Om Vores Rivaler IX

4 måneder 5 dage siden #11593 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=152209 skrev: Ronaldo til Atletico kunne være sindssygt giftigt. En jerndefensiv med en klinisk afslutter på toppen. Kunne godt fungere, hvis Atleti kan finde tilbage til forrige sæsons styrke.

​Er vi ude i at det seriøst kunne ske? Ville han ikke ødelægge noget af sin status i Real ved et sådant skifte? Og hvad ville Atletico-fansene tænke om det skifte, der er trods alt noget historik der. 
Tænker ville Sporting ville være bedre for ham og det mere realistiske bud. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 5 dage siden #11594 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Hold op en underlig stemning der sikkert vil blive i Barca’s omklædningsrum hvis Koundé skifter til Barca. Husk tydeligt sidste sæson at Koundé smadrede bolden i fjæset af Alba på meget kort afstand :D 

Er I andre der husker det og synes det vil være lidt komisk hvis du nu skal spille sammen i bagkæden for Barca :D

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 måneder 5 dage siden #11595 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl post=152211 skrev: Hold op en underlig stemning der sikkert vil blive i Barca’s omklædningsrum hvis Koundé skifter til Barca. Husk tydeligt sidste sæson at Koundé smadrede bolden i fjæset af Alba på meget kort afstand :D 

Er I andre der husker det og synes det vil være lidt komisk hvis du nu skal spille sammen i bagkæden for Barca :D

​De er professionelle atleter og så var det heller ikke værre. Tvivler på det betyder noget nu.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

4 måneder 5 dage siden #11596 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
​Ramos og Messi siger jeg bare :D 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

4 måneder 4 dage siden #11597 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete post=152213 skrev: ​Ramos og Messi siger jeg bare :D 

​Spillede Ramos nogensinde en kamp for Paris ? Er du gal en deroute hans karriere tog

4 måneder 4 dage siden #11598 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Atl. Madrid vil sælge Grissemanden for at få råd til Ronaldo. Hvad tænker I?

Personligt gør det sgu lidt ondt, at se Ronaldo blive en del af Atl. Madrid.
Kunne Real ikke overveje at hente ham på lån 1 sæson, betale ½ af hans løn.

4 måneder 4 dage siden #11599 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

Hamid8210 post=152240 skrev: Atl. Madrid vil sælge Grissemanden for at få råd til Ronaldo. Hvad tænker I?

​Jeg tror det er vigtigt at huske på at det er Ronaldo der vil væk og ikke United som vil af med ham. Det gør sådan en aftale helt umulig.

4 måneder 4 dage siden #11600 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Hamid8210 post=152240 skrev: Atl. Madrid vil sælge Grissemanden for at få råd til Ronaldo. Hvad tænker I?

​Ronaldo er totalt ligeglad med tilhørsforhold. Han vil spille for Barcelona eller Liverpool, hvis muligheden opstod.
Bare kig på hans nuværende situation. Han bliver betragtet som en kæmpe United legende, men da klubben i øjeblikket ikke er kvalificeret til CL søger han væk. Hans personlig rekorder er vigtigere end noget andet. Det vil være 2-3 skridt tilbage at hente ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

4 måneder 4 dage siden #11601 af The European Super League
​Det vil jeg se før jeg tror på det... Altså at han er totalt ligeglad med tilhørsforhold. Han slår mig bestemt ikke som typen og det har vi heller ikke set en eneste gang i hans karriere (endnu)

Jeg ved heller ikke om man kan tro på rygterne om at han gerne vil væk. Har vi hørt noget fra ham eller hans agent eller er det bare fra medier?

Medier kan sagtens skrive sandheden. Det er bare ikke sådan at man resolut kan stole på dem bare fordi de skriver noget. Så har vi noget håndgribeligt?

Alaba y nada más
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

4 måneder 4 dage siden #11602 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Og det meldes at Barca er enig med Kounde på en 4 årige kontrakt.

Barca eller ej, så har de satme haft en smuk transfervindue, hvor de har styrket sig på samtlige positioner :)

4 måneder 4 dage siden #11603 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX
​"Xavi on de Jong deal: “I’m not here to send messages. I already spoke with Frenkie, I value him very much. He’s key player, but then there’s economic situation and Financial Fair Play…”. “He can give us a lot also as a centre back” he added"

Sådan kan man også forsøge at presse en spillere ud, når de metoder de har brugt ikke har virket.
Man bliver så træt af den lorteklub altså. De er efterhånden ikke en rival værdig.
Og Xavi, han er bare en c***,
fuld af mundlort, som han alle dage har været.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Chamartin, JesperThomsen, The European Super League

4 måneder 4 dage siden #11604 af The European Super League

Hamid8210 post=152256 skrev: Og det meldes at Barca er enig med Kounde på en 4 årige kontrakt.

Barca eller ej, så har de satme haft en smuk transfervindue, hvor de har styrket sig på samtlige positioner :)

Det er jo klart. De bruger masser af penge. Der er to ting alle kan finde ud af og det er at have en holdning og at bruge penge.

Alaba y nada más

Leveret af Kunena Forum
Annonce