Om Vores Rivaler IX

4 år 1 måned siden #11245 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Barca er åbenbart tæt på at sælge Frenkie de Jong til United. Jeg er lidt i chok. Synes han er den perfekte Barca spiller inde på deres midtbane. Jeg ved også godt at han har haft en skidt sæson (ligesom resten af holdet). Han et rolig på bolden, god teknisk og spil forståelse og kommer med gode løb i feltet.

Jeg ser det som en svækkelse af Barca hvis de sælger ham. Ingen er nævnt til at erstatte ham endnu.  

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #11246 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Indrømmet, Ramos4.

Hvis de sælger Frenkie for at tjene penge, så må der godt nok være noget galt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

4 år 1 måned siden #11247 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Fabrizio siger at Xavi ser De Jong som yderst vigtigt for holdet. Så det er altså udelukkende et pengespørgsmål, hvis de sælger ham.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 1 måned siden #11248 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​​De har jo også kun meget få spillere der er værd at sælge - I hvert fald for en god overgangssum.
Det er vel kun Garcia, De Jong, Pedri, Gavi, Ferran og Fati og til dels Depay. Ingen af spanierne er salgsemner under nogen omstændigheder - Så står man tilbage med De Jong og Depay, og det er trods alt begrænset hvor meget man kan få i kassen for Depay. Så hvis de vil score på en spiller, er det vel Frenkie.

De sikre til at ryge er vel Lenglet, Umtiti og Dest, samt udløb af L. De Jong og Adama. Så må vi se om de formår at holde på Dembele. Tror ikke de sælger De Jong, men hvis de har desperat brug for store penge, bliver det nok ham. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

4 år 1 måned siden #11249 af Ramos4
www.marca.com/en/football/manchester-cit...a4741a5658b45a9.html

Noget tyder på at Haaland har fået en klausul i sin City-kontrakt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

4 år 1 måned siden #11250 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
​Nogle der ved hvornår Alaba er tilbage? 

Det bliver jo godt nok en fuld opladet Alaba vi får tilbage inden finalen 

4 år 1 måned siden #11251 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 post=149783 skrev: ​Nogle der ved hvornår Alaba er tilbage? 

Det bliver jo godt nok en fuld opladet Alaba vi får tilbage inden finalen 

​Han er klar til Betis kampen og spiller den siger Ancelotti.

4 år 1 måned siden #11252 af Ramos4
Barcelona tæt på at sælge 50% af deres produktionsafdeling/mediehalløj. Og også tæt på CVC aftale. Så der kommer måske penge i kassen der.

4 år 1 måned siden #11253 af The European Super League

Ramos4 post=149792 skrev: Barcelona tæt på at sælge 50% af deres produktionsafdeling/mediehalløj. Og også tæt på CVC aftale. Så der kommer måske penge i kassen der.

Jeg vil gerne stille dig spørgsmålet
Jeg vil gerne stille resten af forum spørgsmålet
Jeg vil gerne stille Madridista.dk Podcast spørgsmålet

Er det en god beslutning for FC Barcelona? Ville I gøre det samme hvis I stod i deres situation? Er det lidt ligesom at tisse i bukserne for at holde varmen eller vil det her løfte klubben op på et niveau der er så højt at bagsiden af mønten er ubetydelig?

Bellingham Camavinga Tchouameni

4 år 1 måned siden #11254 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Om Vores Rivaler IX

The European Super League post=149793 skrev:

Ramos4 post=149792 skrev: Barcelona tæt på at sælge 50% af deres produktionsafdeling/mediehalløj. Og også tæt på CVC aftale. Så der kommer måske penge i kassen der.

Er det en god beslutning for FC Barcelona? Ville I gøre det samme hvis I stod i deres situation? Er det lidt ligesom at tisse i bukserne for at holde varmen eller vil det her løfte klubben op på et niveau der er så højt at bagsiden af mønten er ubetydelig?

​Jeg føler mig lidt i tvivl - ville du stille et spørgsmål ?

4 år 1 måned siden #11255 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
For underholdningens skyld læser jeg indimellem med inde på det danske Barca Forum (virkelig underholdende til tider). 

Flere af dem har den sidste uge har én spiller til deres midtbane og det er Tchouameni. Ham er de fuldstændig tændte på. De beskriver ham nærmest som løsningen på hele deres hold, den stærkeste midtbane spiller i verden om få år osv osv. 

Har jeg sovet i timen ang denne unge fransk mand?- kan han virkelig alt det som de påstår?

Eller er Barca fansene bare så imponeret over vores unge franske midtbane spiller Camavinga at de ikke tør at gå glip af den næste?  

4 år 1 måned siden #11256 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

The European Super League post=149793 skrev:

​Tror du de ville gøre det, hvis deres økonomi var tiptop og de havde styr på finanserne?

Leveret af Kunena Forum