Om Vores Rivaler IX

3 år 11 måneder siden #11533 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 post=152007 skrev:

Kiwes post=151988 skrev: ​Jeg synes folk slipper alt for nemt afsted med blot at sige: hvorfor henter vi ikke ind til angrebet. Så kom med nogle bud og begrundelser hvorfor. Jeg kan sagtens forstå at klubben ikke har hentet yderligere ind til angrebet (endnu). Der er ikke nogle åbenlyse forstærkninger på markedet. 

Man kan gå efter Lautaro Martinez og Nkunko. 
Der var også mulighed for at hente Salah, Mane og Jesus. Barcelona har nu Lewandoski og Aubameyang er reserve. De har også en Ansu Fati. 

Vi har Benzema og reserven er Latasa som ingen har set spille. Derudover bliver Hazard nævnt som Benzemas afløser. Det er jo useriøst. Manden har lavet 2-3 mål i den tid han har været i Real Madrid. 
Vi kunne muligvis have haft en front trio bestående af Vini-Benzema-Salah.

Mulighederne er mange, men det er som om ledelsen ikke følger nogen pres for, at RM skal vinde store trofæer efter en god sidste sæson. 

​Man kan vel håbe på at det bliver Mayoral og ikke Latasa der blir den direkte reserve for Benzema, og det er imo klart en opgradering vs hvad vi stod med sidste season, og bedst af alt så er det en spiller der kender klubben og ligaen ud og ind, samt har spillet sammen med over halvdelen af truppen før.

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 11 måneder siden #11534 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 post=152008 skrev:

9eren post=152004 skrev:

JesperThomsen post=151998 skrev:

9eren post=151993 skrev: Endelig løsning på Gnabry. Han har forlænget med Bayern. Så er det efterhånden ved at være som at lede efter en nål i en høstak for medierne, når de skal sætte spillere i forbindelse med Real Madrid.

Så er du glad..?!

Hvem skal erstatte/afløse Benz og Vini i en sæson der byder på både VM og KlubVM oveni en masse kampe i liga, pokal og CL?

Det er en katastrofe at Perez sidder og glor på at vores største konkurrent i Spanien bliver bedre og bedre besat offensivt dag for dag..

De to sidste sæsoner har fans skreget på alternativer til Kroos og Casemiro. 
Der bliver hentet gode talenter ind, men når kamp programmet hedder Sevilla, Atl. Madrid og Barcelona - så stiller RM med samme gamle garde på midten, det er sgu træls!​

​ja jeg vil 1000 gange hellere se det Real Madrid gør lige nu end at købe spillere man står og skal skille sig af med efter kort tid. Igen, folk mente at Vini var et skvat for 3 år siden og nærmest var klar til at leje ham ud. Der er masser af potentiale i vores spillere og ungdom. Der er løsninger nok! 

Perez sidder ikke glor, men han laver ikke længere forhastet beslutninger som mange herinde ville gøre i et computer spil som FM. 

​Vi har i tre sæsoner hentet Alaba, Rüdiger, Camavinga og Tchouameni. 
Hvis ikke Benzema og Modric havde haft opblomstring i karrierens sidste dage, så var vi fuckt. 

Hvis og hvis. Faktum er at vi har vundet titler selv efter CR7 salget og har kæmpet med næsten hver sæson om 1 pladsen. I CL har det set mere svært ud, men har stået i semifinalen i 2021. Og så vinder vi den i 2022. Hvorfor er vi fucked. 

klubben har helt styr på hvad der foregår. 

3 år 11 måneder siden #11535 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX
Barca henter AC - Real henter Rudiger: Den runde vandt Real med længder!

Barca henter Kessie - Real henter Tchouameni: I og med Tchou er ved at spille sig ind som fast del af det Franske landshold, så begynder der sig også at tegne en klasse forskel imellem de to spillere imo, så den runde vinder Real nok også når vi kigger tilbage om et år.

Barca henter Lewa - Real henter (formodentlig) Mayoral: Den runde vinder Barca.

Barca henter Raphina - Real henter ikke flere offensiv spillere, men formodentlig Odriozola: Den runde vinder Barca.

Nu ved vi ikke hvilke andre handler der blir lukket de næste 6 uger, men helt overordnet set så ser det på nuværende ridspunkt meget lige ud ifht hvad der er blevet handler ind, naturligvis overstråler Lewa handlen lidt det hele, men her må vi huske at Barca ikke besidder den type verdensstjerne i klubben, det gør Real allerede. Synes bare der mangler lidt perspektiv, for alle de spillere der blir rygtet til Barca pt er jo ikke havnet i klubben endnu, så de har reelt ser kun forstærket sig med 4 spillere, hvoraf kun en enkelt er fra Aller øverste hylde.

Og så er der nok nogen der nævner forlængelse med Dembele, men for det første er chancen for at han igen blir skadet ufattelig stor, desuden har vi forlænget med Modric, jeg ved godt hvem af de to spillere jeg helst ville have på mit hold næste season.

Og så kan man nævne Fati, men her har vi Vini, og derefter er der nok en klog skabs Barca fan der nævner Gavi, men forestil jer så lige at vi potentielt for første gang i 2 seasoner har Fede på 100% til rådighed over hele seasonen. OG vi har også Cama der virkelig spillede en flot første season i Real.

Barca’s offensive bredde er bedre end vores, men deres start 11’er er ikke i nærheden af de 11 spillere Ance kan stille med. OG så må vi heller ikke glemme at når man smider så mange nye spillere (inkl dem der kom i Januar) ind på et hold med en specifik spillestil og en meget “bestemt” træner, så kan det godt taget noget tid før de finder fodfæste, så der er absolut ingen garanti for at Barca vinder med tennis-cifre i hver La Liga kamp, vi så jo netop hvordan det hele kollapsede for Barca 2 måneder efter alle deres nye spillere var kommet til klubben i starten af året.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 11 måneder siden #11536 af 9eren
Men vores transfer vindue skal jo heller ikke sammenlignes med Barcelonas. Det kan ikke gøres op i om vi har hentet flere eller færre forstærkninger end dem. Barcelona har intet med os at gøre. Vi møder dem to gange på en sæson i ligaen.

3 år 11 måneder siden #11537 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=152016 skrev: Men vores transfer vindue skal jo heller ikke sammenlignes med Barcelonas. Det kan ikke gøres op i om vi har hentet flere eller færre forstærkninger end dem. Barcelona har intet med os at gøre. Vi møder dem to gange på en sæson i ligaen.

​Vi konkurrere mod hinanden i ligaen (samt de to andre turneringer)?
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, JesperThomsen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 11 måneder siden #11538 af 9eren
Ja, hvornår vandt Barcelona ligaen sidste gang?

3 år 11 måneder siden #11539 af The European Super League
​Efter købet af Mbappé glippede, skrev jeg indlæg herinde om hvor skidt jeg havde det. Jeg havde det fysisk skidt og det tog mig en uge at få det bedre. Det føltes som et bedrageri. Det var følelsen af håbløshed. Som om alt var planlagt og der var styr på det hele, men så smuldrede det hele til sidst.

Nu ser vi konsekvenserne af det. At undvære en spiller er normalt ikke et kæmpe problem. Især hvis man ender med at bruge $0 på at 'ikke købe' spilleren.

Men vi kan ikke finde noget alternativ. Vi står tilbage med den samme offensiv som sidste sæson effektivt set fordi Isco, Bale og Marcelo var ikke eksisterende. Men der er intet alternativ på markedet. Derfor gør det ekstra ondt med Mbappés valg.

Bellingham Camavinga Tchouameni

3 år 11 måneder siden #11540 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Brylle post=152011 skrev: ​Lewandowski er altså en MEGA fed handel, synes jeg. Det ville slet ikke give mening for os, men det er jo en målmaskine de henter og som i bedste fald vil kunne true Benzema om topscorerprisen. Raphina er jeg ikke så bange for og AC var elendig mod os i CL. Kessie er også lidt skørt. Det ligner for mig at de køber i blinde, men de får godt nok oprustet og jeg fatter ikke hvordan det kan hænge sammen økonomisk. 

​Ingen af deres indkøb kan eftersigende indskrives endnu. Hvis de ikke får De Jong overtalt til at skride, er de fucked.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 11 måneder siden #11541 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
​Barcelona har 31 spillere i førsteholdstruppen, og snart 32 med Lewandowski. Og så vil de også have Bernardo Silva, Kounde og muligvis Marcos Alonso og Azpilicueta? Jeg forstår slet ikke hvordan de i første omgang har råd, men også hvordan de efterfølgende vil skille sig af med 10+ spillere? Vi kan ikke komme af med livsnyderen Mariano, men de skovler spillere ind og krydser fingre for at de kan registrere dem senere. Altså, jeg forstår intet af det her. 
Noget andet er HVORFOR de køber, eller vil købe, disse spillere. Hvad skal de med Silva når de er tungt besat på midten og netop har hentet Raphinha og forlænget med Dembele. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

3 år 11 måneder siden #11542 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Kiwes post=152001 skrev:

JesperThomsen post=151999 skrev:

Kiwes post=151997 skrev:

SeQueda post=151996 skrev:

Kiwes post=151988 skrev: ​ Så kom med nogle bud og begrundelser hvorfor.  

​Bernardo Silva. 

Fordi han er god.

Han udtalte tilbage i februar, at han godt kunne se dig selv spille for Real Madrid. Han flirter godt nok med Barca pt., men nu har de tilsyneladende landet Lewandowski, så nu må pengepungen da være tom. 

​Han er bestemt en god spiller, jeg er dog usikker på hvem han ville erstatte. Prisen skulle angiveligt ligge på omkring 100mil og til den pris, er det i mine øjne en dårlig handel.

​Han skal være starter istedet for asensio eller rodrygo. 

​Og du synes det er en opgradering der er 100mil værd? Klart nej for mig. 

​Synes mere jeg læser rygter om ca. 80M for Silva. Skyd Asensio afsted for 30-40M og lad Rodrygo og Silva slås om højresiden. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 11 måneder siden #11543 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 post=152017 skrev:

9eren post=152016 skrev: Men vores transfer vindue skal jo heller ikke sammenlignes med Barcelonas. Det kan ikke gøres op i om vi har hentet flere eller færre forstærkninger end dem. Barcelona har intet med os at gøre. Vi møder dem to gange på en sæson i ligaen.

​Vi konkurrere mod hinanden i ligaen (samt de to andre turneringer)?

​Ja ja - Men det er jo altså ikke den kolde krig... Modstander oprustning skal ikke sætte lighedstegn ved ejen. 

Vores trup var stærkere end Barcas på forhånd, og derfor kan vi selvfølgelig være mere konservative.
Vi konkurrere bestemt - sportsligt og økonomisk, oven på det her vindue. 

Det værnende sagt trods, jeg melder mig i koret der gerne så en forbedring til start højrekanten (ergo ikke interesseret i Pino etc.). En reserveangriber er svær, for Jovic var i 2019 det perfekte match. Vi kan ikke finde en af mega høj kvalitet på nuværende marked der vil købes til bænken. Hvis Benz bliver skadet har vi Mayoral, og det er sgu nok ok. 
Vi skal ikke smide sund fornuft fordi de handler ind. Er der den rette højrekant eller reserveangriber på markedet bør man slå, og jeg har længe været fortaler for Gnabry, men det er efterhånden for sent.

Men for at sløjfe den kolde krigs sammenligningen, var der derunder en af de to nationer der blev ved med at opruste trods at være i ruiner, og det samme gør sig gældende i dag mellem Real og Barca. ;)

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 11 måneder siden #11544 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=152022 skrev:

Brylle post=152011 skrev: ​Lewandowski er altså en MEGA fed handel, synes jeg. Det ville slet ikke give mening for os, men det er jo en målmaskine de henter og som i bedste fald vil kunne true Benzema om topscorerprisen. Raphina er jeg ikke så bange for og AC var elendig mod os i CL. Kessie er også lidt skørt. Det ligner for mig at de køber i blinde, men de får godt nok oprustet og jeg fatter ikke hvordan det kan hænge sammen økonomisk. 

​Ingen af deres indkøb kan eftersigende indskrives endnu. Hvis de ikke får De Jong overtalt til at skride, er de fucked.

​Det rationelle i mig siger at man som virksomhed selvfølgelig har styr på den del når man nu henter så meget ind. Men lige Barcelona har nok ikke. De skylder jo også De Jong en god sjat, så det ligner ikke jordens nemmeste puslespil for dem. Lad os håbe, at vi får lidt at grine af

Leveret af Kunena Forum