Om Vores Rivaler IX

2 måneder 3 uger siden #11293 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
​NOK om transfer-snakken! :D

Det begynder så småt at sikre i kroppen. Tankerne om finalen på lørdag fylder mere og mere. Tankerne har fritspil når man sidder der på vej i bussen og stirre ud af vinduet.

Hvordan ender det? Går det hele bare galt fra start og liverpool kommer trumlende? 

Kommer vi til at sidde der efter 25 minutter og tænke "Damn. hvorfor valgte ancelotti ikke at gøre sådan og sådan"

Får salah og hans store mund ret? får han sin hævn....

Eller.....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 3 uger siden #11294 af The European Super League

Elto92 post=150701 skrev: Får salah og hans store mund ret? får han sin hævn....

​Friendly reminder this happened last year when Klopp, Salah and fans talked about revenge

www.uefa.com/uefachampionsleague/history...pool-2-mins/?iv=true

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer

2 måneder 3 uger siden #11295 af Elto92
Deres 20/21 sæson var forfærdelig. Det var bl.a der de tabte med 7-1 mod Aston Villa mener jeg.

Vin Dijk var skadet hele sæson efter en benbrækker fra Pickford.

Trent var også dårligt spillende, ja hele holdet.

Men noget sjovt jeg tænkte over var, er liverpool ikke det tætteste vi kommer på en modstander, som også er kendt for at lave et par remontadas?

Altså deres chl finale mod Ac Milan, for nogle år tilbage var der nogle intense kampe i den hjemlige cup mod Arsenal der endte 4-3 og en kamp mod Dortmund.

Og senest mod Barcelona og Villarreal?

Der er langt imellem i know.
Er det bare mig?
Sidste redigering: 2 måneder 3 uger siden ved Elto92. Begrundelse: stavefejl

2 måneder 3 uger siden #11296 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Liverpool har også den her comeback-mentalitet i Europa, helt klart. Da vi slog dem 3-1 sidst, stillede de med Phillips og Ozark i midterforsvaret. Det er svært at bruge det resultat til meget.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

2 måneder 3 uger siden #11297 af Elto92
Jeg tror ikke jeg kommer til at se finalen. Har simpelthen ikke nerver til det længere.

Jeg vil gå tidligt i seng og håbe at jeg står op til en dejlig nyhed

2 måneder 3 uger siden #11298 af Ramos4

Elto92 post=150735 skrev: Jeg tror ikke jeg kommer til at se finalen. Har simpelthen ikke nerver til det længere.

Jeg vil gå tidligt i seng og håbe at jeg står op til en dejlig nyhed

​Finaler er på mange måder forfærdelige. Jeg vil tusind gange hellere tabe i semifinalen end en finale. Og jeg har endda ikke engang prøvet at tabe en finale i Europa som Madrid-fan, men alene tanken...puha

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Sidste redigering: 2 måneder 3 uger siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Elto92

2 måneder 3 uger siden #11299 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​En tabt finale vil selvfølgelig være ekstremt ærgerlig lige i øjeblikket. Men skulle det ske, hvilket jeg ikke tror, så er jeg samtidig også ret sikker på at jeg personligt stadigvæk vil huske tilbage på den her CL kampagne med glæde. For lad os være ærlige, vi skulle jo have være slået ud flere gange undervejs, men Benzema og ren rå viljestyrke over hele linjen ville det anderledes, og det synes jeg godt man kan bifalde, uanset udfaldet af finalen.

LJ16

2 måneder 3 uger siden #11300 af Ramos4

-#7- post=150737 skrev: ​En tabt finale vil selvfølgelig være ekstremt ærgerlig lige i øjeblikket. Men skulle det ske, hvilket jeg ikke tror, så er jeg samtidig også ret sikker på at jeg personligt stadigvæk vil huske tilbage på den her CL kampagne med glæde. For lad os være ærlige, vi skulle jo have være slået ud flere gange undervejs, men Benzema og ren rå viljestyrke over hele linjen ville det anderledes, og det synes jeg godt man kan bifalde, uanset udfaldet af finalen.

​Det er også en formildende omstændighed, at vi har 4 friske sejre i erindringen. Havde vi tabt finalen i 2014 til gengæld...så var jeg blevet munk og flyttet i kloster i Toscana resten af livet. 

Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Real HWL, JimmyBroe

2 måneder 3 uger siden #11301 af Elto92
Når jeg samtidig kigger over på liverpools hold, så det altså ikke fordi jeg frygter spillere som Robertson, Konate, Henderson, Mario, aldrende thiago, Luis Diaz, Jota...

Men det er den her utrættelige viljestyrke som jeg ellers kun har set hos os, som man kan være lidt bange for.

Min anden frygt er om Klopp forventer at vi starter med kroos og prøver at overrumble os fra start.

2 måneder 3 uger siden #11302 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Diego Carlos solgt til Aston Villa. Hvis Kounde også bliver solgt denne sommer, så er det lige sæsonens bedste midterforsvar der er væk fra en af vores konkurrenter og la liga. 

2 måneder 3 uger siden #11303 af Ramos4

Dybbøl post=150740 skrev: Diego Carlos solgt til Aston Villa. Hvis Kounde også bliver solgt denne sommer, så er det lige sæsonens bedste midterforsvar der er væk fra en af vores konkurrenter og la liga. 

​Skræmmende at en Sevilla-spiller vil til Aston Villa. Det er selvfølgelig en stor liga, men stadig.

2 måneder 3 uger siden #11304 af Elto92
Hvorfor fanden vil man til Aston Villa?

Man er i det varme syd og kæmper om det spanske liga trofæ og bytter det ud med det kolde i england og måske spille om 15.-16. pladsen.

wauw.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.