Om Vores Rivaler IX

1 år 9 måneder siden #11341 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 post=151272 skrev: Ser Brasilien mod Japan. Venskabskamp.

Vinicious starter inde, men bliver slet ikke sat i scene. Det hele handler om Neymar på det brasilianske landshold. Han bliver skiftet ud efter 60 minutter og afløst af Martineli fra Arsenal. Han erstatter ham ikke med Rodrygo, der har været afgørende i store CL kampe, men Martineli fra ARSENAL.

De har fantastisk hold, men Brasilien kommer ikke til at vinde VM. Hold der har Neymar som omdrejningspunkt vinder ikke noget.

​Argentina ser så ok stærke ud. Fedt hvis Danmark nappede dem i en knald eller fald kamp. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #11342 af The European Super League
​Har vi ikke forlænget med Carvajal i denne sæson?

Det ser skidt ud hvis vi er nødsaget til at beholde ham som 1. valg i den kommende sæson men det er jo nok vores virkelighed.

Han har dog spillet 3 gode kampe ud af de seneste 10 så der er da håb alligevel.

Bellingham Camavinga Tchouameni

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 9 måneder siden #11343 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Carvajal er 30, landsholds spiller og har spillet en fin sæson. Odriozola er en potentie backup. Der er ingen grund til at gå ud og investerer endnu på den konto. Offensivt er Carvajal stadig rigtig god at have. Jeg har ingen indvendinger til at han fortsætter.

Jo længere tid der går, jo mere begynder Mbappe at indse at han begik en kæmpe fejl. Real Madrid får en defensiv i høj klasse med indkøb af Tchouameni. Og resten af holdet bliver med sikkerhed forstærket i indkøb af unge spillere. Under alle omstændigheder står PSG foran en stærkere modstander end de har gjort i år.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #11344 af The European Super League
​Cavajal har haft en katastrofe sæson. Og sæsonen forinden var ikke meget bedre.

Han har været skadet og spillet ustabilt igennem hele sæsonen.

Hvordan kan man blive forblændet for dette af at han spiller fire virkelig gode kampe sent i sæsonen?

Vi har råbt og skreget efter en ny højre back igennem to år. Lige bortset fra de altafgørende kampe mod City og Liverpool. Her er hvad brugerne syntes om Carvajal mod PSG i første og anden kamp.

Første kampe:
www.madridista.dk/index.php/artikler/195...d-paris-s-g-20220215

Anden kamp:
www.madridista.dk/index.php/om-klubben/h...od-paris-sg-20220309

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: Jakobsif555

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #11345 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=151275 skrev: At Carvajal spillede godt de sidste 3-4 knock-out kampe i CL ændrer ikke på, at han var helt væk meget af sæsonen. Både pga. hans evige skader, men også pga. manglende niveau når han kom tilbage.

Jeg kan skide godt lide Carvajal, men nogle gode kampe til sidst ændrer ikke på, at han er meget svingende.

​Enig i at hans 3 bedste kampe var mod Sevilla, City og Liverpool i slutningen af seasonen, MEN hans første 2 kampe mod Levante og Betis var han en af de bedre på banen, det samme mod Osasuna og Granada i efteråret samt Granada i Feb. Så mener det er forkert at han har været “helt væk” hele seasonen, der mangler noget hukommelse i det statement.

Og vil gå så langt at sige at hans manglende niveau (hvilket jeg er enig med dig i at vi har set i flere perioder) kommer af hans skader, men kan han blive sine skader kvit så er der helt sikkert stadig et grundlag for at han kontinuerligt vil kunne spille på et højere niveau (City/Liverpool niveau) næste season, om han så kan blive skaderne kvit, det er det store spørgsmål, og her må vi kigge mod Pintus og håbe at han anser Dani som sit sixtinske kapel.

Jeg siger det gerne igen, vores problem er ikke Dani, vores problem er at Vazquez er hans backup!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #11346 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

The European Super League post=151321 skrev: ​Cavajal har haft en katastrofe sæson. Og sæsonen forinden var ikke meget bedre.

Han har været skadet og spillet ustabilt igennem hele sæsonen.

Hvordan kan man blive forblændet for dette af at han spiller fire virkelig gode kampe sent i sæsonen?

Vi har råbt og skreget efter en ny højre back igennem to år. Lige bortset fra de altafgørende kampe mod City og Liverpool. Her er hvad brugerne syntes om Carvajal mod PSG i første og anden kamp.

Første kampe:
www.madridista.dk/index.php/artikler/195...d-paris-s-g-20220215

Anden kamp:
www.madridista.dk/index.php/om-klubben/h...od-paris-sg-20220309

​Det handler jo for det første om at vi ved hvor højt et niveau Carvajal har på toppen, og for det andet handler det om den formkurve som han har haft i slutningen af sæsonen. Det giver mig forhåbninger om at han er kommet sig over skaden og er i gang med at bygge sig selv op til at levere på det højeste niveau. 

Som DeLaRed skriver, så er det konkurrencen til Carvajal som er det største problem. Så vi kan sagtens forstærke positionen, men det er en svær position at hente til, for hvis Carvajal rammer topniveau, så er han den bedste back.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #11347 af The European Super League

Brylle post=151332 skrev:

The European Super League post=151321 skrev: ​Cavajal har haft en katastrofe sæson. Og sæsonen forinden var ikke meget bedre.

Han har været skadet og spillet ustabilt igennem hele sæsonen.

Hvordan kan man blive forblændet for dette af at han spiller fire virkelig gode kampe sent i sæsonen?

Vi har råbt og skreget efter en ny højre back igennem to år. Lige bortset fra de altafgørende kampe mod City og Liverpool. Her er hvad brugerne syntes om Carvajal mod PSG i første og anden kamp.

Første kampe:
www.madridista.dk/index.php/artikler/195...d-paris-s-g-20220215

Anden kamp:
www.madridista.dk/index.php/om-klubben/h...od-paris-sg-20220309

​Det handler jo for det første om at vi ved hvor højt et niveau Carvajal har på toppen, og for det andet handler det om den formkurve som han har haft i slutningen af sæsonen. Det giver mig forhåbninger om at han er kommet sig over skaden og er i gang med at bygge sig selv op til at levere på det højeste niveau. 

Som DeLaRed skriver, så er det konkurrencen til Carvajal som er det største problem. Så vi kan sagtens forstærke positionen, men det er en svær position at hente til, for hvis Carvajal rammer topniveau, så er han den bedste back.


Jeg føler mig overbevist om at hvis Real Madrid går med 'din løsning' at beholde Carvajal som 1. valg på positionen til næste sæson, så kommer du til at sidde og fortryde det før vi er nået halvvejs ind i sæsonen. Det er ikke et angreb på dig :)

Bellingham Camavinga Tchouameni

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 9 måneder siden #11348 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

The European Super League post=151321 skrev: ​Cavajal har haft en katastrofe sæson. Og sæsonen forinden var ikke meget bedre.

Han har været skadet og spillet ustabilt igennem hele sæsonen.

Hvordan kan man blive forblændet for dette af at han spiller fire virkelig gode kampe sent i sæsonen?

Vi har råbt og skreget efter en ny højre back igennem to år. Lige bortset fra de altafgørende kampe mod City og Liverpool. Her er hvad brugerne syntes om Carvajal mod PSG i første og anden kamp.

Første kampe:
www.madridista.dk/index.php/artikler/195...d-paris-s-g-20220215

Anden kamp:
www.madridista.dk/index.php/om-klubben/h...od-paris-sg-20220309

​hvad skal jeg bruge karakterene til eller hvad bruger ne synes om Carvajal. Skal vi ikke forholde os til hvordan klubben snakker om Carvajal og hvordan han bliver brugt. Vi ved hvad Carvajal har kunnet i sin karriere i Madrid. Det kan han jo stadig leverer!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #11349 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

The European Super League post=151337 skrev:

Brylle post=151332 skrev:

The European Super League post=151321 skrev: ​Cavajal har haft en katastrofe sæson. Og sæsonen forinden var ikke meget bedre.

Han har været skadet og spillet ustabilt igennem hele sæsonen.

Hvordan kan man blive forblændet for dette af at han spiller fire virkelig gode kampe sent i sæsonen?

Vi har råbt og skreget efter en ny højre back igennem to år. Lige bortset fra de altafgørende kampe mod City og Liverpool. Her er hvad brugerne syntes om Carvajal mod PSG i første og anden kamp.

Første kampe:
www.madridista.dk/index.php/artikler/195...d-paris-s-g-20220215

Anden kamp:
www.madridista.dk/index.php/om-klubben/h...od-paris-sg-20220309

​Det handler jo for det første om at vi ved hvor højt et niveau Carvajal har på toppen, og for det andet handler det om den formkurve som han har haft i slutningen af sæsonen. Det giver mig forhåbninger om at han er kommet sig over skaden og er i gang med at bygge sig selv op til at levere på det højeste niveau. 

Som DeLaRed skriver, så er det konkurrencen til Carvajal som er det største problem. Så vi kan sagtens forstærke positionen, men det er en svær position at hente til, for hvis Carvajal rammer topniveau, så er han den bedste back.


Jeg føler mig overbevist om at hvis Real Madrid går med 'din løsning' at beholde Carvajal som 1. valg på positionen til næste sæson, så kommer du til at sidde og fortryde det før vi er nået halvvejs ind i sæsonen. Det er ikke et angreb på dig :)

​Det kan sagtens være. Og det er heller ikke min løsning. Jeg har det sådan at hvis der dukker en god mulighed op, så skal man slå til, men vi er så fint besat at det ikke er nødvendigt at købe i panik. Kom med en ung og talentfuld back som kan tage kampen op med Carvajal. Ligesom da Carvajal brød frem.
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #11350 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

DeLaRed post=151322 skrev:

Ramos4 post=151275 skrev: At Carvajal spillede godt de sidste 3-4 knock-out kampe i CL ændrer ikke på, at han var helt væk meget af sæsonen. Både pga. hans evige skader, men også pga. manglende niveau når han kom tilbage.

Jeg kan skide godt lide Carvajal, men nogle gode kampe til sidst ændrer ikke på, at han er meget svingende.

​Enig i at hans 3 bedste kampe var mod Sevilla, City og Liverpool i slutningen af seasonen, MEN hans første 2 kampe mod Levante og Betis var han en af de bedre på banen, det samme mod Osasuna og Granada i efteråret samt Granada i Feb. Så mener det er forkert at han har været “helt væk” hele seasonen, der mangler noget hukommelse i det statement.

Og vil gå så langt at sige at hans manglende niveau (hvilket jeg er enig med dig i at vi har set i flere perioder) kommer af hans skader, men kan han blive sine skader kvit så er der helt sikkert stadig et grundlag for at han kontinuerligt vil kunne spille på et højere niveau (City/Liverpool niveau) næste season, om han så kan blive skaderne kvit, det er det store spørgsmål, og her må vi kigge mod Pintus og håbe at han anser Dani som sit sixtinske kapel.

Jeg siger det gerne igen, vores problem er ikke Dani, vores problem er at Vazquez er hans backup!

​Jeg er 100% enig i, at hans manglende niveau udelukkende er pga. skader. Men det gør jo ikke sagen bedre. Det er naivt at tro, at Carvajal i en alder af 30 pludselig skulle være sine tidligere skadesproblemer frit. Han er udgået af to CL-finaler bare for at tage et eksempel. Det er tilmed sjældent spillere bliver mindre skadet med årene.

Kæmpe sats at satse på ham, men jeg ved udmærket at vi ikke kommer til at forstærke os.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #11351 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Håber sgu at Barca henter Dí Maria. Endnu mere grund til at køre dem over. 
Lewan er jeg dog helst foruden!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #11352 af GuldsmedeN
Besvaret af GuldsmedeN på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg kan da ikke være den eneste, der synes det er lækkert, at Messi og Ronaldo har leveret lækre præstationer for landsholdene den sidste uge :D
Det er højst sandsynligt sidste VM med disse to kæmpe kæmpe kæmpe legender, så det glæder mig sgu at de begge ser stærke ud på trods af de begge er tættere på 40 end 30 når det spilles
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, The European Super League

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce