Om Vores Rivaler IX

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 uger siden #11305 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg håber vi tager teten på ligaen i mange år frem, men er det ikke os som vinder CL så er det faktisk bedst at Barcelona tager den fremfor PSG og City. Alt andet end de to klubber.

tænker at Madrid og Barcelona i bedste Tom og Jerry stil må rotte sig lidt sammen mod de katte der prøver at invadere deres plads
Sidste redigering: 4 år 2 uger siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 uger siden #11306 af GuldsmedeN
Besvaret af GuldsmedeN på emne Om Vores Rivaler IX
​Så fik en velspillende messi endnu et trofæ med Argentina. Der bliver kamp om VM-trofæet omend Frankrig og Brasilien må være klare favoritter.

4 år 2 uger siden #11307 af The European Super League
​Lidt gossip der ikke rigtig har så meget med fodbold at gøre

Hvis det skulle være gået nogens næse forbi, så har Piqué været Shakira utro. Hun er gået fra ham og han bor i en lejlighed i Barcelona nu. Så vidt jeg har forstået er dette bekræftet af Shakira men Piqué har forholdt sig tavs. Han er blevet spottet i Barcelonas natteliv på det seneste med Riqui Puig.

Her kommer rygterne: Kvinden han har været Shakira utro imod er..... Gavi's mor.

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real HWL

4 år 2 uger siden #11308 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
​Så er man fandme liderlig hvis man knepper en af sine holdkammeraters mor når man er gift med Shakira :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 2 uger siden #11309 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX
Se queda :D

Jeg savner Pepe :(

4 år 2 uger siden #11310 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL post=151143 skrev: ​Så er man fandme liderlig hvis man knepper en af sine holdkammeraters mor når man er gift med Shakira :D

​Hustling backwards.

4 år 2 uger siden #11311 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

The European Super League post=151141 skrev: ​Lidt gossip der ikke rigtig har så meget med fodbold at gøre

Hvis det skulle være gået nogens næse forbi, så har Piqué været Shakira utro. Hun er gået fra ham og han bor i en lejlighed i Barcelona nu. Så vidt jeg har forstået er dette bekræftet af Shakira men Piqué har forholdt sig tavs. Han er blevet spottet i Barcelonas natteliv på det seneste med Riqui Puig.

Her kommer rygterne: Kvinden han har været Shakira utro imod er..... Gavi's mor.

​Marca skriver han angiveligt er blevet spottet med en 20-årig. Tvivler på Gavis mor er 20 :O

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 2 uger siden #11312 af Ramos4

GuldsmedeN post=151134 skrev: ​Så fik en velspillende messi endnu et trofæ med Argentina. Der bliver kamp om VM-trofæet omend Frankrig og Brasilien må være klare favoritter.

​Kæmpe trofæ. Kæmpet hjem over hele en kamp.

Formentlig tager han Ballon d'Or igen i år. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 2 uger siden #11313 af GuldsmedeN
Besvaret af GuldsmedeN på emne Om Vores Rivaler IX
Haha nope, not really, men et trofæ alt andet lige.
Og not in a million years.
Hvis ronaldo eller messi skal vinde en mere, så skal det være næste år på baggrund af en nøglerolle i en VM-titel. Ellers tænker jeg at det bliver en mbappe, haaland, måske vinicius hvis det flasker sig for ham. Hans selvtillid og nuværende setup burde være iorden i hvert fald.
Sidste redigering: 4 år 2 uger siden ved GuldsmedeN.

4 år 2 uger siden #11314 af The European Super League
​Trofæer der spilles 1 gang hvert 13. år tæller ikke.

Eller hvis de gør, så skal man huske at det er meget få mennesker, der har fået muligheden for at vinde titlen. Ergo bliver den uden betydning. Lidt ligesom når vi i resten af verden griner af Barcelona kalder det et trofæ at vinde deres Camp Nou turnering mod et udvalgt hold over én kamp. Hvis alle hold i verden kunne vinde den titel, så fair nok. Men når det altid er FC Barcelona som den ene modstander og et udvalgt hold som det andet, så mister titlen 99,99 % af sin værdi.

Det samme med denne her træningskampstitel.

Bellingham Camavinga Tchouameni

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 uger siden #11315 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

The European Super League post=151141 skrev: ​Lidt gossip der ikke rigtig har så meget med fodbold at gøre

​så kan vi igen hører Shakira på Bernabeu! Yeess man

4 år 2 uger siden #11316 af Ramos4
Gattuso til Valencia.

Og galehuset fortsætter...

Leveret af Kunena Forum