Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ikke mere end 2-3 kampe, hvor han imponerede. Det skal ingen hemmelighed være, at det er også er meget baseret på hvad jeg kan læse mig frem til.Fondo_Sur post=166749 skrev:
Men har du set Fresneda spille?NadaMás post=166747 skrev:
For sølle 9 + 3 samt 10% i videresalg.Ramos4 post=166746 skrev: Fresneda til Sporting.
Røverkøb af Sporting.
Kan være han bliver relevant for os om et pr. år, for en pris der sagtens kan være mere end femdoblet. Det er selvfølgelig såfremt han udvikler sig som man kan håbe.
Jeg syntes stadig, at det er tosset, at Perez ikke gik efter ham til den pris. Så skulle det være med en direkte udlejning selvfølgelig.
Hvis det bliver Frimpong, bliver Fresneda nok aldrig meget relevant. Jeg vil generelt gerne have noget mere spansk blod i start 11’eren, og realistisk set er det jo nok kun højrebacken det kan ske på de næste mange år.
Omvendt skulle det også være mærkværdigt, hvis ingen større klubber havde rykket tidligere til den pris, såfremt han skulle være det nye sort.
Time will tell.
Syntes de har et stærkt og imponerende hold, trods klubbens situation.
- JesperThomsen
- Platin bruger
Ja tænk at have en trup hvor man rent faktisk har muligheder for at bruge forskellige spillere i angrebet....neej det har vi slet ikke behov for.NadaMás post=166777 skrev: Der er altså knaster i ham Yamal.
Syntes de har et stærkt og imponerende hold, trods klubbens situation.