Om Vores Rivaler IX

3 år 11 måneder siden #11485 af The European Super League
​Jeg mente blot at årsagen til at det virker som om FC Barcelona har en bredere trup i angrebet, er fordi de har brugt langt flere penge end os de sidste 10 år.
Forestil dig hvis vi lige fik fire milliarder at spendere kun på offensive spillere for at udligne forskellen.

Bellingham Camavinga Tchouameni

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #11486 af The European Super League

El_Juan post=151919 skrev: Mens Barca lykkedes med at kværne Dembele ned i løn​​

Er der egentlig nogle tal på den her?
Det seneste jeg har hørt er at han er gået 40 % ned i grundløn men har fået et hav af bonus klausuler der aktiveres hvis Barcelona vinder titler.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 11 måneder siden #11487 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

The European Super League post=151920 skrev: ​Jeg mente blot at årsagen til at det virker som om FC Barcelona har en bredere trup i angrebet, er fordi de har brugt langt flere penge end os de sidste 10 år.
Forestil dig hvis vi lige fik fire milliarder at spendere kun på offensive spillere for at udligne forskellen.

​ja de har fået Trincao, Braithwaite og mange flere top klasse spillere der har sikret dem store CL sejre mod Bayern. De har brugt penge de ikke havde! 

3 år 11 måneder siden #11488 af The European Super League
..og Raphinha, Depay, Agüero, Luuk de Jong, Traoré, Griezmann, Boateng, Dembélé, Pedri, Coutinho, Deulofeu, Alcacér, Dennis Suarez, Turan og Tello.

Virkelig mange offensive spillere der er kommet til fra andre klubber og blevet brugt penge på. Enten på transfer, på løn eller på begge dele.

3 år 11 måneder siden #11489 af The European Super League
​Vi ville nok også have en bred offensiv hvis vi havde brugt lige så mange penge.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 11 måneder siden #11490 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Ja skrald efter skrald...

3 år 11 måneder siden #11491 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
I følge Marca skal de finde 40 mio euro fra lønningsbudgettet for at registrere AC og Kessie. De Jong salg skulle eftersigende indbringe 42 mio.

Dertil kommer Raphinha også. Ved ikke hvor Dembele står i det spil, da han vel rent teknisk er en ny signing.

De skal sælge mange Braithwaites for at skabe plads til Lewan, Kounde og Bernardo. Kaos.

Troede egentlig at det ville være ovre, efter de solgte en andel af tv-rettighederne, men i så fald vil beløbet (eller en andel deraf) vel have stået på deres konto d. 30 juni, hvilket det jo ikke har gjort. 
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved NadaMás.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

3 år 11 måneder siden #11492 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Om Vores Rivaler IX

NadaMás post=151932 skrev: I følge Marca skal de finde 40 mio euro fra lønningsbudgettet for at registrere AC og Kessie. De Jong salg skulle eftersigende indbringe 42 mio.

Dertil kommer Raphinha også. Ved ikke hvor Dembele står i det spil, da han vel rent teknisk er en ny signing.

De skal sælge mange Braithwaites for at skabe plads til Lewan, Kounde og Bernardo. Kaos.

Troede egentlig at det ville være ovre, efter de solgte en andel af tv-rettighederne, men i så fald vil beløbet (eller en andel deraf) vel have stået på deres konto d. 30 juni, hvilket det jo ikke har gjort. 

Det sejler for dem, men alligevel henter de spillere som intet var hændt..
Kunne Bernado Silva ikke komme til Real istedet :)​

3 år 11 måneder siden #11493 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er imponeret. Barca meldes nu enig med Bayern om Lewandowski. Men de har stadig ikke mulighed for at indskrive AC og Kessie. Hvad fanden sker der?

3 år 11 måneder siden #11494 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Om Vores Rivaler IX
​Det får de når de sælger De Jong..
og så henter de Lewa og Bernado Silva!

3 år 11 måneder siden #11495 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
​Vi vandt jo suverænt CHL og fik La Liga titlen selvom vi var i konkurrence med storhold atl. Madrid og Barcelona der er i topform….

Spøg til siden. Skandaløst at vi ikke henter offensive kræfter. Som en anden bruger pointerede herinde, Carlo Ancelotti kan meget vel bliver fyret i løbet af sæsonen. Det vil jeg i hvert fald satse mine penge på
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

3 år 11 måneder siden #11496 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
​Ancelotti er tilfreds med truppen - så han må jo føle sig sikker på det materiale han har. Jeg kan sagtens leve med Rodrygo og Asensio på højre kanten. Jeg vil dog gerne udskifte Mariano for et bedre alternativt. 

Ift. Barcelona er det svært at forstå, hvordan man i en sådan økonomiskrise kan handle som de gør. Men ja de har vel ikke fået indskrevet nogen af deres handler endnu. Det må de jo selv om.. 
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved Kiwes.

Leveret af Kunena Forum