Om Vores Rivaler IX

1 år 2 måneder siden #13621 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

elle44 post=166783 skrev: Han er vild Jamal. Barca er helt usandsynligt heldige at den slags talenter kommer frem, i lige netop denne periode i deres historie. Balde, Jamal, Pedri og Gavi. Selvom jeg dog ikke ser det store i Gavi er han stadig en værdifuld breddespiller.

​Pedri er ikke deres egen - det skal man altså lige huske. Jeg ser tit at han bliver forvekslet med de andre talenter, de selv har produceret.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #13622 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Pfff, giv nu lige Yamal mere end to kampe. Der var også Tello, Bojan, Fati og alle de andre. De var alle sammen den nye Messi.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

1 år 2 måneder siden #13623 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

Kiwes post=166784 skrev:

elle44 post=166783 skrev: Han er vild Jamal. Barca er helt usandsynligt heldige at den slags talenter kommer frem, i lige netop denne periode i deres historie. Balde, Jamal, Pedri og Gavi. Selvom jeg dog ikke ser det store i Gavi er han stadig en værdifuld breddespiller.

​Pedri er ikke deres egen - det skal man altså lige huske. Jeg ser tit at han bliver forvekslet med de andre talenter, de selv har produceret.

​I know, men han er jo købt for ingen penge og blev det helt store. Det ser man jo ikke normalt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

1 år 2 måneder siden #13624 af elle44

Ramos4 post=166785 skrev: Pfff, giv nu lige Yamal mere end to kampe. Der var også Tello, Bojan, Fati og alle de andre. De var alle sammen den nye Messi.

​Ingen kan være den nye Messi. Men han spiller jo med på liga niveau i en alder af 16, og han lavede den afgørende aktion idag. Det er imponerende. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 2 måneder siden #13625 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX
De producerer sgu nogle helt vanvittige talenter en gang i mellem. Det er jeg lidt misundelig på, men hatten af for det.

Jeg savner Pepe :(

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 2 måneder siden #13626 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

Kiwes post=166782 skrev:

NadaMás post=166777 skrev: ​Der er altså knaster i ham Yamal. 
Syntes de har et stærkt og imponerende hold, trods klubbens situation. 

​Ja tænk at have en trup hvor man rent faktisk har muligheder for at bruge forskellige spillere i angrebet....neej det har vi slet ikke behov for. 

​Hey hvad mener du?! Vi har da Joselu som har spillet i Stoke, hvor han scorede to mål!

Jeg savner Pepe :(

1 år 2 måneder siden #13627 af Ramos4
De producerer spillere i La Masia, der passer direkte ind i på førsteholdet. Det kan vi af gode grunde ikke, da vi ingen fastlagt spillestil har - hverken på førsteholdet eller op gennem divisionerne.

Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

1 år 2 måneder siden #13628 af Ramos4
Så har vi altså også produceret to af de bedste backs i verden pt. i Theo og Hakimi. Vi har bare solgt dem.

1 år 2 måneder siden #13629 af elle44

Ramos4 post=166791 skrev: Så har vi altså også produceret to af de bedste backs i verden pt. i Theo og Hakimi. Vi har bare solgt dem.

​Theo købte vi

edit: og han var pivhamrende elendig da vi havde ham. 
Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved elle44.

1 år 2 måneder siden #13630 af elle44
Off topic: kan man se castilla nogle steder? Er meget interesseret i Manuel Ángel

1 år 2 måneder siden #13631 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Yamal var vel banens bedste i dag.
To kampe eller ej, har en Castilla-spiller vel ikke gået ind på førsteholdet så overbevisende siden Raúl.

Siden da, kan det jo knap tælles på to hænder, hvor mange spillere der er gået fra La Masia til førsteholdet, og fået flotte karrierere i klubben.

Det er da om nogen, noget der giver holdet/klubben lidt charme. Man skal være noget farvet for at mene andet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

1 år 2 måneder siden #13632 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
​Forskellen er vel også at talenter aldrig ville have fået chancen for overhovedet at bevise, at de var gode nok. Vil skal vel helt tilbage til Jese før vi har givet en spiller chancen.

Leveret af Kunena Forum