Om Vores Rivaler IX
Ja det er faktisk en rigtig god sammenligning. Han er en fighter med et stort f! En energibombe. Altså før Carvajal blev ringe :)Madridista02 post=161628 skrev:
Kan du sige hvilken anden spiller han minder om? Er han en Carvajal type? Har ikke set nok med ham til at vurdere..Kiwes post=161627 skrev: Hvor bliver det altså godt at få Fran Garcia tilbage! Jeg har nørdet de sidste mange Rayo kampe og han spiller altså virkelig godt og nu igen mod Barca med et flot mål! Står stærk i defensiven, hurtigt, godt skud og ja han kan begge veje. Han bliver konge..og så han aldrig skadet, hvis den spiller i La Liga med flest minutter. Op med Camavinga på midten igen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Helt enig, han minder vanvittigt meget om Carvajal da han kom fra Bundesligaen, han har et stort loebe pensum, kaemper til sidste slutflojt, er hurtig og saa er han god til at holde bredden i angrebet og slaar nogle acceptable indlaeg. Han skal naturligvis stadig udvikle sig foer han bliver en fast mand i Real Madrid, men jeg har paa fornemmelsen vi bliver svaert glade for at have hentet ham retur, og jeg giver ham betydeligt stoerre chance for at brydde igennem i Real end hhv Miguel og Reguilon.Kiwes post=161629 skrev:
Ja det er faktisk en rigtig god sammenligning. Han er en fighter med et stort f! En energibombe. Altså før Carvajal blev ringe :)Madridista02 post=161628 skrev:
Kan du sige hvilken anden spiller han minder om? Er han en Carvajal type? Har ikke set nok med ham til at vurdere..Kiwes post=161627 skrev: Hvor bliver det altså godt at få Fran Garcia tilbage! Jeg har nørdet de sidste mange Rayo kampe og han spiller altså virkelig godt og nu igen mod Barca med et flot mål! Står stærk i defensiven, hurtigt, godt skud og ja han kan begge veje. Han bliver konge..og så han aldrig skadet, hvis den spiller i La Liga med flest minutter. Op med Camavinga på midten igen.
Donde está la biblioteca?
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Det er nemlig helt korrekt. Real Madrid har tre udlændingepladser fri.NadaMás post=161411 skrev: Husker jeg rigtigt, fik de alle spansk pas i efteråret. Forsinket grundet corona.
Administrationen post=161633 skrev:
Det er nemlig helt korrekt. Real Madrid har tre udlændingepladser fri.NadaMás post=161411 skrev: Husker jeg rigtigt, fik de alle spansk pas i efteråret. Forsinket grundet corona.
SÅ er der lige plads til Endrick, Billingham og Reece James :)
2 Englaendere? Lyder som en god ide....Real HWL post=161634 skrev:
Hala
zizou21 post=161635 skrev:
2 Englaendere? Lyder som en god ide....Real HWL post=161634 skrev:
De to englændere bliver jo ofte nævnt i pressen. Den ene mere end den anden. Du har måske bedre forslag?
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Ja det fantastisk hvordan Pedri totalt kan overspille et frispark og få sin modstander ud. Vini derimod bliver flæsket og hiver selv det gule kort.Vinícius post=161696 skrev: Edgar Gonzales gad altså ikke spille mod Barca. Han bliver skiftet ind efter ca10 minutter og har fået 2 gule efter 20 minutter yderligere. ;)
- 9eren
- Gæst
-
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Hvad snakker du om? Det er den sgu da ikke. De har vundet den fuldt overbevisende og helt fortjent. Real har været piv elendige set over hele sæsonen i ligaen. Så accepter dog nederlaget istedet for at skabe dig hele tiden. Ulideligt at se dig snakke om dommerne hver dag.9eren post=161700 skrev: Ja Barcelonas liga sejr er præget af dommerne, det er Negreira league. Håber at vi får ryttet op i de dommere
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
ja ja, der er lidt cule over dig!Madridista02 post=161704 skrev:
Hvad snakker du om? Det er den sgu da ikke. De har vundet den fuldt overbevisende og helt fortjent. Real har været piv elendige set over hele sæsonen i ligaen. Så accepter dog nederlaget istedet for at skabe dig hele tiden. Ulideligt at se dig snakke om dommerne hver dag.9eren post=161700 skrev: Ja Barcelonas liga sejr er præget af dommerne, det er Negreira league. Håber at vi får ryttet op i de dommere