Om Vores Rivaler IX

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 3 måneder siden #13105 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

Kiwes post=161415 skrev:

DeLaRed post=161414 skrev:

9eren post=161413 skrev:

Raul7-2880 post=161408 skrev:

Real HWL post=161407 skrev: Rygterne køre meget på  Reece James og Billingham. Men har man taget højde for at de optager en "ikke EU plads" Plus vi får Endrick i 2024 der heller ikke er europæisk statsborger. SÅ hvis vi skal hente de tre spillere, så skal Vinicius, Rodrygo og Militao alle have fået spansk pas. 

​Med Endricks nuværende niveau, så er han ikke i nærheden af, at kunne optage en “ikke EU plads”. Hvis han udvikler sig lidt mere, så kan han måske være i truppen for Castilla holdet.

​har du set ham spille?

Hans niveau er så højt at han vil gå ind på holdet som 18 årig

​:D :D :D

​Jeg har set mange kampe med ham (skulle folk være interreseret kan jeg hurtigt give link hvor alle Palmeiras kampe kan ses og i god kvalitet) og han har stadig lang vej til at være en der kan tage over for Benzema. Bevares han kan mange gode ting, han har et godt skud, ligner en fighter og er hurtig, men han er langt fra boldsikker og tager stadig mange forkerte beslutninger og det er også helt fair..han er kun 18år. 

​Jeg kunne godt tænke mig link. Starter han inde egentlig? 

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #13106 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

Kiwes post=161415 skrev:

9eren post=161413 skrev:

Real HWL post=161407 skrev: Rygterne køre meget på  Reece James og Billingham. Men har man taget højde for at de optager en "ikke EU plads" Plus vi får Endrick i 2024 der heller ikke er europæisk statsborger. SÅ hvis vi skal hente de tre spillere, så skal Vinicius, Rodrygo og Militao alle have fået spansk pas. 

​Med Endricks nuværende niveau, så er han ikke i nærheden af, at kunne optage en “ikke EU plads”. Hvis han udvikler sig lidt mere, så kan han måske være i truppen for Castilla holdet.

​har du set ham spille?

​Jeg har set mange kampe med ham (skulle folk være interreseret kan jeg hurtigt give link hvor alle Palmeiras kampe kan ses og i god kvalitet) og han har stadig lang vej til at være en der kan tage over for Benzema. Bevares han kan mange gode ting, han har et godt skud, ligner en fighter og er hurtig, men han er langt fra boldsikker og tager stadig mange forkerte beslutninger og det er også helt fair..han er kun 18år. 

​det er da også en gevaldig brøler at sammenligne ham med Benzema. En 16 årig der har en lang fremtid foran sig skal ikke måles med Benzema. De er vidt forskellige typer og når han kommer til Madrid, så er Benzema der måske ikke engang, hvorfor vi skal spille vores angreb på en helt anden måde. Din beskrivelse er alt for kort ift alle de kampe du har set. Hans teknik er jo på et meget meget højt niveau! 

3 år 3 måneder siden #13107 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

Madridista02 post=161418 skrev:

Kiwes post=161415 skrev:

9eren post=161413 skrev:

​har du set ham spille?

​Jeg kunne godt tænke mig link. Starter han inde egentlig? 

​Alle kampe kommer på denne, så du skal selv lige finde ud af hvornår Palmeiras spiller. På det sidste har han startet inde ja. 
futemax.app/
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

3 år 3 måneder siden #13108 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=161419 skrev:

Kiwes post=161415 skrev:

9eren post=161413 skrev:

​har du set ham spille?

​det er da også en gevaldig brøler at sammenligne ham med Benzema. En 16 årig der har en lang fremtid foran sig skal ikke måles med Benzema. De er vidt forskellige typer og når han kommer til Madrid, så er Benzema der måske ikke engang, hvorfor vi skal spille vores angreb på en helt anden måde. Din beskrivelse er alt for kort ift alle de kampe du har set. Hans teknik er jo på et meget meget højt niveau! 

​Han laver mange fejl, som kommer af dårlige beslutninger. Med det jeg har set forventer jeg at han starter på samme niveau, som Vinicius startede på. At satse på ham som 9'eren der skal tage over for benz vil være helt hul i hovedet, der er behov for en med langt mere erfaring og kvalitet.

Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #13109 af 9eren
Har du set Vinicius og Benzema hvor mange fejl de laver i løbet af en kamp?

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 3 måneder siden #13110 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=161422 skrev: Har du set Vinicius og Benzema hvor mange fejl de laver i løbet af en kamp?

​Ja.

Jeg savner Pepe :(

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #13111 af 9eren
Okay, det er en naturlig del at fejle i en fodboldkamp og ingen er fejlfri. Derfor når du påpeger at Endrick begår mange fejl, så må du også vide at fejl medbringer udvikling. Og du kan jo så se at disse fejl begås også af de bedste spillere. Hvad tror du man bassere et indkøb på i Real Madrid ift en fodboldspiller?

3 år 3 måneder siden #13112 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Tottenham bag ud med 5 efter 20 minutter... Av av..

3 år 3 måneder siden #13113 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Satans Griezman! Overlæggeren

3 år 3 måneder siden #13114 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Det positive må være, at Barca umuligt kan være lige så heldige næste sæson. Modstanderne brænder ALT når de møder dem. Og Barca spiller ikke særlig god bold.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #13115 af 9eren
Og dommerne er måske heller ikke betalt længere. Var der ikke straffe?

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #13116 af 9eren
Det er Real Madrids skyld at der ikke blev dømt straffe til atleti i dag

Leveret af Kunena Forum