Om Vores Rivaler IX

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 1 uge siden #13417 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete post=165095 skrev: ​Ærgerligt at se Sadio Mané, en af Liverpools bedste spillere i en årrække, måske allerede forlade Bayern efter et kort og kaotisk år, og så essentielt slutte karrieren stille og roligt af i Saudi. 

​Enig.
De er hårde ved ham og, i min optik, uretfærdige overfor ham. De kalder ham kæmpe fejlkøb og flop,men de har brugt ham som 9er og falsk 9er meget af tiden, så hvad havde de regnet med, når de spiller ham ude af position, vel og mærke i hans første sæson, og så i et helt nyt land. Derudover har han været meget skadet også. Tror det handler om, at de har brug for pengene ved at sælge ham, så de kan købe en ny 9er, evt. Kane. Mané var klasse i Liverpool. Lige så god, eller bedre end Salah.

Og så er der den episode med Sané, hvor jeg har set flere af deres fans, ytre dem, at Mané skal sælges og er en skændsel for klubben. Men hvad med dengang Ribery overfaldt Robben og slog ham i ansigtet? Der sker mange ting på en fodboldbane og til træning, som jeg tit tror vi ,ikke professionelle, kan sætte os ind, men som er en del af et ekstremt konkurrencepræget miljø. Tyskland er især kendt for et voldsomt træningsmiljø.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #13418 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete post=165095 skrev: ​Ærgerligt at se Sadio Mané, en af Liverpools bedste spillere i en årrække, måske allerede forlade Bayern efter et kort og kaotisk år, og så essentielt slutte karrieren stille og roligt af i Saudi. 

​Lige præcis i Mane’s tilfælde giver dette move måske meget god mening, han kommer angiveligt til mere end at fordoble sin løn og har dermed et langt større rådigheds beløb til at fortsætte hans velgørenheds arbejde i Senegal, hvor han så vidt jeg ved er med til at bygge hospitalet, skoler osv, så set fra den vinkel, så er det ikke helt dumt at han nu kan tage penge fra folk der slet ikke har brug for det og redistribuere dem til en befolkning hvor de penge falder på et tørt sted…hvis det altså er det han ender med at bruge pengene på vel og mærke.

Donde está la biblioteca?

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 1 uge siden #13419 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

DeLaRed post=165100 skrev:

​Lige præcis i Mane’s tilfælde giver dette move måske meget god mening, han kommer angiveligt til mere end at fordoble sin løn og har dermed et langt større rådigheds beløb til at fortsætte hans velgørenheds arbejde i Senegal, hvor han så vidt jeg ved er med til at bygge hospitalet, skoler osv, så set fra den vinkel, så er det ikke helt dumt at han nu kan tage penge fra folk der slet ikke har brug for det og redistribuere dem til en befolkning hvor de penge falder på et tørt sted…hvis det altså er det han ender med at bruge pengene på vel og mærke.

​Det er rigtigt. Ville ikke fortænke ham i at tage til SA, når nu han åbenlyst har så mange meningsfulde projekter i Senegal. Det samme med Koulibaly.

Jeg savner Pepe :(

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 6 dage siden #13420 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Mere nyt om Barcelonas dommer skandale til jer som har sat sig ordentlig ind i sagen.

UEFA har nemlig tænkt sig at undersøge Barcelona videre selvom de har tilladelse til at være med denne sæson. Herefter vil det overvejes om Barcelona så vil få en straf for europæisk fodbold.

De skriver at Barcelona er med i Cl men med forbehold for udelukkelse i fremtiden. Så intet er afgjort i sagen endnu.

Sagen kører stadig på fulde drøn i Spanien også.

3 år 5 dage siden #13421 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

DeLaRed post=165100 skrev:

​Helt enig, det er han rigtig god til og det er en prisværdig indsats han gør. Men stadig ærgerligt at se en så god spiller, fodboldmæssigt, gå helt i stå. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 5 dage siden #13422 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Sig mig lige. 

Har PSG igen lige taget røven på Barca. Jeg læser flere steder at de har købt Dembele for 50 mio (hans frikøbs klausul)

Barca skulle være tosset fordi at Dembeles frikøbs klausul ifølge hans kontrakt automatisk vil stige til 100 mio om få dage, d. 31 Juli. 

Og ikke nok med det, så læser jeg også at Dembele modtager 50% af det Barca sælger ham for. Så Barca “tjener” kun 25 mio på Dembele. 

Undskyld sproget. Men hold nu k*ft det er sjovt hvis det er rigtigt. 

Find popcornene frem og hop ind på et barca Forum :D
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

3 år 5 dage siden #13423 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl post=165177 skrev: Sig mig lige. 

Har PSG igen lige taget røven på Barca. Jeg læser flere steder at de har købt Dembele for 50 mio (hans frikøbs klausul)

Barca skulle være tosset fordi at Dembeles frikøbs klausul ifølge hans kontrakt automatisk vil stige til 100 mio om få dage, d. 31 Juli. 

Og ikke nok med det, så læser jeg også at Dembele modtager 50% af det Barca sælger ham for. Så Barca “tjener” kun 25 mio på Dembele. 

Undskyld sproget. Men hold nu k*ft det er sjovt hvis det er rigtigt. 

Find popcornene frem og hop ind på et barca Forum :D

​Har en del venner og familie der er Barca fans, og de er i hvert fald ved at gå i panik over udsigten til at miste Dembele 😂 

Og med så lavt et beløb kan de jo ikke engang have råd til en solid erstatning. Bernardo kan de skyde en hvid pil efter. Det er lige før man får lidt ondt af dem. Det er i hvert fald ikke godt for ligaen det, som er sket for Barca. Det er selvfølgeligt fuldt ud fortjent, da de ligger som de har redt, men det er stadigvæk skidt for ligaen som helhed. 

Det ender jo snart med, at den bliver overhalet af Bundesligaen. Er ret sikker på, at BL faktisk allerede nu indbringer flere penge end La Liga. 
​​​​​

3 år 5 dage siden #13424 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg tvivler meget på historien om Dembele, tror han blir i Barca. Men, hvis man ser bort fra en dårlig financiel handel for dem, så er det ikke fordi de mister en kæmpe spiller i ham, han kommer til at være savnet i bredden, men han er jo på ingen måde en bærende spiller på holdet og har jo aldrig kunne leve op til den hype der har været omkring ham, så imo er det ikke en kæmpe svækkelse for dem hvis han forlader klubben.

Donde está la biblioteca?

3 år 4 dage siden #13425 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX

DeLaRed post=165183 skrev: Jeg tvivler meget på historien om Dembele, tror han blir i Barca. Men, hvis man ser bort fra en dårlig financiel handel for dem, så er det ikke fordi de mister en kæmpe spiller i ham, han kommer til at være savnet i bredden, men han er jo på ingen måde en bærende spiller på holdet og har jo aldrig kunne leve op til den hype der har været omkring ham, så imo er det ikke en kæmpe svækkelse for dem hvis han forlader klubben.

​Mener da, at han var den spiller der lagde op til flest mål i La Liga i sidste sæson. Og det på trods af, at han var skadet i en stor del af sæsonen. Lewandowskis form tog da også et ordentligt dyk, efter Dembele blev skadet. 

Han er mega vigtig for dem. 

3 år 4 dage siden #13426 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
​En Dembele i topform er IMO verdens bedste RW der findes. Problemet er, at når han nærmer sig topform bliver han sat tilbage pga skader. 

3 år 4 dage siden #13427 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 post=165191 skrev: ​En Dembele i topform er IMO verdens bedste RW der findes. Problemet er, at når han nærmer sig topform bliver han sat tilbage pga skader. 

​Er han da bedre end Salah og Bernardo Silva f.eks? 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

3 år 4 dage siden #13428 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Det er nok lige sat på spidsen.
Vil mene at Messi, Mahrez, Bernardo, Salah, Saka og til dels Rodrygo har et højere topniveau. 

Dembele er det mest uforudsigelige spiller Barca har i angrebet. Når han rammer dagen, som er 1/10 kampe, så er han eminent, men i 9/10 kampe er han ´bare´ en habil spiller.
Det ville være et stort tab for dem, specielt hvis de kun får 25 mio. ud af det. Han er vel op mod tre gange det værd. 

Leveret af Kunena Forum