Om Vores Rivaler IX

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 8 måneder siden #11509 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Barcelona har ikke vundet CL siden 2015 og hvert år har de bestilt bedre end os

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 8 måneder siden #11510 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
“„Madrid had 6 CL titles more than barcelona until 1990. Than Cruyff took over, changed the way football is played. Barcelona‘s golden generation, including their greatest ever player started dominating European football. Now Real Madrid has 8 CL titles more than Barcelona“

“But Barcelona complete 1000 passes pr match”

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #11511 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Vi skiller os af med Isco, Marcelo, Bale og Jovic. Vi køber kun 2 defensive spiller. 

Vores hold dominerede jo ikke de store CL hold. Vi vandt på en måde, hvor vi lavede utrolige comebacks. Det er ikke sådan noget man kan satse på. 

City udspillede os i den første kamp. PSG udspillede os i 150 minutter. Chelsea var tæt på at ydmyge os på Bernabeu. Vi gik ind til finalen mod Liverpool som underdogs. Scorede et mål og forsvarede den hjem.

Vi taber 0-4 på hjemmebane til Barcelona. Endnu en ydmygelse. Vi vinder en historisk svag La Liga.

Reelt har vi hentet en reserve til Casemiro og en reserve til Militao/Alaba.

Hvordan kan man være tilfreds med denne vindue? 

 Hvorfor går vi ikke ud og invester i nogle angriber?
Sidste redigering: 1 år 8 måneder siden ved madrid2000.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, JesperThomsen, Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #11512 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg synes folk slipper alt for nemt afsted med blot at sige: hvorfor henter vi ikke ind til angrebet. Så kom med nogle bud og begrundelser hvorfor. Jeg kan sagtens forstå at klubben ikke har hentet yderligere ind til angrebet (endnu). Der er ikke nogle åbenlyse forstærkninger på markedet. 
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #11513 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Kiwes post=151988 skrev: ​Jeg synes folk slipper alt for nemt afsted med blot at sige: hvorfor henter vi ikke ind til angrebet. Så kom med nogle bud og begrundelser hvorfor. Jeg kan sagtens forstå at klubben ikke har hentet yderligere ind til angrebet (endnu). Der er ikke nogle åbenlyse forstærkninger på markedet. 

​Nu har du lige åbnet op for at de rigtig sure kan råbe og skrige om at Real bare skal smide en fantasilliard efter Mbappe og Haaland og betale deres frikøbs klausuler :D :D

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #11514 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 post=151986 skrev: ...
Reelt har vi hentet en reserve til Casemiro og en reserve til Militao/Alaba.

Hvordan kan man være tilfreds med denne vindue? 

 Hvorfor går vi ikke ud og invester i nogle angriber?


Jeg er uenig med din vurdering af indkøbet af Tchouameni og Rudiger.

Indkøbet af Tchouameni kan rigtigt nok fungere som reserve for Casemiro, men indkøbet af ham kan ligeså godt blive set sådan, at Valverde bliver skubbet til højrewinget som en hybridspiller, og ergo var købet af Tchouameni reelt et indkøb af højrewing som et hybridspiller. Rudiger kan fungere som reserve, men et andet perspektiv er, at han skubber Alaba som venstreback, så reelt kan indkøbet af Rudiger ses som et indkøb af en offensiv venstreback.

Jeg ser ingen grund til at forstærke os offensivt da bænken er fortrinligt efter min vurdering. Hvis vores start-11 i CH-finalen mod Liverpool skal være fundamentet for næste sæson, så er bænken i offensiven godt dækket ind (tag ikke positionerne for pålydende):

                      Mariano  Mayoral
            Rodrygo    Hazard   Asensio
Ceballos  Tchouameni  Camavinga  Lucas

Ovenstående er absolut godkendt, hvis man spørger mig.

 

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂
Sidste redigering: 1 år 8 måneder siden ved Kasillas.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 8 måneder siden #11515 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Endelig løsning på Gnabry. Han har forlænget med Bayern. Så er det efterhånden ved at være som at lede efter en nål i en høstak for medierne, når de skal sætte spillere i forbindelse med Real Madrid.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #11516 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=151985 skrev: “„Madrid had 6 CL titles more than barcelona until 1990. Than Cruyff took over, changed the way football is played. Barcelona‘s golden generation, including their greatest ever player started dominating European football. Now Real Madrid has 8 CL titles more than Barcelona

“But Barcelona complete 1000 passes pr match”

​9
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #11517 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Kasillas post=151992 skrev:

madrid2000 post=151986 skrev: ...
Reelt har vi hentet en reserve til Casemiro og en reserve til Militao/Alaba.

Hvordan kan man være tilfreds med denne vindue? 

 Hvorfor går vi ikke ud og invester i nogle angriber?


Jeg er uenig med din vurdering af indkøbet af Tchouameni og Rudiger.

Indkøbet af Tchouameni kan rigtigt nok fungere som reserve for Casemiro, men indkøbet af ham kan ligeså godt blive set sådan, at Valverde bliver skubbet til højrewinget som en hybridspiller, og ergo var købet af Tchouameni reelt et indkøb af højrewing som et hybridspiller. Rudiger kan fungere som reserve, men et andet perspektiv er, at han skubber Alaba som venstreback, så reelt kan indkøbet af Rudiger ses som et indkøb af en offensiv venstreback.

Jeg ser ingen grund til at forstærke os offensivt da bænken er fortrinligt efter min vurdering. Hvis vores start-11 i CH-finalen mod Liverpool skal være fundamentet for næste sæson, så er bænken i offensiven godt dækket ind (tag ikke positionerne for pålydende):

                      Mariano  Mayoral
            Rodrygo    Hazard   Asensio
Ceballos  Tchouameni  Camavinga  Lucas

Ovenstående er absolut godkendt, hvis man spørger mig.

 

​Tror du rammer hovedet på sømmet når du skriver at Valverde bliver hybridspiller på højrekanten.

Jeg må dog stadig sige, at Hazard, Mariano, Asensio og Lucas ikke er gode reserver. Ikke gode nok hvert fald. Hvis man kigger på den bredde som f.eks. City har. Eller selv Liverpool til dels. Måske inden salget af Mané.

Engang havde vi Morata, James, Kovacic som reserver. Det kunne lidt noget andet. Hazard ved vi jo ikke om nogensinde kommer til at kunne en skid igen. Mariano? I mean...Asensio er fin til at sparke et langskud ind en gang imellem, men kan intet ellers. Lucas er middelmådig at best.

Rodrygo er en god reserve. Rigtig god. Tror også Mayoral kan blive en god backup. Men resten er altså fyld imo.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #11518 af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Om Vores Rivaler IX

Kiwes post=151988 skrev: ​ Så kom med nogle bud og begrundelser hvorfor.  

​Bernardo Silva. 

Fordi han er god.

Han udtalte tilbage i februar, at han godt kunne se dig selv spille for Real Madrid. Han flirter godt nok med Barca pt., men nu har de tilsyneladende landet Lewandowski, så nu må pengepungen da være tom. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #11519 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

SeQueda post=151996 skrev:

Kiwes post=151988 skrev: ​ Så kom med nogle bud og begrundelser hvorfor.  

​Bernardo Silva. 

Fordi han er god.

Han udtalte tilbage i februar, at han godt kunne se dig selv spille for Real Madrid. Han flirter godt nok med Barca pt., men nu har de tilsyneladende landet Lewandowski, så nu må pengepungen da være tom. 

​Han er bestemt en god spiller, jeg er dog usikker på hvem han ville erstatte. Prisen skulle angiveligt ligge på omkring 100mil og til den pris, er det i mine øjne en dårlig handel.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #11520 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=151993 skrev: Endelig løsning på Gnabry. Han har forlænget med Bayern. Så er det efterhånden ved at være som at lede efter en nål i en høstak for medierne, når de skal sætte spillere i forbindelse med Real Madrid.

Så er du glad..?!

Hvem skal erstatte/afløse Benz og Vini i en sæson der byder på både VM og KlubVM oveni en masse kampe i liga, pokal og CL?

Det er en katastrofe at Perez sidder og glor på at vores største konkurrent i Spanien bliver bedre og bedre besat offensivt dag for dag..

De to sidste sæsoner har fans skreget på alternativer til Kroos og Casemiro. 
Der bliver hentet gode talenter ind, men når kamp programmet hedder Sevilla, Atl. Madrid og Barcelona - så stiller RM med samme gamle garde på midten, det er sgu træls!​

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce