

Har lige set en artikel fra idag med at nu kigger de på Morata.
Igår var der Reguillon, i foregårs var det Marco Alonso, dagen før dét var det Raphinha og lewandowski atter igen
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Elto92. Begrundelse: stavefejl

1 måned 1 uge siden #11262 af Elto92
​Chelsea har været tættest på og spiller egentlig meget bedre end liverpool. Synes liverpool spillerne virker trætte. Måske noget mentalt også.

Derudover er salah udgået med en skade. Det ligner noget lyske. 

Inden han snakker i medierne at han ønsker revanche i chl, så skal han lige sørge for at være fit så han overhovedet kan deltage...

1 måned 1 uge siden #11263 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Om Vores Rivaler IX
Lad Barca hapse Lewandowski og så Mbappe til Real.
Så er verdens 3. Bedste spillere igen i La Liga

1 måned 1 uge siden #11264 af The European Super League
​Kongen > Mbappé > Kevin > Lewa

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer

1 måned 1 uge siden #11265 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Liverpool v Chelsea bliver afgjort på straffesparkskonkurrence. Salah gik ud med, hvad der ligner, en lyskeskade i første halvleg. Van Dijk blev taget ud i 2. grundet udmattelse.

Det er ikke de bedste forhold forud for en finale i CL :)

1 måned 1 uge siden #11266 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
​​​Liverpool vinder, men synes Chelsea var bedst kampen igennem. Det her Liverpool-hold kan vi godt udfordre, ser klart PSG og City som stærkere. 

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

1 måned 1 uge siden #11267 af Elto92
Jeg fulgte kampen for ville gerne se hvad de kan.
Jeg synes når man får pillet glansen fra dem, så virker de meget ivrige og lidt naive i deres spil.

Trent losser bare boldene op, og nu manglede de godt nok Fabinho på den defensive, men kan vi komme forbi deres første pres, så er deres midtbane altså heller ikke bedre.

Jeg er blevet mere optimistisk efter idag. Og jeg håber vores drenge fra Madrid så kampen, for det kan kun have motiveret drengene endnu mere efter man så den kamp
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, DeLaRed

1 måned 1 uge siden #11268 af The European Super League
​Det bliver spændende at se om Barcelona fans vil begynde at bløde op til angribere, der scorer tap-ins. At nu vil det pludselig være godkendt, hvis man bare er god nok til det og "They all count"

(Jeg siger ikke at Ronaldo var en tap-in angriber. Det sagde de.)

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.