Om Vores Rivaler IX

2 år 11 måneder siden #13573 af The European Super League
​Held og lykke til dig Lars

Jeg smutter også. Det er ikke godt for mit helbred at blive udsat for sådan en personlighed. Jeg elsker Madridista.dk Podcast så der slipper I ikke for mig som lytter.

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #13574 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 post=166463 skrev: ​Ej i er sgu da også selv skyld i alt det. Jeg synes det meget fedt med nogle forskellige typer herinde og der er da et par stykker der stikker meget ud, og der er 9'eren da helt klart en af dem. Men så lad da vær med at engage med ham, hvis i synes han er så irriterende og arrogant :D Mere svært er det da heller ikke. Tid til at kigge indad! 

​Selvfølgelig er det da fedt, med forskellige typer på forummet. 
På ethvert velfungerende internetforum, skal der være nogle grundregler. Herunder hører at holde den gode tone. Folk er her af frivilligt, for at diskutere Real Madrid. Det gælder 9´eren, lige så vel som alle andre. I kraft af, at man er her frivilligt, er de fleste nok også klar til at droppe forummet, hvis man bliver tit bliver mødt af en dårlig tone.

Fra 9´eren har jeg lagt mærke til, at der kan være en nedladende/bedrevidende tone og formulering. Det er noget der flere gange er blevet påtalt, af forskellige brugere. 

Derfor syntes jeg sgu det er for let, at sige ´se indad´. Altså, det er andre brugeres fejl, at de ikke kan lide den, tit nedladende måde, 9´eren skriver på? Og så er din ´expert-opinion´ at man bare skal ignorere ham? Man fristes til at bede dig om, selv at kigge indad - Med al respekt. 

Det har intet med forskellige typer på forum at gøre.

9´eren må vel se indad, og prøve at være lidt mere imødekommende. Det kan han sagtens, og samtidig få sine pointer og holdninger i gennem - Det er ikke dem han hører for. Vi behøves ikke at være venner og på julekort, men sådan nogle små flabede kommentarer hører sgu ikke hjemme på forum. Igen, det har intet med forskellige typer at gøre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, schreiber77

2 år 11 måneder siden #13575 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX

NadaMás post=166466 skrev:

Lars1991 post=166463 skrev: ​Ej i er sgu da også selv skyld i alt det. Jeg synes det meget fedt med nogle forskellige typer herinde og der er da et par stykker der stikker meget ud, og der er 9'eren da helt klart en af dem. Men så lad da vær med at engage med ham, hvis i synes han er så irriterende og arrogant :D Mere svært er det da heller ikke. Tid til at kigge indad! 

​Selvfølgelig er det da fedt, med forskellige typer på forummet. 
På ethvert velfungerende internetforum, skal der være nogle grundregler. Herunder hører at holde den gode tone. Folk er her af frivilligt, for at diskutere Real Madrid. Det gælder 9´eren, lige så vel som alle andre. I kraft af, at man er her frivilligt, er de fleste nok også klar til at droppe forummet, hvis man bliver tit bliver mødt af en dårlig tone.

Fra 9´eren har jeg lagt mærke til, at der kan være en nedladende/bedrevidende tone og formulering. Det er noget der flere gange er blevet påtalt, af forskellige brugere. 

Derfor syntes jeg sgu det er for let, at sige ´se indad´. Altså, det er andre brugeres fejl, at de ikke kan lide den, tit nedladende måde, 9´eren skriver på? Og så er din ´expert-opinion´ at man bare skal ignorere ham? Man fristes til at bede dig om, selv at kigge indad - Med al respekt. 

Det har intet med forskellige typer på forum at gøre.

9´eren må vel se indad, og prøve at være lidt mere imødekommende. Det kan han sagtens, og samtidig få sine pointer og holdninger i gennem - Det er ikke dem han hører for. Vi behøves ikke at være venner og på julekort, men sådan nogle små flabede kommentarer hører sgu ikke hjemme på forum. Igen, det har intet med forskellige typer at gøre.

Hver gang jeg læser de her "skænderier" tænker jeg tit at de er stort set lige gode om det - det jo ikke ligefrem fordi det søde ord han får igen :D

Jeg har nok også bare den holdning at vi er på internettet. Det fint med nogen grundregler, og vi skal da heller ikke ud i tilsvininger og trusler osv, så må man ud. Men jeg ikke helt tage seriøst at en person virker lidt bedrevidende, arrogant eller flabet, og så skal han bannes fordi folk ikke kan lide det.

Hvis man begynder at blive "emotionel" fordi en person man ikke kender skriver noget irriterende på internettet, så må man tage en pause. Og det siger jeg ikke på en overlegen måde, det er jeg selv blevet flere gange, både herinde og andre steder, hvor folk skriver tåbelig ting, omkring noget jeg går op i og har holdninger omkring. Jamen, så må jeg jo lige tage en pause fra skærmen, for det jo tåbeligt at sidde og blive hidsig over hvad en eller anden man ikke kender og aldrig har mødt skriver. Det har jeg desuden heller ikke nogen kontrol over. Det må jeg lære at håndtere selv, enten ved at tage en pause eller ryste lidt på hovedet og gå videre til den næste kommentar. Især hvis det er den samme person der går en på et sted som her, hvor man trods alt kan genkende de fleste brugernavne.

Og så har jeg egentlig heller ikke mere at sige om det :)

Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Lars1991.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, DeLaRed

2 år 11 måneder siden #13576 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Hahah Gavi er kraftedme en lort. Shit en hadespiller.

Men djeligt at Barca ikke engang kan fylde et lille stadion op

2 år 11 måneder siden #13577 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Hamid8210 post=166468 skrev: Hahah Gavi er kraftedme en lort. Shit en hadespiller.

Men djeligt at Barca ikke engang kan fylde et lille stadion op

​Han er så usympatisk. Første spiller helt op i hoved på dommeren hver gang han fløjter. Idiot!!

2 år 11 måneder siden #13578 af Hamid8210
Det frygteligt. Virkelig en nasty type

2 år 11 måneder siden #13579 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Hamid8210 post=166470 skrev: Det frygteligt. Virkelig en nasty type

​Utroligt der ikke er nogen der sætter ham på plads.

2 år 11 måneder siden #13580 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Om Vores Rivaler IX
Cadiz målmand, Ledesma, føj hvor er han dog uhyggelig god hver gang han møder Real Madrid, og heldigvis også Barca. Fantomredninger han bliver ved med at hive op af hatten. Med lidt held havde Cadiz også være på 1-0 lige nu efter to gigantchancer!

2 år 11 måneder siden #13581 af Realex
Besvaret af Realex på emne Om Vores Rivaler IX
Da kommentatorerne sammenlignede en Cadiz-spiller med en færge i en duel med Gavi, var jeg så den eneste der forventede at de valgte radiobil til ham? 😄

2 år 11 måneder siden #13582 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​@Lars1991

Tak for uddybningen, kan sagtens følge dig det meste af vejen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

2 år 11 måneder siden #13583 af Hamid8210
1-0 til Barca. Damn it Cadiiiiiz

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #13584 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Offensive spillere i spansk fodbold mangler i den grad