Om Vores Rivaler IX

2 måneder 1 uge siden #11545 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 post=152017 skrev:

9eren post=152016 skrev: Men vores transfer vindue skal jo heller ikke sammenlignes med Barcelonas. Det kan ikke gøres op i om vi har hentet flere eller færre forstærkninger end dem. Barcelona har intet med os at gøre. Vi møder dem to gange på en sæson i ligaen.

​Vi konkurrere mod hinanden i ligaen (samt de to andre turneringer)?

​Ja ja - Men det er jo altså ikke den kolde krig... Modstander oprustning skal ikke sætte lighedstegn ved ejen. 

Vores trup var stærkere end Barcas på forhånd, og derfor kan vi selvfølgelig være mere konservative.
Vi konkurrere bestemt - sportsligt og økonomisk, oven på det her vindue. 

Det værnende sagt trods, jeg melder mig i koret der gerne så en forbedring til start højrekanten (ergo ikke interesseret i Pino etc.). En reserveangriber er svær, for Jovic var i 2019 det perfekte match. Vi kan ikke finde en af mega høj kvalitet på nuværende marked der vil købes til bænken. Hvis Benz bliver skadet har vi Mayoral, og det er sgu nok ok. 
Vi skal ikke smide sund fornuft fordi de handler ind. Er der den rette højrekant eller reserveangriber på markedet bør man slå, og jeg har længe været fortaler for Gnabry, men det er efterhånden for sent.

Men for at sløjfe den kolde krigs sammenligningen, var der derunder en af de to nationer der blev ved med at opruste trods at være i ruiner, og det samme gør sig gældende i dag mellem Real og Barca. ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 1 uge siden #11546 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=152022 skrev:

Brylle post=152011 skrev: ​Lewandowski er altså en MEGA fed handel, synes jeg. Det ville slet ikke give mening for os, men det er jo en målmaskine de henter og som i bedste fald vil kunne true Benzema om topscorerprisen. Raphina er jeg ikke så bange for og AC var elendig mod os i CL. Kessie er også lidt skørt. Det ligner for mig at de køber i blinde, men de får godt nok oprustet og jeg fatter ikke hvordan det kan hænge sammen økonomisk. 

​Ingen af deres indkøb kan eftersigende indskrives endnu. Hvis de ikke får De Jong overtalt til at skride, er de fucked.

​Det rationelle i mig siger at man som virksomhed selvfølgelig har styr på den del når man nu henter så meget ind. Men lige Barcelona har nok ikke. De skylder jo også De Jong en god sjat, så det ligner ikke jordens nemmeste puslespil for dem. Lad os håbe, at vi får lidt at grine af
Følgende bruger(e) sagde tak: Jakobsif555

2 måneder 1 uge siden #11547 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg er simpelthen rystet over at læse med herinde. 

Folk, der taler mod et offensivt køb, fordi vi har Valverde til kanten. Folk, der fremhæver Hazard som argument for, at vi ikke behøver blive forstærket. Og værst af alt: Folk, der henstiller til ro, fordi vi jo altså vandt både CL og ligaen.

Men så lad mig dog være den, der lige bringer nuancerne ind og får folk ud af det solstik, de tydeligvis er blevet ramt af:

Vi vandt ikke ligaen, fordi vi var fremragende. Vi vandt - primært - ligaen, fordi vores nærmest konkurrenter var ekstremt ukampdygtige. Vi vandt ikke CL, fordi vi var fremragende. VI vandt CL, fordi sol, måne og stjerner stod lige, og vi på fuldkommen mærkværdig - og fantastisk vis - slog fire hold ud efter i utallige kampe at være blevet spillet ud af brættet.

Ja, tabellen og pokalskabet lyver ikke, men det er så naivt og ubegavet at lade sig forblænde. Det er jo for faen nu, at vi burde smede, mens jernet er varmt. 

Det var så ubehageligt tydeligt i den forgangne sæson, at vi var utilgiveligt ringe på højre kanten, og at vores alternativer til verdens bedste 9'er ikke var Real Madrid værdige. 

Så kan det godt være, at Tchouameni skulle hentes, og at Rudiger var en fri transfer, men det er sgu ikke på de positioner, at vi sejlede. 

Jeg mener også, at Barcas signings er i øst og i vest, men i det mindste agerer de. Vi sidder på vores flade røv og kæmper for at få ti mio. euro mere for Asensio, der så smutter gratis næste sæson, og som i tre sæsoner nu har været en eklatent badebillet. 

Ja, det kan da godt være, at der ikke er 'en Mbappé' derude på markedet, men naturligvis er der spillere, som er på et højere niveau end Rodrygo. Og vi skal have en, selvom vedkommende bliver dyr.

Kig omkring jer. Kig på de store klubber. City, Liverpool, Chelsea - ja selv Barca. Alle hold, der har i hvert fald fem ekstremt konkurrencedygtige offensivspillere, som alle kan spille fra start. Vi har to - på en god dag tre. Resten er alibispillere, der i ny og næ rammer en fin kamp, men det er da ikke godt nok. 

Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, El Siete, Kimbo, JesperThomsen, GuldsmedeN

2 måneder 1 uge siden #11548 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

Sebberg post=152027 skrev: ​Jeg er simpelthen rystet over at læse med herinde. 

Folk, der taler mod et offensivt køb, fordi vi har Valverde til kanten. Folk, der fremhæver Hazard som argument for, at vi ikke behøver blive forstærket. Og værst af alt: Folk, der henstiller til ro, fordi vi jo altså vandt både CL og ligaen.

Men så lad mig dog være den, der lige bringer nuancerne ind og får folk ud af det solstik, de tydeligvis er blevet ramt af:

Vi vandt ikke ligaen, fordi vi var fremragende. Vi vandt - primært - ligaen, fordi vores nærmest konkurrenter var ekstremt ukampdygtige. Vi vandt ikke CL, fordi vi var fremragende. VI vandt CL, fordi sol, måne og stjerner stod lige, og vi på fuldkommen mærkværdig - og fantastisk vis - slog fire hold ud efter i utallige kampe at være blevet spillet ud af brættet.

Ja, tabellen og pokalskabet lyver ikke, men det er så naivt og ubegavet at lade sig forblænde. Det er jo for faen nu, at vi burde smede, mens jernet er varmt. 

Det var så ubehageligt tydeligt i den forgangne sæson, at vi var utilgiveligt ringe på højre kanten, og at vores alternativer til verdens bedste 9'er ikke var Real Madrid værdige. 

Så kan det godt være, at Tchouameni skulle hentes, og at Rudiger var en fri transfer, men det er sgu ikke på de positioner, at vi sejlede. 

Jeg mener også, at Barcas signings er i øst og i vest, men i det mindste agerer de. Vi sidder på vores flade røv og kæmper for at få ti mio. euro mere for Asensio, der så smutter gratis næste sæson, og som i tre sæsoner nu har været en eklatent badebillet. 

Ja, det kan da godt være, at der ikke er 'en Mbappé' derude på markedet, men naturligvis er der spillere, som er på et højere niveau end Rodrygo. Og vi skal have en, selvom vedkommende bliver dyr.

Kig omkring jer. Kig på de store klubber. City, Liverpool, Chelsea - ja selv Barca. Alle hold, der har i hvert fald fem ekstremt konkurrencedygtige offensivspillere, som alle kan spille fra start. Vi har to - på en god dag tre. Resten er alibispillere, der i ny og næ rammer en fin kamp, men det er da ikke godt nok. 

​Valverde fungerede godt på kanten i flere Chl-kampe - Vel og mærke alle kampe, som du selv nævner, hvor spillet bestemt ikke var på vores præmisser. Han skal selvfølgelig aldrig kandidatere til første valg på kanten, men det skal man alligevel ikke tage fra ham.

Du nævner Rüdiger og Tchouameni som køb der er hentet til de pladser, hvor man ikke sejlede - Det kommer sgu an på brillerne man har på.
Da vi var bedst havde vi Ramos, Pepe og Varane - Samt to backs vi ikke længere kan prale af. I foregående sæson, navnligt mod slutningen, så vi en del til Vallejo og Casemiro i centerforsvaret. Rüdiger giver dybde og fleksibilitet (navnligt i form af at skabe plads til Alaba på backen). Det var, selvfølgelig, en rigtig god signing.
   Meget af det samme kan siges om Tchouameni. Kroos har aldrig været en god idé på 6’eren. Mange af os troede måske at Camavinga ville være løsningen, men lige så store som hans mangler var der, lige så lovende ser han ud på 8’eren. Tchouameni  var også et godt køb. Den 6’er reserve har flere brugere skreget efter.

Syntes ikke det skal negliseres bare fordi det ikke var der ‘vi sejlede’.

Jeg er helt enig i at heldet var på vores side i Chl. Det var det også i flere af de foregående triumfer. Selvfølgelig skal klubben agere seriøst trods succes i foregående sæson.

Der findes bedre muligheder på højrekanten end Rodrygo, og de skal hentes, om end de bliver dyre? Da transfermarkedet startede hed de vel: Mbappé, Salah, Mahrez, Gnarbry, Bernardo - og til dels Antony og Raphinha?

Jeg håber stadig, trods seneste udmeldinger, at der bliver gjort noget ved den højrekant. Og jeg er også enig i at hverken Hazard eller Castilla-spillere er nogen løsning.
   Men nu du er så klar i mælet, tænker jeg at du muligvis har nogle navne i hovedet. Vi kan godt skrue tilbage, og lege med på præmissen om at de nuværende køb ikke skulle have været prioriteret før en højrekant. Der var Mbappé - Den glippede, og det var ikke på mangel af seriøst tilbud. Raphinha ville ikke være en nævneværdig forbedring ift. Rodrygo (tænker jeg, det må vi få dommen på om et år). Antony vil jeg sige det samme om - Begge med deres pris taget i mente. Pino har nogen nævnt, giver ingen mening i mit hoved. Nkunku var aldrig rigtig højrekant alligevel. 
   Gnarbry syntes jeg ville være en fantastisk signing. Men der prioriterede man Tchouameni og ventede til eventuelle salg, det er nu for sent. Det samme gælder Mahrez og Salah. Eneste reelle kvalitetsmulighed tilbage er vel Bernardo?

Igen - Man kan bruge argumentet om at alle sejl skulle sættes ind på Salah så snart Mbappé glippede.. Men de handler er så svære, og klubben regnede, med god grund, med Mbappé. Den eneste grund til at Tchouameni kunne hentes så hurtigt derefter, var pga. præ-establiseret kontakt.

Men hvor står du på den? De lette muligheder løfter ikke kvaliteten nok kontra eksisterende trup, og de svære løsninger er ældre og dyrere spillere. 
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved NadaMás.

2 måneder 1 uge siden #11549 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX
Lad os lige få på plads at Bernardo Silva ikke er nogen nævneværdig god højrekants spiller, han er utvetydigt bedst som central midtbane spiller. Han ville nok være en upgrade fra Asensio og Rodrygo (som begge heller ikke har deres spids kompetencer fra højre) grundet hans teknik og blik for spillet, MEN det ville igen være at tage en spiller væk fra der hvor han er bedst på banen og presse ham ned i en kasse hvor han er betydeligt svagere.

Så skal vi have styr på den højre kant, så skal vi diskutere spillere der har deres udgangs punkt der (og har haft det hele deres karriere) vi har nok af spillere der spiller ude af position (Asensio, Vazquez, Rodrygo, Hazard) så lad os nu for helved ikke forøge det problem!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Kiwes

2 måneder 1 uge siden #11550 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Om Vores Rivaler IX
Barca har Ansu Fati, Dembele, Ralphinha og Ferran Torres til de to pladser på kanten. Det er fire klassespillere hvoraf nogen kommer overskud og kan måske derfor lokkes til Madrid. Jeg ville personligt foretrække at vi hentede Ferran Torres til højrekanten.

2 måneder 1 uge siden #11551 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Matamoro post=152030 skrev: Barca har Ansu Fati, Dembele, Ralphinha og Ferran Torres til de to pladser på kanten. Det er fire klassespillere hvoraf nogen kommer overskud og kan måske derfor lokkes til Madrid. Jeg ville personligt foretrække at vi hentede Ferran Torres til højrekanten.

Ansu og Dembele har været skadet mere end de har spillet, så at kalde dem klasse spillere er vel sammenligneligt med at kalde Hazard en klassespillet, lad os nu lige se om de 2 endelig har fået styr på skaderne, for ellers er de ikke meget værd for Barca’s season.

at kalde Ferran og Raphina for “klasse spillere” det er imo et overstatement af format, Ferran Torres er vel mest af alt sammenlignelig med en ung Asensio, og Raphina mangler stadig at gøre sig gældene for et top-hold.

såååå klap lige hesten engang ;-)​

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, Kiwes, Madrid1998, JesperThomsen, 9eren

2 måneder 1 uge siden #11552 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX
​@Nadamas

Lad mig tage den slavisk:

Valverde har udfyldt højrekanten godt i kampe, hvor det rent taktisk giver mening at forsvare med fire midtbanespillere i en flad struktur. Men det er for mig et falliterklæring, hvis han skal indgå i gruppen af højrekanter. Valverde er bedst på midten, og så kan vi bruge ham som en luksusspiller på kanten, når der er brug for at ryste den taktiske pose.

Rudigér og Tchouameni vil naturligvis altid være stærke spillere at få ind på et hold som Real Madrid, så du må ikke misforstå mig. Min pointe er, at man med Camavinga, Valverde, Blanco og vores MCK-trio ikke ligefrem har en midtbane, hvor man før sæsonen skreg på en forbedring. Det samme er tilfældet med Rudiger, selvom begge jo pynter flot.

Vi har i langt højere grad råbt og skreget over den manglende bredde og kvalitet i offensiven, når enten Benz eller Vini ikke har præsteret eller har været fraværende. 

Vores vurdering af Rodrygo er nok ganske forskellig. Jeg medgiver, at han havde en god afslutning, og lad os håbe, at han fortsætter den form, men ellers har han jo i tre sæsoner været komplet talentløs? 70 kampe og syv mål i ligaen - det er jo guds jammerligt ringe tal som højrekant for et målfarligt hold som Real Madrid?

Derfor er det min personlige holdning, at spillere som Salah, Gnabry, Son, Sterling, Antony, Raphinha, Nkunku, Coman, Kulusevski, Mahrez og Zaniolo alle ville klæde Real Madrid. 

De fleste af dem ville gå direkte ind og smide Rodrygo på bænken, hvor han så kunne kæmpe sig tilbage til en plads. Andre ville komme ind og skulle kæmpe for at slå Rodrygo.

Fælles for dem alle er dog, at de vil pynte i en offensiv og skabe en langt bedre bredde, så vi ikke er så afhængige af V og B. 

Ja, de koster nok mellem 60 og 100 millioner euro, men hvor er problemet i det? Vi kan sælge Asensio for 30. Vi har lige vundet CL. Vi har sparet masser af penge. Det er jo heller ikke sådan, at man kaster 60 mio euro efter Antony, og så kan man få kun få 10 mio. året efter. Det er enten en investering eller et mindre tab i værdi. Det er dog det værd, når vores offensiv er så decimeret, og at vi rent faktisk har penge. Er det værd at spare penge, hvis det betyder, at Barcelona vinder ligaen næste år, og vi ryger ud på røv og albuer i CL?
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, JesperThomsen, Kialpe

2 måneder 1 uge siden #11553 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
100% enig med Sebberg, men vil komme med nogle andre nuancer.

Ja Valverde var god i de store kampe på kanten hvor han taktisk gav mening og kunne hjælpe defensivt, som der også bliver sagt. Men han bliver da også kun brugt fordi Asensio og Rodrygo alligevel intet bidrog med i de kampe.. så kan man ligeså godt have en spiller som Valverde derude der er meget bedre defensivt. Hvis vi havde Salah eller en Vini kopi til den kant, så havde vi da ikke smidt dem på bænken fordi det taktisk gav mere mening med Valverde, det nægter jeg at tro på. 

Og vi har brokket os over midtbanen, men som Sebberg siger at det ikke fordi vi skreg på forstærkning på den. Vi skreg på at bruge især Valverde men også Cama noget mere. MCK er død. Men alternativerne var jo altid i truppen og da de endelig blev brugt så det jo også meget bedre ud. Tchouameni er da stadig god at få ind, men det slet ikke der vi manglede mest.

Og selvfølgelig har vi råd, det der med at begrunde vores manglende aktivitet med god økonomisk ansvarlighed er jeg virkelig uforstående overfor. Vi var klar til at smide over 200 millioner euro for Mbappe plus kæmpe løn, sign on osv osv. Er de penge forsvundet nu? Vi har ikke engang brugt halvdelen af dem! Og bare det at vi var klar til at smide så mange penge for en spiller til offensiven må da også give et klar tegn om at vi havde brug for det! Vi kan da ikke gå fra at smide 250 millioner euro for en forstærkning til offensiven, til at tænkte "det egentlig også godt det vi har, vi har ikke brug for en forstærkning".
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, El Siete, JesperThomsen

2 måneder 1 uge siden #11554 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Om Vores Rivaler IX

Sebberg post=152033 skrev: ​
Vores vurdering af Rodrygo er nok ganske forskellig. Jeg medgiver, at han havde en god afslutning, og lad os håbe, at han fortsætter den form, men ellers har han jo i tre sæsoner været komplet talentløs? 70 kampe og syv mål i ligaen - det er jo guds jammerligt ringe tal som højrekant for et målfarligt hold som Real Madrid?

Derfor er det min personlige holdning, at spillere som Salah, Gnabry, Son, Sterling, Antony, Raphinha, Nkunku, Coman, Kulusevski, Mahrez og Zaniolo alle ville klæde Real Madrid. 

De fleste af dem ville gå direkte ind og smide Rodrygo på bænken, hvor han så kunne kæmpe sig tilbage til en plads. Andre ville komme ind og skulle kæmpe for at slå Rodrygo.

Fælles for dem alle er dog, at de vil pynte i en offensiv og skabe en langt bedre bredde, så vi ikke er så afhængige af V og B. 

Hvis man kiggede på Vinicius mål/assist for 1 år siden, så ville man også sidde med det indtryk af, at han aldrig ville være en starter for Real Madrid. Det er ikke usædvanligt, at unge spiller på 18 år skal bruge 3-4-5 sæsoner på at pudse sig inden de slår igennem.

Så at Rodrygo som 21 årig har lavt antal mål/assist betyder ikke besynderligt meget.

Jeg synes også, at det ikke er en selvindlysende sandhed, at der findes 10 højrewingspiller, der ville pynte.

Salah har du ret i er en klart bedre spiller, der ville kunne spille sig direkte fast på højrewing, men han er desværre ikke en mulighed efter at han har forlænget. Mbappe også pga. sociale og økonomiske(sportwashing) pres, hvor han glippede.

Så reelt er der ikke rigtig alternativer synes jeg. For de meste af de resterende spillere du nævner er enten perifært i kvalitet, slet ikke spiller i højrewing-pladsen eller som lige har forlænget og ikke er en mulighed for Real Madrid.

Rodrygo er 21 år og vurderet 60 mio ifølge transfermerkt bare lige for at have et udgangspunkt her.

Gnabry er vurderet 65 mio. og er 6 år ældre end Rodrygo. – Han ville pynte.

Son er vurderet 75 mio. og er 30 år, og jeg er med på at alderen trækker prisen ned, men et simpelt kig på stats viser, at han spiller vestrewing og angreb til at begynde med. – Ikke en løsning på højrewing.

Sterling er vurderet 75 mio. og er 6 år ældre. Men stats viser også at han spiller mestendels på venstrewing og er højrefodet. – Igen ikke optimalt til højrewing.

Raphinha spiller rigtigt nok højrewing, men han er vurderet 45 mio og er tilmed fire år ældre end Rodrygo. – Igen ikke en decideret bedre spiller end Rodrygo tilsyneladende.

Antony har samme alder og spiller højrewing, men han er vurderet 35 mio. – Igen ikke en bedre spiller tilsyneladende.

Zaioniolo spiller højrewing og har nogenlunde samme alder som Rodrygo, men er vurderet 33 mio. - Igen ikke en bedre spiller tilsyneladende.

Nkunku er højrefodet og spiller slet ikke højrewing. – Igen ikke et emne til højrewing.

Coman er højrefodet, men spiller rigtigt nok mestendels på højrewing. Han er vurderet 60 mio og er 5 år ældre end Rodrygo – Han ville pynte, men hans skadehistorik er ikke prangende.

Kulusevski er højrewing og har nogenlunde samme alder som Rodrygo. Men han er vurderet 40 euro. – Igen ikke en bedre spiller tilsyneladende.

Mahrez spiller den rigtige position, og han er 35 mio værd selvom hans alder på 31 år nok har trukket prisen ned, men han ville pynte.

Så for at opsummere er det reelt "kun" Gnabry, Coman og Mahrez, der ville kunne pynte kraftigt på højrewinget. Comans skadehistorik skræmmer. Mahrez har lige forlænget. - Så reelt er det kun Gnabry, der er tilbage, der er realistisk og som kunne pynte.

​Men hvis du mener, at der er andre spillere, der spiller HØJREWING, og som er enten lige gode eller bedre end Rodrygo, og som kontraktlige er realistiske at hente, er jeg lutter øre.

“Real Madrid er en klub som kun tænker på det sportslige, aldrig det politiske eller nationalistiske… Jeg tror, at det er en kæmpe fordel den har overfor FC Barcelona som tænker for meget i det politiske.” – Jorge Valdano
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved Kasillas.

2 måneder 1 uge siden #11555 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Gnabry har også forlænget. Markedet er tømt desværre

2 måneder 1 uge siden #11556 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

DeLaRed post=152029 skrev: Lad os lige få på plads at Bernardo Silva ikke er nogen nævneværdig god højrekants spiller, han er utvetydigt bedst som central midtbane spiller. Han ville nok være en upgrade fra Asensio og Rodrygo (som begge heller ikke har deres spids kompetencer fra højre) grundet hans teknik og blik for spillet, MEN det ville igen være at tage en spiller væk fra der hvor han er bedst på banen og presse ham ned i en kasse hvor han er betydeligt svagere.

Så skal vi have styr på den højre kant, så skal vi diskutere spillere der har deres udgangs punkt der (og har haft det hele deres karriere) vi har nok af spillere der spiller ude af position (Asensio, Vazquez, Rodrygo, Hazard) så lad os nu for helved ikke forøge det problem!

​Jeg synes at den tilgang vil begrænse os for meget, for der findes bare ikke en løsning derude som er perfekt og som primært spiller højrekant. Salah og Gnabry har lige forlænget og det var vel de to åbenlyse. Så er der måske Son tilbage fra den øverste hylde, der i hvert fald har leveret gode ting med udgangspunkt i højre. Derfor synes jeg det er vigtigt at udvide den til spillere som vi forventer kan øge niveauet på højrekanten. Det her med at spille spillere ude af position behøver ikke nødvendigvis være en dødssynd. Bale startede som venstre back, Ronaldo blev mere til en angriber, Ramos og Alaba har også fået meget ud af at blive omskolet osv osv. 

Så jeg tror mere det handler om at tænke i de kvaliteter som spillerne har, hvordan holdet rundt om ser ud og hvordan det så passer ind på holdet med udgangspunkt i højre side. Som du selv siger, så er det udelukkende spillere ude af position, som vi har til at spille kanten og derfor bliver det ikke et større problem at tilføje endnu et bud på en spiller der kan løse den så længe man retter stilen til. 

Men det er en virkelig svær case, synes jeg. Der er ikke det oplagte bud derude og højrekanten er bare den position som trænger mest til forbedring. 

Hvem tænker du er den naturlige højrekant som passer allerbedst på profilen?

Leveret af Kunena Forum