Om Vores Rivaler IX
- 9eren
- Gæst
-
tænker at Madrid og Barcelona i bedste Tom og Jerry stil må rotte sig lidt sammen mod de katte der prøver at invadere deres plads
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- GuldsmedeN
- Ekspert bruger
-
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Hvis det skulle være gået nogens næse forbi, så har Piqué været Shakira utro. Hun er gået fra ham og han bor i en lejlighed i Barcelona nu. Så vidt jeg har forstået er dette bekræftet af Shakira men Piqué har forholdt sig tavs. Han er blevet spottet i Barcelonas natteliv på det seneste med Riqui Puig.
Her kommer rygterne: Kvinden han har været Shakira utro imod er..... Gavi's mor.
Bellingham Camavinga Tchouameni
- Madridista02
-
- Væk
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Hustling backwards.Real HWL post=151143 skrev: Så er man fandme liderlig hvis man knepper en af sine holdkammeraters mor når man er gift med Shakira :D
Marca skriver han angiveligt er blevet spottet med en 20-årig. Tvivler på Gavis mor er 20 :OThe European Super League post=151141 skrev: Lidt gossip der ikke rigtig har så meget med fodbold at gøre
Hvis det skulle være gået nogens næse forbi, så har Piqué været Shakira utro. Hun er gået fra ham og han bor i en lejlighed i Barcelona nu. Så vidt jeg har forstået er dette bekræftet af Shakira men Piqué har forholdt sig tavs. Han er blevet spottet i Barcelonas natteliv på det seneste med Riqui Puig.
Her kommer rygterne: Kvinden han har været Shakira utro imod er..... Gavi's mor.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Kæmpe trofæ. Kæmpet hjem over hele en kamp.GuldsmedeN post=151134 skrev: Så fik en velspillende messi endnu et trofæ med Argentina. Der bliver kamp om VM-trofæet omend Frankrig og Brasilien må være klare favoritter.
Formentlig tager han Ballon d'Or igen i år.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- GuldsmedeN
- Ekspert bruger
-
Og not in a million years.
Hvis ronaldo eller messi skal vinde en mere, så skal det være næste år på baggrund af en nøglerolle i en VM-titel. Ellers tænker jeg at det bliver en mbappe, haaland, måske vinicius hvis det flasker sig for ham. Hans selvtillid og nuværende setup burde være iorden i hvert fald.
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Eller hvis de gør, så skal man huske at det er meget få mennesker, der har fået muligheden for at vinde titlen. Ergo bliver den uden betydning. Lidt ligesom når vi i resten af verden griner af Barcelona kalder det et trofæ at vinde deres Camp Nou turnering mod et udvalgt hold over én kamp. Hvis alle hold i verden kunne vinde den titel, så fair nok. Men når det altid er FC Barcelona som den ene modstander og et udvalgt hold som det andet, så mister titlen 99,99 % af sin værdi.
Det samme med denne her træningskampstitel.
Bellingham Camavinga Tchouameni
- 9eren
- Gæst
-
så kan vi igen hører Shakira på Bernabeu! Yeess manThe European Super League post=151141 skrev: Lidt gossip der ikke rigtig har så meget med fodbold at gøre
Og galehuset fortsætter...