Om Vores Rivaler IX

3 år 3 måneder siden #13117 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
At det her Barca hold er foran med 11 point giver seriøs ingen menIng. Nøj en jammerlig sæson i LaLiga

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #13118 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Hamid8210 post=161469 skrev: At det her Barca hold er foran med 11 point giver seriøs ingen menIng. Nøj en jammerlig sæson i LaLiga

​Men det tegner godt for næste sæson. Barca bliver kun svagere med tiden. De kan kun forstærke sig med gratis spillere.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77

3 år 3 måneder siden #13119 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX

Hamid8210 post=161469 skrev: At det her Barca hold er foran med 11 point giver seriøs ingen menIng. Nøj en jammerlig sæson i LaLiga

​9 mål indkasseret i 30 kampe 
De kan nå 100 point denne sæson. 
Fuld fortjent, men overstående tal viser ikke det sande billede. De er stadig bras sammenlignet med toppen af europæiske hold. 

3 år 3 måneder siden #13120 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
Barcelona ender jo efter alt at dømme på +90 point i år. De har over de sidste 20 år været betydeligt mere konstante i ligaen end Real.
Det virker nogle gange som om at holdet (set over samme tidsperiode), kun virkelig kan sætte sig op til topkampene, og derfor har vi flere ​pointtab mod hold som Rayo og Mallorca. Omvendt er det måske også årsagen til at holdet er så konstante i Champions League, men i ligaen er Real jo nærmest sin egen værste fjende. 

Derfor tænker jeg også mere, at Real skal prøve at undgå den hyppigt dårlige januarmåned. Barcelona bliver vel kun bedre. Forsvaret har de jo styr på, men hvis de kan hente Gundogan, Messi og Vítor Roque som der er snak om, så står de vel kun stærkere. 
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved NadaMás.

3 år 3 måneder siden #13121 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 post=161471 skrev:

​9 mål indkasseret i 30 kampe 
De kan nå 100 point denne sæson. 
Fuld fortjent, men overstående tal viser ikke det sande billede. De er stadig bras sammenlignet med toppen af europæiske hold. 

​Man kan hade manden alt man vil (for han er ofte vanvittig irriterende) men Xavi har vaeret strategisk rigtig klog, da statistikken viser 8 ud af den seneste 10 seasoner, har vinderen af La Liga vaeret et af de 2 hold der har lukket faerrest maal ind iloebet af en hel season.

Fans bryster sig ofte over at La Liga er offensiv fodbold, men faktum er at det er defensiven der vinder den spanske titel, og her har Xavi tydeligt ofret den offensive tilgang som Barca har vaeret synonym for de seneste 20 aar, og istedet faaet 100% styr paa den defensive taktik og saa spillet kynisk fodbold (som Real ogsaa ofte har gjort). Saa nok saa meget som Barca er usevaerdige, saa er det ikke udelukkende held at de vinder ligaen, det er en meget velovervejet taktik Xavi har implementeret.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, Madridista02

3 år 3 måneder siden #13122 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg må også indrømme at jeg er imponeret over Xavi på det taktiske område. Det minder lidt om måden vi vandt mesterskabet på under Zidane i en sæson jeg ikke lige på stående fod kan huske året på, hvor han også lagde stor vægt på at få styr på forsvaret og lukke så få mål ind som muligt.

Men det er alligevel morsomt at det lige præcis er Xavi der står for den slags fodbold Barcelona spiller, når han så ofte har stået og snakket om "DNA" og om at "fodbolden tabte", og jeg ved ikke hvad. Og når Barcelona så som klub også altid vil fremstå så ophøjet og langt mere hellige end alle andre klubber på grund af deres spillestil, så kan det da undre en at de er tilfredse med måden de vinder på i år.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #13123 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Vi er så gode at vores største rivaler må betale dommerkommiteen igennem 17 år, selv med den mest vindende fodboldspiller igennem historien hos Barcelona. Lionel Messi.

Tænk lige over den

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 3 måneder siden #13124 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=161475 skrev: Vi er så gode at vores største rivaler må betale dommerkommiteen igennem 17 år, selv med den mest vindende fodboldspiller igennem historien hos Barcelona. Lionel Messi.

Tænk lige over den

​Så vidt jeg ved, er de ikke dømt for noget endnu.

Jeg savner Pepe :(

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #13125 af 9eren
Dømt eller ikke dømt så har de betalt, men det er også en svær sag at forstå. 
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved 9eren.

3 år 3 måneder siden #13126 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis det skulle have interesse, selvom det typisk er et argument man benytter når man har tabt, så "fører" Real La Liga alle steder jeg har tjekket på xPts. Barcas xG imod er mellem 15 og 18 under, og expected points ca. 14 over.

Jeg ved godt det ikke nødvendigvis er specielt retvisende eller noget man egentlig kan bruge til noget, men det er bemærkelsesværdigt store afvigelser og underbygger det indtryk jeg også selv har. At Barca har lukket 9 mål ind, heraf de 4 mod os, i La Liga, er helt vanvittigt og langt under hvad de chancer de har haft mod sig berettiger.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 3 måneder siden #13127 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
@9eren

Uanset hvad er det efterhånden irriterende at høre om i hver tråd. Personligt har jeg ikke den store interesse i sagen og kan fint vente til der kommer en dom med at tænke mere på hvad de foretager sig i Catalonien på den front

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #13128 af 9eren
Spring det over som du gør med annoncer på facebook

Leveret af Kunena Forum