Om Vores Rivaler IX

3 år 3 måneder siden #13141 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

Madridista02 post=161628 skrev:

Kiwes post=161627 skrev: ​Hvor bliver det altså godt at få Fran Garcia tilbage! Jeg har nørdet de sidste mange Rayo kampe og han spiller altså virkelig godt og nu igen mod Barca med et flot mål! Står stærk i defensiven, hurtigt, godt skud og ja han kan begge veje. Han bliver konge..og så han aldrig skadet, hvis den spiller i La Liga med flest minutter. Op med Camavinga på midten igen.

​Kan du sige hvilken anden spiller han minder om? Er han en Carvajal type? Har ikke set nok med ham til at vurdere..

​Ja det er faktisk en rigtig god sammenligning. Han er en fighter med et stort f! En energibombe. Altså før Carvajal blev ringe :)
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #13142 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Kiwes post=161629 skrev:

Madridista02 post=161628 skrev:

Kiwes post=161627 skrev: ​Hvor bliver det altså godt at få Fran Garcia tilbage! Jeg har nørdet de sidste mange Rayo kampe og han spiller altså virkelig godt og nu igen mod Barca med et flot mål! Står stærk i defensiven, hurtigt, godt skud og ja han kan begge veje. Han bliver konge..og så han aldrig skadet, hvis den spiller i La Liga med flest minutter. Op med Camavinga på midten igen.

​Kan du sige hvilken anden spiller han minder om? Er han en Carvajal type? Har ikke set nok med ham til at vurdere..

​Ja det er faktisk en rigtig god sammenligning. Han er en fighter med et stort f! En energibombe. Altså før Carvajal blev ringe :)

​Helt enig, han minder vanvittigt meget om Carvajal da han kom fra Bundesligaen, han har et stort loebe pensum, kaemper til sidste slutflojt, er hurtig og saa er han god til at holde bredden i angrebet og slaar nogle acceptable indlaeg. Han skal naturligvis stadig udvikle sig foer han bliver en  fast mand i Real Madrid, men jeg har paa fornemmelsen vi bliver svaert glade for at have hentet ham retur, og jeg giver ham betydeligt stoerre chance for at brydde igennem i Real end hhv Miguel og Reguilon.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, Madridista02

3 år 3 måneder siden #13143 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX

NadaMás post=161411 skrev: ​Husker jeg rigtigt, fik de alle spansk pas i efteråret. Forsinket grundet corona. 

​Det er nemlig helt korrekt. Real Madrid har tre udlændingepladser fri.

3 år 3 måneder siden #13144 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Administrationen post=161633 skrev:

NadaMás post=161411 skrev: ​Husker jeg rigtigt, fik de alle spansk pas i efteråret. Forsinket grundet corona. 

SÅ er der lige plads til Endrick, Billingham og Reece James :)

3 år 3 måneder siden #13145 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL post=161634 skrev:

​2 Englaendere? Lyder som en god ide.... 

Hala

3 år 3 måneder siden #13146 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

zizou21 post=161635 skrev:

Real HWL post=161634 skrev:

​2 Englaendere? Lyder som en god ide.... 

De to englændere bliver jo ofte nævnt i pressen. Den ene mere end den anden. Du har måske bedre forslag?

Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Real HWL.

3 år 3 måneder siden #13147 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX
Edgar Gonzales gad altså ikke spille mod Barca. Han bliver skiftet ind efter ca10 minutter og har fået 2 gule efter 20 minutter yderligere. ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Vinícius.

3 år 3 måneder siden #13148 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

Vinícius post=161696 skrev: Edgar Gonzales gad altså ikke spille mod Barca. Han bliver skiftet ind efter ca10 minutter og har fået 2 gule efter 20 minutter yderligere. ;)

​Ja det fantastisk hvordan Pedri totalt kan overspille et frispark og få sin modstander ud. Vini derimod bliver flæsket og hiver selv det gule kort.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #13149 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Ja Barcelonas liga sejr er præget af dommerne, det er Negreira league. Håber at vi får ryttet op i de dommere
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved 9eren.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 3 måneder siden #13150 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=161700 skrev: Ja Barcelonas liga sejr er præget af dommerne, det er Negreira league. Håber at vi får ryttet op i de dommere

​Hvad snakker du om? Det er den sgu da ikke. De har vundet den fuldt overbevisende og helt fortjent. Real har været piv elendige set over hele sæsonen i ligaen. Så accepter dog nederlaget istedet for at skabe dig hele tiden. Ulideligt at se dig snakke om dommerne hver dag.

Jeg savner Pepe :(

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #13151 af 9eren
Også i Segunda B fik Barcelona dommerhjælp igen. Negreira segunda b

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #13152 af 9eren

Madridista02 post=161704 skrev:

9eren post=161700 skrev: Ja Barcelonas liga sejr er præget af dommerne, det er Negreira league. Håber at vi får ryttet op i de dommere

​Hvad snakker du om? Det er den sgu da ikke. De har vundet den fuldt overbevisende og helt fortjent. Real har været piv elendige set over hele sæsonen i ligaen. Så accepter dog nederlaget istedet for at skabe dig hele tiden. Ulideligt at se dig snakke om dommerne hver dag.

​ja ja, der er lidt cule over dig!

Leveret af Kunena Forum