Om Vores Rivaler IX

11 måneder 1 uge siden #13093 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om Vores Rivaler IX

DeLaRed post=161401 skrev:

Hamid8210 post=161400 skrev: Alonsos leverkusen i semifinalen!

Ddn mand er GRANDEEE

​Og Frimpong med endnu en kasse for Leverkusen...hvis folk gerne vil have offensiv kvalitet paa hoejre back, saa kan det da kun gaa for langsomt at smide de ~30mio for ham!


Der er så mange der snakker om ham og jeg har ikke set ét minut eller ét highlight. Kan han begå sig i La Liga og ChL? Der er immervæk stor forskel på det og subtoppen i BuLi og EL.
Og hvordan er hans defensive kvaliteter? Én ting er det frem i banen, men når vi næste år møder alle de engelske hold i knockout kampene i ChL, vil man da være tryg ved at spille ham? 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 1 uge siden #13094 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Mathiaska post=161403 skrev:

DeLaRed post=161401 skrev:

Hamid8210 post=161400 skrev: Alonsos leverkusen i semifinalen!

Ddn mand er GRANDEEE

​Og Frimpong med endnu en kasse for Leverkusen...hvis folk gerne vil have offensiv kvalitet paa hoejre back, saa kan det da kun gaa for langsomt at smide de ~30mio for ham!


Der er så mange der snakker om ham og jeg har ikke set ét minut eller ét highlight. Kan han begå sig i La Liga og ChL? Der er immervæk stor forskel på det og subtoppen i BuLi og EL.
Og hvordan er hans defensive kvaliteter? Én ting er det frem i banen, men når vi næste år møder alle de engelske hold i knockout kampene i ChL, vil man da være tryg ved at spille ham? 

​Helt reelle spørgsmål at stille.

Jeg ved heller ikke meget om ham, jeg ved dog en del om hvad fans (og folk her på siden) konstant skriger efter og det er en offensiv højre back der kan holde bredden i angrebet (noget vi i momenter ser fra Carvajal, men alt for sjældent, men noget han var god til i sine tidlige år i klubben). Og netop Carvajal er en fod sammenligning da han også havde er ophold i Bundesligaen hvor han var seasonens bedste højre back maden han rejste til Madrid, meget tyder på Frimpong er med i løbet til den kåring i denne season.

Det hører med til historien at han hovedsageligt spiller Wing-back (og nogle gange også højre midtbane), så hans kvaliteter ligger helt naturligt i offensiven, hvor han beskrives som hurtig og driblestærk, en spiller der god kan sætte sin direkte modstander og har et godt blik for sine medspillere, han er dog også beskrevet som en fighter der arbejder hårdt i defensiven, og netop her blir vi også bare nød til at kigge på hvad vi pt ligger inde med, han er helt naturligt bedre i defensiven end Vazquez og han er betydeligt bedre i offensiven end Carvajal (9 mål og 9 assists i denne season), for der findes ikke mange højre backs i verden ot der kan levere på så højt er niveau rent offensivt og samtidig er bedre i defensiven. Ud over det, så kæmper han så vidt jeg ved ikke med helbreddet, så allerede der er han jo mere værd en Lucas og Dani.

Vi må også passe på at vi ikke glemmer vores tidligere backs, godt nok mest i den anden side, men både Carlos og Marcelo spillede i perioder vel mere Wing-backs end naturlige Venstre backs, selvom de på papiret lå på den position, og især Marcelo var jo ikke nogen gudbenådet defensiv spiller, før 2018 var han hårdt arbejde i defensiven, var god til at bruge sin hurtighed i tilbageløbene og så havde han et fint talent for at bryde modstanderens spil højt i banen, men omkring hans eget felt var han jo ikke lige frem en Mendy type.

Så jeg ser helt sikkert muligheden for st vi igen får en meget offensiv back (denne hang bare i højre siden) og så en back der står en smule længere tilbage i banen i Venstre siden (som Dani gjorde det med Marcelo og Salgsdo gjorde det med Carlos).

Mest af alt elsker jeg ideen i at have en back der kan være med helt fremme, og holde bredden så vi kan fortsætte med at bruge Fede som den indadvendte højre kant, det hør nemlig at vi ikke skal ud at finde en spiller til den position, samt også kan forløse hele Fede’s potentiale på den plads, for mange af de kampe hvor han ikke helt spiller op til sit bedste som højre kant er kampe hvor vores backs ikke kommer nok med frem.

Når alt det er sagt, så kan jeg ikke basere dette på noget konkret da jeg aldrig har set ham spille en hel kamp, men han er dog uden tvivl en af de bedste på pladsen i Tyskland og han kan nok erhverves for omkring ~30mio hvilket giver rig mulighed for andre køb også, så af den grund mener jeg han burde prioriteres, selvom der er billigere alternativer som måske er bedre i defensiven men det er svært at se nogen af dem være mere oplagte til den offensive del end ham.

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 1 uge siden #13095 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Om Vores Rivaler IX
​Reece James kommer jo aldrig til at ske. 

Han er alt for dyr og Chelsea har intet incentive til at lade ham gaa. Hans kontrakt loeber til 2028

Hala
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 1 uge siden #13096 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Der er varslet stort udsalg i Chelsea. De har like +30 spillere i truppen og de bliver nødt til at få nogle penge ind, så de i det mindste kan lade som om de prøver at overholde FFP. Jeg tror heller ikke de vil af med Reece James, de kommer nok til at sælge en masse offensiv spillere i stedet for. Men jeg vil ikke sige de intet incitament har for at sælge ham. Det synes jeg nu nok de har.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 1 uge siden #13097 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
Rygterne køre meget på  Reece James og Billingham. Men har man taget højde for at de optager en "ikke EU plads" Plus vi får Endrick i 2024 der heller ikke er europæisk statsborger. SÅ hvis vi skal hente de tre spillere, så skal Vinicius, Rodrygo og Militao alle have fået spansk pas. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 1 uge siden #13098 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL post=161407 skrev: Rygterne køre meget på  Reece James og Billingham. Men har man taget højde for at de optager en "ikke EU plads" Plus vi får Endrick i 2024 der heller ikke er europæisk statsborger. SÅ hvis vi skal hente de tre spillere, så skal Vinicius, Rodrygo og Militao alle have fået spansk pas. 

​Med Endricks nuværende niveau, så er han ikke i nærheden af, at kunne optage en “ikke EU plads”. Hvis han udvikler sig lidt mere, så kan han måske være i truppen for Castilla holdet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 6 dage siden #13099 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Husker jeg rigtigt, fik de alle spansk pas i efteråret. Forsinket grundet corona. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
11 måneder 6 dage siden #13100 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 post=161408 skrev:

Real HWL post=161407 skrev: Rygterne køre meget på  Reece James og Billingham. Men har man taget højde for at de optager en "ikke EU plads" Plus vi får Endrick i 2024 der heller ikke er europæisk statsborger. SÅ hvis vi skal hente de tre spillere, så skal Vinicius, Rodrygo og Militao alle have fået spansk pas. 

​Med Endricks nuværende niveau, så er han ikke i nærheden af, at kunne optage en “ikke EU plads”. Hvis han udvikler sig lidt mere, så kan han måske være i truppen for Castilla holdet.

​har du set ham spille?

Hans niveau er så højt at han vil gå ind på holdet som 18 årig

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 6 dage siden #13101 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=161413 skrev:

Raul7-2880 post=161408 skrev:

Real HWL post=161407 skrev: Rygterne køre meget på  Reece James og Billingham. Men har man taget højde for at de optager en "ikke EU plads" Plus vi får Endrick i 2024 der heller ikke er europæisk statsborger. SÅ hvis vi skal hente de tre spillere, så skal Vinicius, Rodrygo og Militao alle have fået spansk pas. 

​Med Endricks nuværende niveau, så er han ikke i nærheden af, at kunne optage en “ikke EU plads”. Hvis han udvikler sig lidt mere, så kan han måske være i truppen for Castilla holdet.

​har du set ham spille?

Hans niveau er så højt at han vil gå ind på holdet som 18 årig

​:D :D :D

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 6 dage siden #13102 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

DeLaRed post=161414 skrev:

9eren post=161413 skrev:

Raul7-2880 post=161408 skrev:

Real HWL post=161407 skrev: Rygterne køre meget på  Reece James og Billingham. Men har man taget højde for at de optager en "ikke EU plads" Plus vi får Endrick i 2024 der heller ikke er europæisk statsborger. SÅ hvis vi skal hente de tre spillere, så skal Vinicius, Rodrygo og Militao alle have fået spansk pas. 

​Med Endricks nuværende niveau, så er han ikke i nærheden af, at kunne optage en “ikke EU plads”. Hvis han udvikler sig lidt mere, så kan han måske være i truppen for Castilla holdet.

​har du set ham spille?

Hans niveau er så højt at han vil gå ind på holdet som 18 årig

​:D :D :D

​Jeg har set mange kampe med ham (skulle folk være interreseret kan jeg hurtigt give link hvor alle Palmeiras kampe kan ses og i god kvalitet) og han har stadig lang vej til at være en der kan tage over for Benzema. Bevares han kan mange gode ting, han har et godt skud, ligner en fighter og er hurtig, men han er langt fra boldsikker og tager stadig mange forkerte beslutninger og det er også helt fair..han er kun 18år. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 6 dage siden #13103 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
16!
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 6 dage siden #13104 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=161416 skrev: 16!

​Ja..16 self.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce