Om Vores Rivaler IX
9eren post=165630 skrev:
så er der efterhånden ikke meget komme efter mere i dette transfer vindue. Vildt nok vi mister en 9er på højeste niveau og så skal have en 33 årig backupReal HWL post=165628 skrev: Fabrizio Romano meddeler at Bayern og Tottenham er nået til enighed om Kane. Prisen skulle runde de 100mill euro.
Jeg har stadigvæk ikke lukket døren for Mbappe i år. Syntes det er mærkeligt hvis vi ikke kommer med en eller anden form for bud på ham.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det lyder til PSG stadig prøver at overtale ham med nye kontrakter, så de tænker måske der stadig er håb, selvom Mbappe afviser. Så måske vi skal hen i slut august før de opgiver helt, og sænker deres krav til et niveau hvor RMD vil være med.Real HWL post=165632 skrev:
9eren post=165630 skrev:
så er der efterhånden ikke meget komme efter mere i dette transfer vindue. Vildt nok vi mister en 9er på højeste niveau og så skal have en 33 årig backupReal HWL post=165628 skrev: Fabrizio Romano meddeler at Bayern og Tottenham er nået til enighed om Kane. Prisen skulle runde de 100mill euro.
Jeg har stadigvæk ikke lukket døren for Mbappe i år. Syntes det er mærkeligt hvis vi ikke kommer med en eller anden form for bud på ham.
Jeg ved ikke, det virker til vi kunne få ham nu hvis der blev budt på ham. Eftersigende skulle de have accepteret et bud fra en PL-klub.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
JesperA post=165757 skrev: £110 mio. for Moises Caicedo. Liverpool må ærgre sig over de ikke bare vandt den CL-finale.
Sindssyg pris!! Vi har jo fået billingham til gul pris.
Det viser vel hvorfor Perez tilsyneladende slet ikke gad indgå dialog med Daniel Levy om en handel. Modric var i sin tid også nødt til at strejke for at få lov at skifte.
Real HWL post=165540 skrev:
Kimbo post=165536 skrev:
Er han ikke kun i start 20'erne ? 22/23 ish. Det er vanvittigtReal HWL post=165534 skrev: Joao Felix på vej til Saudi Arabien.
Jo han er 23. Det er helt vanvittigt. Er jeg den eneste der håber at der snart er en nogen der køber rettighederne til den Saudi Arabiske liga? :D
Ja. Hard pass herfra
- The European Super League
- Platin bruger
Denne her gang drejer det sig om 29.5 % af Barca Vision. Dermed skærer de i deres fremtidige indtægter igen for at holde pisset i bukserne varmt. Laporta har selvfølgelig forsøgt at vinkle historien som om at det her er super godt for klubben på den lange bane og medlemmerne æder det råt.
Nu bør de kunne registrere deres spillere.
De indleder forsvaret af deres mesterskab søndag aften.
Bellingham Camavinga Tchouameni
- Platin bruger
- Platin bruger
Det vil bare gøre det endnu federe at slå dem.Real HWL post=165787 skrev: Det ligner Neymar bliver Dembeles afløser.
Jeg tror, at de endegyldigt henter Fresneda nu. Cancelo muligvis også, hvis de kan få enderne til at mødes.
Dertil prøver de nok at hente Roque ind nu. Yamal, som jeg ikke ved meget om, snakker de varmt om, men han er kun 16 år. Kanterne kunne hedde Fati, Ferran, Raphinha, Abde og så Yamal som joker fra kamp til anden.
Jeg tror ikke på en Neymar-retur, men det ville da være fedt at have ham tilbage i ligaen. Laporta ser nok et stort lys i at kunne hente ham, trods den vaklende økonomi - I bedste politikerstil.
Skulle de hente ham, kommer Reals angreb til at virke endnu mere tragikomisk.
Havde troet at der ville være lagt bud på Mbappé nu. Men jeg kan stadig ikke få det til at give mening, at klubben ikke skulle byde.
Men hvis de bliver ved med at vinde ligaen, som de helt sikkert også gør i år, så er det pengene værd.The European Super League post=165783 skrev: FC Barcelona har solgt lidt mere ud af deres klub.
Denne her gang drejer det sig om 29.5 % af Barca Vision. Dermed skærer de i deres fremtidige indtægter igen for at holde pisset i bukserne varmt. Laporta har selvfølgelig forsøgt at vinkle historien som om at det her er super godt for klubben på den lange bane og medlemmerne æder det råt.
Nu bør de kunne registrere deres spillere.
De indleder forsvaret af deres mesterskab søndag aften.
FC Barcelona tjener penge på flere områder, når de vinder den spanske liga:
- TV-rettigheder: En stor del af indtægterne kommer fra tv-rettighederne, da La Liga-kampe vises på tv over hele verden, og succesen i ligaen øger klubbens eksponering, hvilket kan forhandle bedre tv-aftaler.
- Præmier: La Liga uddeler præmier til de bedst placerede hold, og jo højere Barcelona placerer sig, desto større er præmien, hvilket bidrager til indtægterne. (Præmien for 1.pladsen i La Liga er 440.000.000kr )
- Merchandise: Vindende hold skaber ofte øget efterspørgsel efter klubens merchandise, som trøjer, tørklæder, og andet udstyr. Fans køber mere hvis klubben har succes.
- Sponsorater: Succesfulde sæsoner og høj eksponering øger værdien af sponsorater. Virksomheder er villige til at betale mere for at knytte deres navn til en vinderklub som FC Barcelona.
- Stadionindtægter: Når Barcelona vinder, øges interesse og billetsalg til hjemmekampe. Flere tilskuere i stadion betyder større indtægter fra billetsalg, mad, drikkevarer osv.