Om Vores Rivaler IX

3 år 3 måneder siden #13129 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

-#7- post=161474 skrev: ​Jeg må også indrømme at jeg er imponeret over Xavi på det taktiske område. Det minder lidt om måden vi vandt mesterskabet på under Zidane i en sæson jeg ikke lige på stående fod kan huske året på, hvor han også lagde stor vægt på at få styr på forsvaret og lukke så få mål ind som muligt.

Men det er alligevel morsomt at det lige præcis er Xavi der står for den slags fodbold Barcelona spiller, når han så ofte har stået og snakket om "DNA" og om at "fodbolden tabte", og jeg ved ikke hvad. Og når Barcelona så som klub også altid vil fremstå så ophøjet og langt mere hellige end alle andre klubber på grund af deres spillestil, så kan det da undre en at de er tilfredse med måden de vinder på i år.

​Xavi er sgu ikke noget taktisk geni. Han er røget ud på røv og albuer i CL og i Europa League 2 gange nu.
Ter-Stegen er verdensklasse og det er tilladt at have en rigtig god målmand. Derudover har Barca haft marginalerne på deres side.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #13130 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg vil ikke have siddende på mig at jeg har kaldt ham et "taktisk geni", den har du sgu selv fundet på :-D

Men at vinde noget med så middelmådigt et hold, er altså flot, og så kan vi snakke om at vi har "foræret" dem ligaen og hvad ved jeg, men deres kampe skal stadig vindes, og det gør de, især når de har mødt Real Madrid desværre. Men jo han er da blevet klasket godt og grundigt i Europa, men som sagt synes jeg virkelig heller ikke deres trup er specielt god, og den slags har en tendens til virkelig at blive straffet i de europæiske turneringer.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 3 måneder siden #13131 af Ramos4
Du elsker Xavi.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 3 måneder siden #13132 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Spejl. 

DC19

3 år 3 måneder siden #13133 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Har ikke Facebook. Bl.a. af samme årsag

3 år 3 måneder siden #13134 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Fy fanden de Bruyne er vanvittig. Sikke en fart og spark

3 år 3 måneder siden #13135 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg er virkelig imponeret af Haalands løbepensum. Han er konstant med tilbage og lægger altid det første pres - det gør virkelig at City også står stærkt i defensiven, de angriber med alle mand og forsvarer med alle mand. Det kan eller vil Benzema ikke og Vini er også holdt op med at deltage i defensiven. Det ligner at Pep's taktik er...vær modig på bolden og find Haaland i dybden og når I ikke har bolden så løb, løb og løb.

3 år 3 måneder siden #13136 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis vi stiller op med Kroos, Modric og Valverde på midtbane mod City - så bliver vi løbet over. Der vil være en nem motorvej gennem Modric og Kroos for Haaland og De Bruyne.

3 år 3 måneder siden #13137 af Ramos4
Tchouameni for Kroos. Det kan ikke være anderledes.

Meeen vi ved godt hvad Ancelotti gør. Starter med den gamle garde.

Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

3 år 3 måneder siden #13138 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=161623 skrev: Tchouameni for Kroos. Det kan ikke være anderledes.

Meeen vi ved godt hvad Ancelotti gør. Starter med den gamle garde.

​Må dog sige, at Ancelotti har modbevist os med Kroos på 6’eren. For han har været ret god på positionen på det seneste. Det skyldes måske, at Valverde har gjort det godt inde på midten. Kan godt se Kroos starte og spille godt på Bernabeu. Men på Etihad foretrækker jeg virkelig også Tchouameni indtil videre.
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.

3 år 3 måneder siden #13139 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
​Hvor bliver det altså godt at få Fran Garcia tilbage! Jeg har nørdet de sidste mange Rayo kampe og han spiller altså virkelig godt og nu igen mod Barca med et flot mål! Står stærk i defensiven, hurtigt, godt skud og ja han kan begge veje. Han bliver konge..og så han aldrig skadet, hvis den spiller i La Liga med flest minutter. Op med Camavinga på midten igen.
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Kiwes.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 3 måneder siden #13140 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

Kiwes post=161627 skrev: ​Hvor bliver det altså godt at få Fran Garcia tilbage! Jeg har nørdet de sidste mange Rayo kampe og han spiller altså virkelig godt og nu igen mod Barca med et flot mål! Står stærk i defensiven, hurtigt, godt skud og ja han kan begge veje. Han bliver konge..og så han aldrig skadet, hvis den spiller i La Liga med flest minutter. Op med Camavinga på midten igen.

​Kan du sige hvilken anden spiller han minder om? Er han en Carvajal type? Har ikke set nok med ham til at vurdere..

Jeg savner Pepe :(

Leveret af Kunena Forum