Om Vores Rivaler IX

1 måned 1 uge siden #11269 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Godt køb af Barca desværre mht. Lewandowski.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #11270 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=149818 skrev: Godt køb af Barca desværre mht. Lewandowski.

Kilde?

Det er selvfølgelig en god spiller at få ind, men det betyder samtidigt at Auba skal på bænken. Han har ellers været afgørende for deres gode forår. De kunne have brugt lønkronerne på andre positioner, men Lewan er også bare en klassespiller, der ville pynte i enhver klub. 

1 måned 1 uge siden #11271 af Ramos4

Fondo_Sur post=149819 skrev:

Ramos4 post=149818 skrev: Godt køb af Barca desværre mht. Lewandowski.

Kilde?

Det er selvfølgelig en god spiller at få ind, men det betyder samtidigt at Auba skal på bænken. Han har ellers været afgørende for deres gode forår. De kunne have brugt lønkronerne på andre positioner, men Lewan er også bare en klassespiller, der ville pynte i enhver klub. 

​Ifølge Fabrizio er han meget opsat på at komme til Barca og udtalte efter sidste kamp i Bundesligaen, at det meget vel kunne være hans sidste. Så jeg tager sorgerne på forskud.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

1 måned 1 uge siden #11272 af The European Super League
​Det er godt nok voldsomt spild af penge at købe Luuk the Jong, Sergio Agüero og Memphis Depay om sommeren.
For bagefter at købe Aubameyang, Ferran Torres og leje Adama Traoré om vinteren.
For sommeren efter at skulle ud og købe endnu en angriber.

Klubben må da være helt i kælderen økonomisk efter sådan et cirkus.
Ja, nogle af indkøbene var næsten gratis men derfor skulle de stadig betale sign-on fee og løn samt tildele agenten et honorar. Noget som ofte bliver overset ved 'gratis' handler.

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer

1 måned 1 uge siden #11273 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg forstå det simpelthen ik. Der står 2-2, du får straffe og kan mere eller mindre vinde ligaen hvis dit hold scorer. Så sætter du Mahrez og ikke De Bruyne til at sparke det :/

1 måned 1 uge siden #11274 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
​Vigtigt at City ikke vinder i dag.

Det betyder Liverpool ikke kan stille med reserver i deres to sidste kampe. 

City snakker om held osv. men det er slutning af kampen, deres spiller laver en god aktion på kanten og laver et fint indlæg, men der er ikke en eneste i boksen. Hold kæft hvor dumt. Fyld dog boksen op. Alt kan ske. Man skulle tro, at de havde lært det efter kampen mod os.

1 måned 1 uge siden #11275 af The European Super League
​Det gør næsten ondt i mit hvide hjerte at skulle omtale Keylor Navas i en tråd I kalder "Om Vores Rivaler"

Men den mand har fortjent noget respekt.

Den dumme ronna har udtalt at i næste sæson vil der ikke være kamp om spilletiden i PSG målet. Derudover har han vundet prisen som den bedste målmand i den franske liga selvom han har spillet færre kampe end Navas og holdt buret rent i færre kampe.

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, mohbar, Ramos4

1 måned 1 uge siden #11276 af Ramos4
Liverpool sparer alle stamspillere i dagens kamp, desværre.

1 måned 1 uge siden #11277 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
De bliver jo netop "sparet" fordi de er møg trætte. både fysisk og psykisk, men nok langt mere fysisk med muskelskader

Det jo ikke fordi deres spillere bliver sparet som vores hvor spillerne kan oplade til 120%

feks. og lade profilerne blive hjemme i madrid til udekampene osv.

forstil jer lige Mendy spille mod atletico og dernæst mod Cadiz. jeg hænger min venstre testikel på at det havde kostet ham en længerevarende skade

Liverpools spillere er heldige hvis de overhovedet bliver fit nok til finalen.

Det er helt fantastisk i mine øjne.
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Elto92. Begrundelse: stavefejl

1 måned 1 uge siden #11278 af Ramos4

Elto92 post=149951 skrev: De bliver jo netop "sparet" fordi de er møg trætte. både fysisk og psykisk, men nok langt mere fysisk med muskelskader

Det jo ikke fordi deres spillere bliver sparet som vores hvor spillerne kan oplade til 120%

Liverpools spillere er heldige hvis de overhovedet bliver fit nok til finalen.

Det er helt fantastisk i mine øjne.

​Salah og Van Dijk bliver allerede meldt klar.

Det er noget rigtig lort, hvis Liverpool taber i dag. Så har de intet at spille for i weekenden.

1 måned 1 uge siden #11279 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Alt tyder på Lewan til Barca. Virkelig godt køb af dem. Han kan vinde dem de kampe hvor de spiller skidt, hvilket er hvad de virkelig har manglet, specielt i efteråret. Hvis de får et pr. yderligere forstærkninger i de andre kæder udover de forventede, samt kan holde Fati og Pedri nogenlunde skadesfri, skal de nok blive en mere spændende konkurrent næste sæson. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

1 måned 1 uge siden #11280 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Er det så godt? Jovel på kort sigt skal det da nok give noget. Men det godt nok mange penge (ifølge rygterne) for en 34 årig angriber. Og var hele ideen med at sælge Suarez ikke at der skulle komme nye, unge folk til? Siden da har de kun købt +30 angribere. Blandt andet Aubemeyang der har scoret 11 mål i 16 kampe i ligaen, det da ikke helt skidt. Er det virkelig der man har brug for noget bedre? Jeg sidder og kigger på den midtbane hvor det hele er op til Pedri..

Jeg må vel bare sige igen at jeg ikke er særlig imponeret af deres indkøb :D 

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.