Om Vores Rivaler IX
- 9eren
- Gæst
-
manden sagde også nos quedamos aqui til PSGs ultras. Men det er jo bare pjat. Mbappe forlader på ingen stederKiwes post=166432 skrev: Hold nu op med det pjat der med at en fejring betyder noget. Asensio må da virkelig føle sig dum lige nu, at skifte en bænk i RMD ud med en bænk i PSG.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Som betyder?9eren post=166449 skrev:
manden sagde også nos quedamos aqui til PSGs ultras. Men det er jo bare pjat. Mbappe forlader på ingen stederKiwes post=166432 skrev: Hold nu op med det pjat der med at en fejring betyder noget. Asensio må da virkelig føle sig dum lige nu, at skifte en bænk i RMD ud med en bænk i PSG.
- 9eren
- Gæst
-
9eren post=166451 skrev: Der er noget der hedder google translate
Du virker som typen man bare ikke gider drikke en øl med...
- 9eren
- Gæst
-
du virker som typen der har oplevet curling igennem barndommen. Prøv lige at overveje dit først indlæg som i første omgang siger, at det er noget pjat det jeg kommer med.Real HWL post=166453 skrev:
nos quedamos aqui.
Se queda (generalt udtryk der er brugt herinde)
Ya estamos todos aqui, fra en Real Madrid fan sang
nu har jeg sendt dig i gang på en opgave
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Det er faktisk utrolig dårlig stil at oversætte hans franske ord til spansk og bagefter poste det på et dansk forum at han har udtalt sig på spansk og bagefter nægte at oversætte det for ens medmennesker. Føj!
Efter en lille Google søgning. Ganske rigtigt. Mbappé har ikke udtalt "Nos quedamos aquí" til de franske fans. Han har udtalt "On reste là" som jeg meget gerne vil oversætte for mine medmennesker til "Vi bliver her" på dansk.
Bellingham Camavinga Tchouameni
- 9eren
- Gæst
-
Tror sgu jeg hopper på ferie fra det her Forum
9eren post=166454 skrev:
du virker som typen der har oplevet curling igennem barndommen. Prøv lige at overveje dit først indlæg som i første omgang siger, at det er noget pjat det jeg kommer med.Real HWL post=166453 skrev:
nos quedamos aqui.
Se queda (generalt udtryk der er brugt herinde)
Ya estamos todos aqui, fra en Real Madrid fan sang
nu har jeg sendt dig i gang på en opgave
Jeg spøger stille og roligt hvad det betyder. Det var på igen måde ment som om det skulle være noget pjat det du kom med. At du kan opfatte det på den måde er mig en gåde.
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Jeg er virkelig ved at være træt af dig. Det er hårdt at logge ind her og læse om hvad danske Real Madrid fans tænker om sæsonen, rygterne og spillerne. Intet sted står der at vi taler spansk på siden her. Og slet ikke at vi fucking nedladende oversætter franske ord til spansk for bagefter at skrive dem herinde uden nogen som helst forklaring til. Bare ren spam. Og når folk spørger interesseret, så giver man dem fuck fingeren og siger "Det er noget der hedder Google". I det mindste skriv det franske citat på fransk og oversæt til det til dansk så du ikke giver andre folk lektier for fordi du selv var doven.
Bellingham Camavinga Tchouameni
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Boykotter forummet til han er væk.