Om Vores Rivaler IX

2 år 11 måneder siden #13489 af doven
Besvaret af doven på emne Om Vores Rivaler IX

The European Super League post=165783 skrev: ​FC Barcelona har solgt lidt mere ud af deres klub.
Denne her gang drejer det sig om 29.5 % af Barca Vision. Dermed skærer de i deres fremtidige indtægter igen for at holde pisset i bukserne varmt. Laporta har selvfølgelig forsøgt at vinkle historien som om at det her er super godt for klubben på den lange bane og medlemmerne æder det råt.

Nu bør de kunne registrere deres spillere.
De indleder forsvaret af deres mesterskab søndag aften.

​Det er ikke helt korrekt at sige at de har solgt mere ud af deres klub. De 29,5% var allerede solgt sidste sommer som en del af den aftale, hvor 49% af Barca Vision blev solgt til Opheus Media og Socios for €200 mio. Men da ingen af dem betalte deres første rate på €60 mio. (€120 mio. samlet), har Barcelona nu lavet en ny aftale med nye investorer, der har købt sig ind i investeringen. De betaler så de manglende €120 mio. og får til gengæld 29,5%, så Opheus og Socios står tilbage med samlet 19,5%.

Der er altså stadig kun solgt 49% af Barca Vision, de er nu bare delt op mellem flere parter.

Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved doven.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #13490 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​Haha Mbappe der troller PSG: "velkommen hjem bror (Dembele) . Eventyret begynder"

2 år 11 måneder siden #13491 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Slet
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved mohbar.

2 år 11 måneder siden #13492 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar post=165800 skrev: ​Haha Mbappe der troller PSG: "velkommen hjem bror (Dembele) . Eventyret begynder"

​Ved efterhånden ikke hvem han troller. PSG, Madrid, hele verden, sig selv?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 år 11 måneder siden #13493 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=165810 skrev:

mohbar post=165800 skrev: ​Haha Mbappe der troller PSG: "velkommen hjem bror (Dembele) . Eventyret begynder"

​Jeg har indstillet mig på, at han ikke kommer i år. Så bliver man da positivt overrasket hvis det modsatte skulle ske.  Ellers giver det simpelthen for meget hovedpine at følge med i de her rygter. 
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Bismo.

2 år 11 måneder siden #13494 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

Bismo post=165811 skrev:

Ramos4 post=165810 skrev:

​Jeg har indstillet mig på, at han ikke kommer i år. Så bliver man da positivt overrasket hvis det modsatte skulle ske.  Ellers giver det simpelthen for meget hovedpine at følge med i de her rygter. 

Velkommen i klubben 😉
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

2 år 11 måneder siden #13495 af Ramos4
Hvis Mbappe sidder og glor på bænken et helt år for pengenes skyld, så er det både super vanvittigt, men også næsten et red flag så stort, at vi skal lade være med at hente ham gratis næste sommer. Det er jo helt absurd.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 år 11 måneder siden #13496 af Ramos4
I øvrigt er der en helt anden grund til, at jeg tror Perez trækker Mbappe handlen i ørerne. Og det er at Bernabeu simpelthen ikke er klar til en spillerpræsentation lige pt. Og Mbappe skal ikke præsenteres på et træningsanlæg ude ved lufthavnen.

Så udover at presse prisen ned, tror jeg at: A) Bernabeu skal stå så klart som muligt og: B) Det skal være en af de sidste handler i vinduet, så alles øjne er rettet mod den.

2 år 11 måneder siden #13497 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=165826 skrev: Hvis Mbappe sidder og glor på bænken et helt år for pengenes skyld, så er det både super vanvittigt, men også næsten et red flag så stort, at vi skal lade være med at hente ham gratis næste sommer. Det er jo helt absurd.

Kan vi ikke blive enig om at hvis han havde valgt pengene, så var han taget til Saudi Arabien i en sæson? Lige nu har han ikke andre muligheder end at opfylde sin kontrakt med PSG.
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

2 år 11 måneder siden #13498 af Ramos4

Real HWL post=165829 skrev:

Ramos4 post=165826 skrev: Hvis Mbappe sidder og glor på bænken et helt år for pengenes skyld, så er det både super vanvittigt, men også næsten et red flag så stort, at vi skal lade være med at hente ham gratis næste sommer. Det er jo helt absurd.

Kan vi ikke blive enig om at hvis han havde valgt pengene, så var han taget til Saudi Arabien i en sæson? Lige nu har han ikke andre muligheder end at opfylde sin kontrakt med PSG.

​Njah njoh. Jeg går ud fra det i såfald er rent spin, når han udtaler at han ønsker at blive. For han kan jo se han er decideret uønsket i klubben. Han er ikke udtaget til første kamp. Så det må være ren spin, for at...presse prisen ned? Eller sådan noget.

2 år 11 måneder siden #13499 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=165830 skrev:

Real HWL post=165829 skrev:

​Njah njoh. Jeg går ud fra det i såfald er rent spin, når han udtaler at han ønsker at blive. For han kan jo se han er decideret uønsket i klubben. Han er ikke udtaget til første kamp. Så det må være ren spin, for at...presse prisen ned? Eller sådan noget.

Jeg ved ikke om det er spin. Jeg tror han forholder sig til den konkrete situation. Han vil opfylde sin kontrakt i PSG, fordi lige nu er det hans eneste mulighed. Men hvis der kommer et bud fra Real Madrid, så er det jo en ny situation. Og det siger han ikke nej til :) Hvis han vælger bænken over Real Madrid, ja så må det være slut.

2 år 11 måneder siden #13500 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
​Der er klart flest penge i PSG eller Saudi, og han har sagt nej til begge, og ja, at han skulle sidde på bænken en hel sæson lyder for vanvittigt, specielt med et EM og et OL i Paris lige om hjørnet, hvor han gerne vil deltage. Det MÅ være spin. 

Fra vores side er det lige så vanvittigt at have fire angribere, og ikke have en 9'er på holdet. Jeg nægter at tro at man i klubben er tilfreds og tror man kan spille op mod City og Bayern. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Leveret af Kunena Forum