Om Vores Rivaler IX

2 år 11 måneder siden #13525 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
​31-årige Neymar rykker til Saudi for 100M. Ikke det karriereforløb jeg havde set for ham, og ret skuffende egentlig. Måske Mbappe skulle skele lidt mod ham og spørge sig selv om han fortsat skal blive i PSG. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #13526 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om Vores Rivaler IX
Syntes kampen i går mindede en del om sidste sæsons premierekamp, der var jeg tilfældigt på ferie i Barcelona så var, ligesom vel nok 50.000 polakker, inde og se dem mod Rayo. Selvom Rayos tekniske niveau er en del højere blev det også en rodet og ond kamp, hvor Barca fik annulleret et par mål og til sidst kom der vidst også et par røde kort. Barca kan umuligt have lige så mange marginaler med sig i denne sæson som i sidste, men det bliver en spændende og forhåbentlig tæt kamp om ligaen.

2 år 11 måneder siden #13527 af The European Super League
​Er Gavi det værste menneske, der har spillet i La Liga?

Jeg kan se mit timestamp er blevet fjernet. Man skal spole frem til 2 minutter og 20 sekunder. Prøv at se det løb mod dommeren.

Bellingham Camavinga Tchouameni
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved The European Super League.

2 år 11 måneder siden #13528 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Det eneste gode ved Gavi er at han har bragt den onde stemning tilbage i El Classico. Ellers en hsdespiller hahah
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

2 år 11 måneder siden #13529 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​I så jo, hvordan Barcelona spillerne opførte sig imod os i en pre-season kamp. Det jo en stemning de har opbygget på det hold. Alt er imod dem! Og hykleriet er jo bare endnu mere tydeligt med bestikkelses sagen der kører på samme tid. Og når man tænker på alt den dommerhjælp de fik sidste sæson. De lever bare i deres egen verden i den klub :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Ramos4

2 år 11 måneder siden #13530 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Nu har jeg endelig fået set højdepunkterne fra i søndags, og jeg kan selvfølgelig sagtens glæde mig over at Barcelona taber point mod Getafe, men som helt generel fodboldfan, og spansk fodboldfan især, så gør det sgu ondt at se Getafe og fodboldterroristen Bordalas spille på den måde, det har virkelig ingenting med fodbold at gøre. Jeg mindes med gru vores egen kamp på Mallorca i sidste sæson, og det synes jeg alligevel ikke var noget nær det Getafe viste i søndags. Mange vil jo nok sige at Barcelonas budget er langt over Getafes, og at Getafe spiller på den eneste måde de kan overfor en storklub, men de der svinestreger hører jo kun hjemme i den skotske liga i 80'erne. Desværre er det jo for meget at forlange at de til stadighed helt håbløse dommere i La Liga slår ned på det.

For engang skyld er jeg enig med Xavi, det produkt som Tebas har været med til at skabe er efterhånden decideret pinligt. Samtidig med at den effektive spilletid synes at være dalet, og tempoet i kampene også er helt ude at skide, så har man også kæmpe problemer med racisme på tilskuerpladserne. Jeg kan stadigvæk godt lide at se spansk fodbold, også selvom Real Madrid ikke spiller, men hånden på hjertet, så er Premier League bare lysår foran på næsten samtlige punkter.

DC19

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #13531 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Officielt Neymar til Al Hilal

2 år 11 måneder siden #13532 af Holm
Besvaret af Holm på emne Om Vores Rivaler IX
Det ligner godt nok finansiel doping til PSG. Der er ikke en eneste klub i Europa der vil betale 100 mill € for Neymar. Hvorfor hører vi intet om en eventuel forhandling om prisen?
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Ramos4

2 år 11 måneder siden #13533 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Holm post=166184 skrev: Det ligner godt nok finansiel doping til PSG. Der er ikke en eneste klub i Europa der vil betale 100 mill € for Neymar. Hvorfor hører vi intet om en eventuel forhandling om prisen?

​God pointe.
Chelsea og andre PL-klubber er dog også sluppet afsted med meget skrald.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 år 11 måneder siden #13534 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
​Chelsea har i hvert fald regnet den ud. Gode kontakter i Saudi så man kan afhænde en række spillere til høje beløb, og så ellers uddele 8 år lange kontrakter til spillere, så man kan afskrive de 1 milliard euro henover den periode, mens salgene giver plus på kontoen fra dags 1, og alt er flot og fint ifht. FFP. 

Gad vide hvornår UEFA vågner op. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo

2 år 11 måneder siden #13535 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete post=166186 skrev: ​Chelsea har i hvert fald regnet den ud. Gode kontakter i Saudi så man kan afhænde en række spillere til høje beløb, og så ellers uddele 8 år lange kontrakter til spillere, så man kan afskrive de 1 milliard euro henover den periode, mens salgene giver plus på kontoen fra dags 1, og alt er flot og fint ifht. FFP. 

Gad vide hvornår UEFA vågner op. 

Haha UEFA er sku da de sidste i den her verden der vågner op :D

2 år 11 måneder siden #13536 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Der bør vel i og for sig, også komme et udspil fra FIFA.
For lige at zoome ud, har handel jo været globaliseret på tværs af kontinenterne længe, og er det stadig i stigende grad. 

Det var vel kun et spørgsmål om tid, før et andet kontinent udfordrede det europæiske ift. købekraft. Det skal de selvfølgelig have lov til, men ethvert kontinentalt fodboldorgan bør vel deraf, have noget FFP lignende, for at sikre fair konkurrence vilkår. 

FFP skal selvfølgelig fungerer til at starte med, hvilket jo så er en anden snak.

Det er selvfølgelig en drømmeverden, da det jo ikke er i det asiatiske fodboldorgans (kan ikke huske hvad deres svar på UEFA hedder) bedste interesse. De vil selvfølgelig skumme fløden så vidt muligt.

Zoomer man ud igen, kan det vel sammenlignes med stater hvor der (praktisk talt) ikke eksisterer krav om beskatning, som Malta, Irland, Bahamas, Panama etc. Det forvrider jo konkurrencen.

Leveret af Kunena Forum