Om Vores Rivaler IX
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
Det er ikke, fordi jeg siger, at vi bør stange 100 mio. euro afsted mod Rashford eller sådan noget. Når jeg siger, at vi skal købe en, så handler det om, at der for mig ikke er en anden løsning. Selvfølgelig er der nogen, som kan forbedre vores offensiv.
Men lad mig blive konkret:
De bedste køb er desværre - og deri ligger der jo også en sønderlemmende kritik fra mig - dem, der er forpasset. 100 mio. for Salah og 50 mio. for Gnabry - det ville være store spillere at få ind på holdet. Og fine priser med det marked, vi har.
Nu ville jeg gå efter Son - i hvert fald forhøre mig. Det kan godt være, at han er 30 år og ville koste 100 mio. euro, men han ville også ødelægge ligaen. Han kan sagtens tage udgangspunkt i højre side, ville være en fin stand in for Benz, kan afslutte suverænt med begge ben, er arbejdsom, har blik for sine medspillere og bør så desuden havde en kæmpe marketingeffekt ift. hans asiatiske oprindelse.
Jeg er overbevist om, at han ville slå igennem som absolut verdensstjerne, hvis han kommer væk fra middelmådige Tottenham.
Personligt er jeg ikke tosset med Sané som person, men hvis vi kan købe ham for 50-60 mio. euro, så vil det også være en suveræn tilføjelse. Han er 'kun' 26 år og kan altså blive endnu bedre, men har allerede nu et fantastisk venstreben, en god udfordringsevne og et godt blik for medspillere.
Og så kaster jeg også gerne Bernardo ind i puljen. Det er en helt anden type kant, og her er vi i langt højere grad ude i en pasningsstærk, driblestærk kreatør, som dog også er ganske målfarlig. Jeg tror, han ville matche absurd op med Benzema, og den manglende fart gør ikke noget, når vi har kometen Vini på venstrekanten. Der er stadig MEGET mere kvalitet på nærmest alle parametre end Rodrygo og Asensio.
Der var tre bud fra min hånd. Tre bud, jeg mener, man bør gå efter, og som alle ville gå direkte ind og skubbe Rodrygo ud af starteren. Så kan den 21-årige knejt spille sig til en plads og tage en masse tid under skader hos de andre tre eller ligegyldige kampe,
Vi er helt enige i at dette netop er en svær case. Ifht hven jeg tænker på til højre kanten, så ligger jeg nok i den lejer der mener at der ikke er nogle relevante spillere, som er på markedet, til at dække den plads i Real,,og derfor er jeg også ok med at man venter endnu et år istedet for at lave et stress køb, som f.eks. at kæve en midtbane spiller på 27 år og så forsøge at “omskole” ham til højre Wing. Men jeg er dog ligesom så mange andre super ærgelig over at vi ikke får forstærkninger til netop den plads, men jeg vil hellere leve med hvad vi har og så slå til næste sommer når der kommer “nye” navne på markedet.Brylle post=152042 skrev:
Jeg synes at den tilgang vil begrænse os for meget, for der findes bare ikke en løsning derude som er perfekt og som primært spiller højrekant. Salah og Gnabry har lige forlænget og det var vel de to åbenlyse. Så er der måske Son tilbage fra den øverste hylde, der i hvert fald har leveret gode ting med udgangspunkt i højre. Derfor synes jeg det er vigtigt at udvide den til spillere som vi forventer kan øge niveauet på højrekanten. Det her med at spille spillere ude af position behøver ikke nødvendigvis være en dødssynd. Bale startede som venstre back, Ronaldo blev mere til en angriber, Ramos og Alaba har også fået meget ud af at blive omskolet osv osv.DeLaRed post=152029 skrev: Lad os lige få på plads at Bernardo Silva ikke er nogen nævneværdig god højrekants spiller, han er utvetydigt bedst som central midtbane spiller. Han ville nok være en upgrade fra Asensio og Rodrygo (som begge heller ikke har deres spids kompetencer fra højre) grundet hans teknik og blik for spillet, MEN det ville igen være at tage en spiller væk fra der hvor han er bedst på banen og presse ham ned i en kasse hvor han er betydeligt svagere.
Så skal vi have styr på den højre kant, så skal vi diskutere spillere der har deres udgangs punkt der (og har haft det hele deres karriere) vi har nok af spillere der spiller ude af position (Asensio, Vazquez, Rodrygo, Hazard) så lad os nu for helved ikke forøge det problem!
Så jeg tror mere det handler om at tænke i de kvaliteter som spillerne har, hvordan holdet rundt om ser ud og hvordan det så passer ind på holdet med udgangspunkt i højre side. Som du selv siger, så er det udelukkende spillere ude af position, som vi har til at spille kanten og derfor bliver det ikke et større problem at tilføje endnu et bud på en spiller der kan løse den så længe man retter stilen til.
Men det er en virkelig svær case, synes jeg. Der er ikke det oplagte bud derude og højrekanten er bare den position som trænger mest til forbedring.
Hvem tænker du er den naturlige højrekant som passer allerbedst på profilen?
Du nævner jo også selv at lidt, at vi er meget fanget i et specifikt system. Jeg er personligt stor fan af både Ance og Zidane og har været stor fortaler for den begge, og mener stadig at Ance er den helt rigtige træner lige nu, men det betyder ikke at jeg er enig i hans ego omkring 433 formationen, jeg mener netop at vi har en trup der giver nogle andre muligheder og ville elske at se ham skifte formation oftere, til den enkle kamp, men det er ikke en forventning jeg har, og derfor skal vi også kun kigge på spillere der passer ind i en 433, og dermed også en decideret Wing vi mangler i mine øjne. (Et eksempel er en ung Di Maria, den type ville klæde vores højrekant rigtig fint, og komplimenteret både Benzema og Vini helt perfekt…bare lige for at nævne et eksempel på hvad jeg har i tankerne…nu er Di Maria hverken ung eller tilgængelig, så vare et eksempel, og lige netop den type kan jeg ikke se er til rådighed på markedet lige nu, med kvalitet nok til at kunne starte for Real, sp skal vi ned i en meget ung (talent) alder og her ved jeg ikke nok om pote risler i de helt unge højre kants spillere, men har svært ved at se nogle af den starte i Madrid, og det er jo det vi snakker om, vi skal jo ikke bruge endnu en bredde spiller)
…lige en sidekommentar, hvis man kigger på transfermarkt og kigger på de 10 dyreste kant spillere (ikke at prisen nødvendigvis er indikation for kvalitet, men bare en interessant pointe) så er det kun Salah der er højrekants spiller, resten er venstrekants spillere, og det mener jeg tegner et meget godt billede på at der generelt bare mangler kvalitet på den plads i hele Europa.
ifht omskoling, så har jeg lige et kommentarer, da jeg ikke mener de navne du nævner helt Ian sammenlignes med Bernado Silva i hans nuværende situation.
- Ramos blev omskolet i en meget ung alder, Bernado er 27, så ikke helt samme situation.
- Ronaldo og Alaba er gået fra position er hvor de i en ung alder kunne bruge deres fart og teknik, til i den senere del af deres karriere at skulle spille mere led deres fysik og blik for spillet, det mener jeg er meget nemmere end at skulle gå den anden vej midt i karrieren (i Silva’s tilfælde fra midtbanen ud på kanten, for hurtig er han jo ikke, og det bliver jo ikke bedre med alderen)
- Ifht Bale så mener jeg sagtens man kan argumentere for at hans skifte fra Venstre siden til højre siden har været en hæmsko for hans karriere, jeg vil påstå at han potentielt havde været endnu bedre hvis Jan var fortsat som Venstre Wing i Madrid (den gik naturligvis ikke pga Ronaldo)…der har jo også gået historier om at hans skader er kommet af at skulle spille i højre siden, det skal jeg ikke kunne gøre mig klog på, men synes ikke man kan sige at det for han personligt har været en succes at skifte side.
Så for at opsummerer, så mener jeg ikke der er nogen oplagt spiller til Reals højrekant som også er til salg, og derfor synes jeg ikke vi skal smide penge efter en spiller der ikke helt passer ind, så vil jeg hellere se om man ikke kan forstærke os på andre positioner (Back-up til Benz, hvis det ikke blir Mayoral, eller få er bedre alternativ til Dani hvis Odriozola alligevel skal videre, bare som eksempler), og så gå benhårdt efter den bedste højrekant der er ledig på markedet næste sommer….Men jeg er sku da ærgelig over at vi ikke nuppede Mbappe eller ikke fandt et bedre alternativ til den plads.
Ud over det er Silva (rent subjektivt) ikke en spiller jeg gir så meget for udenfor City, jeg er meget usikker på (uanset plads på banen) om har bliver ligeså god for andre hold end city, vi ser det blandt andet for Portugal hvor han i mine øjne falder igennem næsten hver gang han spiller…men det er bare en personlig holdning, til en spiller jeg ikke har fulgt så nøje.
Donde está la biblioteca?
Jeg er fuldstændig enig i din kritik, og nuancerne heri, men har været for doven til at tage debatten.
Min eneste tilføjelse er hvordan man, med Asensio som hovedperson i fortællingen, har lurepasset efter Mbappé handlen glippede. Asensios fortsatte virke i Real Madrid er årsagen til, at man ikke proaktivt har afsøgt mulighederne i markedet. Real Madrid afsøger ikke mulighederne i markedet, som et resultat af at Asensio fortsat har sit virke i Real Madrid. Det er grotesk, og en negativ spiral for os der ikke mener Asensio er den rigtige til at besætte højrekanten i klubben. Havde man erhvervet sig Salah, Gnabry, eller et af de andre alternativer, til højrekanten havde det sendt et soleklart signal til Asensio om mindre spilletid, og efter alt at dømme havde Asensio valgt at søge videre. I sådan et scenarie tror jeg endda Asensio, omend til en marginalt lavere pris, ville være mere villig til at skifte til endnu mindre klubber end Arsenal, fordi et klubskifte ville være den eneste reelle mulighed for at få tilstrækkelig spilletid til at gøre sig forhåbninger om et VM, og dermed stille Real Madrid i et situation med et større antal relevante bejlere.
Jeg har ikke din selvtillid til at spå, at Kulesevski, Raphinha og Antony eller et fjerde vil overgå Rodrygo, sådan som omstændigheder ser ud, da det er alt for tidligt. Når jeg ser Rodrygo ser jeg glimt af Higuain i hans Real Madrid-tid. Rodrygo har ikke Vinicius’ acceleration, men til gengæld er han, set fra mit perspektiv, bedre pasningspiller, der kan spille i små rum og lave raids tilbage på banen for at forsvare, og med lidt finpudsning vil det ikke overrasker mig, hvis han ender med at være en spiller med Higuains kaliber på et tidspunkt.
Apropos mit fokus på værdi, så skyldes det netop at det overrasker mig, at du vurderer mange andre spillere bedre selvom flere af dem har lavere værdi. F.eks. fortalte en hollænder at Antony i Æresdivision blot er en dårligere udgave af Rodrygo, og i betragtning af at transfermerkt også har vurderet Antony lavere tænker jeg, at du måske altid synes at græsset er grønnere på den anden side, men det kan være, at det er mig, der overvurderer Rodrygo ift Antony.
Mht. til lukket positionsplacering, så bliver det for meget, hvis man spiller en venstrewing for meget ud i positionen. F.eks. kan jeg se, at Min-Son kun i 5-10% af tilfældet har spillet som højrewing. For i 90% af tilfældene har han spillet som venstrewing (mestendels), eller som angriber og bagliggende angriber, og dét fortæller mig, at Min-Son ikke er løsningen på en højrewing-problemet. Jeg kan forstå, hvis vi manglede en venstrewing eller måske en centerforward, men her bliver det for meget.
Nu hvor højrewingspladsen forårsager diskussion blandt os madridistas, tænker jeg, at hvis Real Madrids ledelser ikke så eller ser sig nødsaget til at hente en spiller til højrewing, så må konklusionen nok være følgende:
1. Enten vil Ancelotti spille en 4-3-3 og er tilfreds med at veksle mellem Rodrygo og Valverde som højrekant, og til dels Asensio som backup.
2. Eller også vil Ancelotti spille oftere med 4-4-2, og derfor ikke ser sig nødsaget til at investere i højrewing som vi andre udenforstående gør.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Jeg mener (og noget jeg har nævnt flere gange før) at vi står med så gode kort på hånden rent defensivt, at Ance sagtens kunne eksperimentere med et 3 mands forsvar, det betyder at man for eksempel kunne prøve med en 352 (som Zidane bl.a. forsøgte i en kort periode, med stor succes). Vi har verdens bedste målmand og kunne stille med en 3 mands bagkæde med 3 ud af disse 4 (Rudiger, Nacho, Militao, Mendy) derved kan man også rykke Alaba endnu længere op på banen hvor han kan bruge sine “playmaker” egenskaber bedre i det offensive spil, men hvor man også beskytter sig imod hans manglende hurtighed i tilbageløbene (og han ville også give endnu et element i det høje pres-spil) og så er man heller ikke helt så afhængig af hvem der spiller højre back’en rent defensivt set (det ville klart være bedre for Real hvis hhv Lucas eller Odri lå længere fremme på banen, så der er tid til at lukke hullerne bag dem med en 3er kæde), samt at det ville være nemmere for de offensive midtbane folk (Modric, Fede, Cama) at gå længere op på banen da man har et naturligt overtal midt på banen, og på den måde eliminere man helt højre Wing positionen.
…En 3232 er også en mulighed med en double pivote (nu da vi endelig langt om længe har flere spillere i truppen ud over Case, der kan dække den defensive del af midtbanen)
Så det er ikke fordi der mangler muligheder, men grunden til at vi alle overhovedet diskutere den højre Wing er jo fordi vi alle forventer (mig inkluderet) at Ance spiller med en 433 fra start i 99% af alle kampe.
EDIT: At spille med 2 mand i front gir pludselig også mulighed fir at spille med en hængende angriber, hvor vi så måske kunne se både Hazard (selvom jeg stadig ikke tror på ham) og Rodrygo fra deres bedste side. Så at gå væk fra 433 formationen, kan potentielt løse flere “problemer” på en gang.
Donde está la biblioteca?
Tak, mand. Og jeg er helt enig i din betragtning omkring Asensio. Ligeledes er jeg dybt frustreret over, at man tilsyneladende har kastet en handel med Milan over bord, fordi man står fast på et bestemt beløb.
@Kasillas
Jeg er simpelthen så inderligt glad for din sammenligning med Higuain, for du bekræfter jo hele min pointe. Rodrygo kan potentielt blive en dygtig 9'er, (eller venstre wing) men hans kompetencer passer simpelthen ikke til en plads på højrekanten. Præcis som med argentineren, der for alvor slog igennem, da han fik sin faste plads centralt. Så tak for den.
Interessant med den hollandske vurdering. Jeg går ud fra, at eksperten har haft en helt tung eftermiddag på en coffee shop eller bare taget en gevaldig tår af natpotten. Rodrygo og Antony er jo fuldkommen usammenlignelige. Antony er en hurtig, udfordrende, venstrebenet wing, der trækker ind i banen og afslutter. Ligesom eks. Dembele og Raphinha. Men Rodrygo? Det er en helt anden spillertype.
Men jeg må - hånden på hjertet - sige, at jeg er meget overrasket over en værdiansættelse på 60 mio. euro for Rodrygo. Det må være alderen og den fine afslutning på sæsonen.
I forhold til Son: Har du set meget Tottenham? Deres offensiv er slet ikke så statisk som vores, og selvom Son har udgangspunkt i venstre side, så bevæger han sig rundt på banen og befinder sig også tit i højre side, hvorfra han har scoret mange mål. Det ser jeg virkelig som det mindste problem. Du ved også, at Benzema ynder at trække ud til højre, og hvor ville det være rart, hvis der var en højre kant med instinkt, som kunne overtage franskmandens rum. Tror, det ville være en stor succes, men han er nok voldsomt dyr.
- Brylle
- Gæst
I forhold til eksemplerne for en omskoling, så var det ikke så meget myntet på Bernardo Silva. Han kan spille der i forvejen uden problemer (han spiller den ikke som Vinicius spiller sin position til venstre, men har sin egen stil) men mere generelt som et eksempel på at bare fordi en spiller har en position hvor de oftest spiller, så betyder det ikke at spillere ikke kan udvikle sig og spille andre steder. Dette vil for mig åbne op for flere typer eftersom den naturlige højre kant bare ikke er til at finde. Spillere som Sane og Son, som jeg håber lidt på, er heller ikke naturlige højre kanter eksempelvis, men jeg ser dem ikke have et problem hvis de skal spille den.DeLaRed post=152051 skrev:
Vi er helt enige i at dette netop er en svær case. Ifht hven jeg tænker på til højre kanten, så ligger jeg nok i den lejer der mener at der ikke er nogle relevante spillere, som er på markedet, til at dække den plads i Real,,og derfor er jeg også ok med at man venter endnu et år istedet for at lave et stress køb, som f.eks. at kæve en midtbane spiller på 27 år og så forsøge at “omskole” ham til højre Wing. Men jeg er dog ligesom så mange andre super ærgelig over at vi ikke får forstærkninger til netop den plads, men jeg vil hellere leve med hvad vi har og så slå til næste sommer når der kommer “nye” navne på markedet.Brylle post=152042 skrev:
Jeg synes at den tilgang vil begrænse os for meget, for der findes bare ikke en løsning derude som er perfekt og som primært spiller højrekant. Salah og Gnabry har lige forlænget og det var vel de to åbenlyse. Så er der måske Son tilbage fra den øverste hylde, der i hvert fald har leveret gode ting med udgangspunkt i højre. Derfor synes jeg det er vigtigt at udvide den til spillere som vi forventer kan øge niveauet på højrekanten. Det her med at spille spillere ude af position behøver ikke nødvendigvis være en dødssynd. Bale startede som venstre back, Ronaldo blev mere til en angriber, Ramos og Alaba har også fået meget ud af at blive omskolet osv osv.DeLaRed post=152029 skrev: Lad os lige få på plads at Bernardo Silva ikke er nogen nævneværdig god højrekants spiller, han er utvetydigt bedst som central midtbane spiller. Han ville nok være en upgrade fra Asensio og Rodrygo (som begge heller ikke har deres spids kompetencer fra højre) grundet hans teknik og blik for spillet, MEN det ville igen være at tage en spiller væk fra der hvor han er bedst på banen og presse ham ned i en kasse hvor han er betydeligt svagere.
Så skal vi have styr på den højre kant, så skal vi diskutere spillere der har deres udgangs punkt der (og har haft det hele deres karriere) vi har nok af spillere der spiller ude af position (Asensio, Vazquez, Rodrygo, Hazard) så lad os nu for helved ikke forøge det problem!
Så jeg tror mere det handler om at tænke i de kvaliteter som spillerne har, hvordan holdet rundt om ser ud og hvordan det så passer ind på holdet med udgangspunkt i højre side. Som du selv siger, så er det udelukkende spillere ude af position, som vi har til at spille kanten og derfor bliver det ikke et større problem at tilføje endnu et bud på en spiller der kan løse den så længe man retter stilen til.
Men det er en virkelig svær case, synes jeg. Der er ikke det oplagte bud derude og højrekanten er bare den position som trænger mest til forbedring.
Hvem tænker du er den naturlige højrekant som passer allerbedst på profilen?
Du nævner jo også selv at lidt, at vi er meget fanget i et specifikt system. Jeg er personligt stor fan af både Ance og Zidane og har været stor fortaler for den begge, og mener stadig at Ance er den helt rigtige træner lige nu, men det betyder ikke at jeg er enig i hans ego omkring 433 formationen, jeg mener netop at vi har en trup der giver nogle andre muligheder og ville elske at se ham skifte formation oftere, til den enkle kamp, men det er ikke en forventning jeg har, og derfor skal vi også kun kigge på spillere der passer ind i en 433, og dermed også en decideret Wing vi mangler i mine øjne. (Et eksempel er en ung Di Maria, den type ville klæde vores højrekant rigtig fint, og komplimenteret både Benzema og Vini helt perfekt…bare lige for at nævne et eksempel på hvad jeg har i tankerne…nu er Di Maria hverken ung eller tilgængelig, så vare et eksempel, og lige netop den type kan jeg ikke se er til rådighed på markedet lige nu, med kvalitet nok til at kunne starte for Real, sp skal vi ned i en meget ung (talent) alder og her ved jeg ikke nok om pote risler i de helt unge højre kants spillere, men har svært ved at se nogle af den starte i Madrid, og det er jo det vi snakker om, vi skal jo ikke bruge endnu en bredde spiller)
…lige en sidekommentar, hvis man kigger på transfermarkt og kigger på de 10 dyreste kant spillere (ikke at prisen nødvendigvis er indikation for kvalitet, men bare en interessant pointe) så er det kun Salah der er højrekants spiller, resten er venstrekants spillere, og det mener jeg tegner et meget godt billede på at der generelt bare mangler kvalitet på den plads i hele Europa.
ifht omskoling, så har jeg lige et kommentarer, da jeg ikke mener de navne du nævner helt Ian sammenlignes med Bernado Silva i hans nuværende situation.
- Ramos blev omskolet i en meget ung alder, Bernado er 27, så ikke helt samme situation.
- Ronaldo og Alaba er gået fra position er hvor de i en ung alder kunne bruge deres fart og teknik, til i den senere del af deres karriere at skulle spille mere led deres fysik og blik for spillet, det mener jeg er meget nemmere end at skulle gå den anden vej midt i karrieren (i Silva’s tilfælde fra midtbanen ud på kanten, for hurtig er han jo ikke, og det bliver jo ikke bedre med alderen)
- Ifht Bale så mener jeg sagtens man kan argumentere for at hans skifte fra Venstre siden til højre siden har været en hæmsko for hans karriere, jeg vil påstå at han potentielt havde været endnu bedre hvis Jan var fortsat som Venstre Wing i Madrid (den gik naturligvis ikke pga Ronaldo)…der har jo også gået historier om at hans skader er kommet af at skulle spille i højre siden, det skal jeg ikke kunne gøre mig klog på, men synes ikke man kan sige at det for han personligt har været en succes at skifte side.
Så for at opsummerer, så mener jeg ikke der er nogen oplagt spiller til Reals højrekant som også er til salg, og derfor synes jeg ikke vi skal smide penge efter en spiller der ikke helt passer ind, så vil jeg hellere se om man ikke kan forstærke os på andre positioner (Back-up til Benz, hvis det ikke blir Mayoral, eller få er bedre alternativ til Dani hvis Odriozola alligevel skal videre, bare som eksempler), og så gå benhårdt efter den bedste højrekant der er ledig på markedet næste sommer….Men jeg er sku da ærgelig over at vi ikke nuppede Mbappe eller ikke fandt et bedre alternativ til den plads.
Ud over det er Silva (rent subjektivt) ikke en spiller jeg gir så meget for udenfor City, jeg er meget usikker på (uanset plads på banen) om har bliver ligeså god for andre hold end city, vi ser det blandt andet for Portugal hvor han i mine øjne falder igennem næsten hver gang han spiller…men det er bare en personlig holdning, til en spiller jeg ikke har fulgt så nøje.
Jeg synes bare, at når vi har set det output der kommer fra Rodrygo de seneste 2 år, så ser jeg ikke en spiller som er blevet bedre på højre side. Jeg ser ham være blevet en bedre spiller overall men ikke i de kvaliteter som vi har brug for til den position. Asensio bringer ikke noget kontinuerligt heller og Hazard-projektet var også en faliterklæring. Der giver det mere mening at Hazard og Mayoral er to typer til angrebet, hvor Hazard også kan dække venstre kant og så skal man bruge en spiller til højre.
Men det er helt rigtigt: Den potentielle forstærkning er ikke sikker på at være en succes og man skal faktisk håbe på at spilleren tager det ekstra skridt opad i niveau. Men selv hvis han ikke leverer på Vinicius og Benzema-niveau, så vil en eventuelt ny spiller komme ind og byde Rodrygo op til dans om pladsen, og det kan i bedste fald presse bedre præstationer ud af dem. Pt har vores højre kant været spillet af den mindst dårlige i præstationer, men hvis to spillere leverer, så presser de også hinanden til at være der 100%. Og så kan det sagtens være at investeringen ender med at bidrage til Rodrygos udvikling.
@Sebberg
Nu har jeg lige taget et kig på youtube for at se Antony an, og selvom youtube IKKE fortæller noget om bundniveauet, så kan den fortælle noget om hvilke type en spiller er, og nu kan jeg godt se din pointe med at Rodrygo ikke er sammenlignelig med Antony. Antony virker til at være en venstrebenet fuldblods højrewing med acceleration, altså en spejlvendt Vinicius Junior.
Rodrygos sensationelle præstationer i CH har uden tvivl bidraget til at puste hans værdi op, men alderen spiller ikke en rolle, da begge har nogenlunde samme alder.
Men jeg kan ikke vurdere Antonys bundniveau, men hvis du kan garantere mig, at Antonys bundniveau er acceptabelt og prisen ikke bliver 100 mio Euro, så forstår jeg din pointe med at hente ham og eventuelt skubbe Rodrygo lidt mere mod midten.
Hvis Real Madrids ledelse vitterligt har besluttet sig for at ophøre med at erhverve sig nye tilføjelser, så er spørgsmålet hvorfor de stiller sig tilfredse med Rodrygo/Valverde/Asensio selvom ingen af dem er fuldblods wingspiller som Vinicius?
Henter de alligevel en højrewing i sidste øjeblik, når kabalen går op mht. Asensio, Mariano eller Mayoral? Eller ser Ancelotti ikke nødsaget til at have en fuldblodswing på højrekanten af en eller anden taktisk grund?
Det bliver spændende at se hvordan sommertransferen slutter og hvordan Ancelotti vælger at stille op af formation i de første 10 liga kampe.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- The European Super League
- Platin bruger
Lars1991 post=152055 skrev: Hvis Bernado Silva er til salg for 80-100 millioner euro så er det da bare at købe med det samme. En af verdens bedste spillere og kan også hjælpe os med at styre kampene mere imod de bedste. Han er længder bedre end hvad vi har og har også spillet højre-kant det meste af hans karriere, så det kan han selvfølgelig sagtens. Det en no-brainer!
Pep og resten af Barcelona-ledelsen i Manchester City sælger ikke gode spillere til Real Madrid.
Bellingham Camavinga Tchouameni