Om Vores Rivaler IX
Pedri er ikke deres egen - det skal man altså lige huske. Jeg ser tit at han bliver forvekslet med de andre talenter, de selv har produceret.elle44 post=166783 skrev: Han er vild Jamal. Barca er helt usandsynligt heldige at den slags talenter kommer frem, i lige netop denne periode i deres historie. Balde, Jamal, Pedri og Gavi. Selvom jeg dog ikke ser det store i Gavi er han stadig en værdifuld breddespiller.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
I know, men han er jo købt for ingen penge og blev det helt store. Det ser man jo ikke normalt.Kiwes post=166784 skrev:
Pedri er ikke deres egen - det skal man altså lige huske. Jeg ser tit at han bliver forvekslet med de andre talenter, de selv har produceret.elle44 post=166783 skrev: Han er vild Jamal. Barca er helt usandsynligt heldige at den slags talenter kommer frem, i lige netop denne periode i deres historie. Balde, Jamal, Pedri og Gavi. Selvom jeg dog ikke ser det store i Gavi er han stadig en værdifuld breddespiller.
Ingen kan være den nye Messi. Men han spiller jo med på liga niveau i en alder af 16, og han lavede den afgørende aktion idag. Det er imponerende.Ramos4 post=166785 skrev: Pfff, giv nu lige Yamal mere end to kampe. Der var også Tello, Bojan, Fati og alle de andre. De var alle sammen den nye Messi.
- Madridista02
- Platin bruger
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
- Madridista02
- Platin bruger
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Hey hvad mener du?! Vi har da Joselu som har spillet i Stoke, hvor han scorede to mål!Kiwes post=166782 skrev:
Ja tænk at have en trup hvor man rent faktisk har muligheder for at bruge forskellige spillere i angrebet....neej det har vi slet ikke behov for.NadaMás post=166777 skrev: Der er altså knaster i ham Yamal.
Syntes de har et stærkt og imponerende hold, trods klubbens situation.
Jeg savner Pepe :(
Theo købte viRamos4 post=166791 skrev: Så har vi altså også produceret to af de bedste backs i verden pt. i Theo og Hakimi. Vi har bare solgt dem.
edit: og han var pivhamrende elendig da vi havde ham.
To kampe eller ej, har en Castilla-spiller vel ikke gået ind på førsteholdet så overbevisende siden Raúl.
Siden da, kan det jo knap tælles på to hænder, hvor mange spillere der er gået fra La Masia til førsteholdet, og fået flotte karrierere i klubben.
Det er da om nogen, noget der giver holdet/klubben lidt charme. Man skal være noget farvet for at mene andet.