Om Vores Rivaler IX

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #14209 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 post=170380 skrev: ​Det kunne jo være blevet meget værre for Barcelona! Sikke en anden halvleg af Girona... men Xavi giver dem det også lidt, hva? Hvad fanden var det for en triple indskiftning med Balde som en flydende centerforsvar/midtbane? Ej altså kom nu Xavi, det er altså ikke tiden til at opfinde den dybe tallerken. Det er tid til at spille så simpelt som muligt og stadig spille på Barcelona-måden. Han bliver bare ved og ved med at tage mærkværdige beslutninger. Og han får sjældent noget ud af dem. 

​Xavi quedate

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #14210 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Agüero sagde til mig: 'Felipe, hvis du taler om hans(DiMaria) kone, så mister han fatningen'. Jeg nævnte hende, og han var knust. Jeg var over ham hele kampen, og han gjorde det ikke godt.

Aguero er et ækelt menneske.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 7 måneder siden #14211 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

Hamid8210 post=170382 skrev: Agüero sagde til mig: 'Felipe, hvis du taler om hans(DiMaria) kone, så mister han fatningen'. Jeg nævnte hende, og han var knust. Jeg var over ham hele kampen, og han gjorde det ikke godt.

​Kontekst?
HVem er Felipe ? Hvilken kamp drejer det sig om?

Jeg savner Pepe :(

2 år 7 måneder siden #14212 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX

Madridista02 post=170384 skrev:

Hamid8210 post=170382 skrev: Agüero sagde til mig: 'Felipe, hvis du taler om hans(DiMaria) kone, så mister han fatningen'. Jeg nævnte hende, og han var knust. Jeg var over ham hele kampen, og han gjorde det ikke godt.

​Kontekst?
HVem er Felipe ? Hvilken kamp drejer det sig om?

​Filipe Luis, ikke Felipe. Kontekst: www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...ria-wife-remark.html

2 år 7 måneder siden #14213 af El_Juan
​Hold nu fest og glade dage, en sejr Girona fik hentet i går. Ikke at det er svært at slå Xavis middelmådige mandskab, men de gjorde det med stil! Det var en fornøjelse!

Hvad så nu? Frygter jeg Girona på den lange bane? Nej, det gør jeg ikke. De har en smal trup, og spiller en krævende form for bold. De kommer til at have en downperiode før eller siden. Derudover, så glem ikke, at vi bankede Girona 3-0 på deres hjemmebane. En sejr eller uafgjort mod dem på Bernabeu, og så er den skid slået. Atlético bliver vores skarpeste konkurrent i kampen om mesterskabet.

Dog glædeligt med lidt nyt liv i toppen af La Liga. Det gør det altid lidt mere interessant.

2 år 7 måneder siden #14214 af El_Juan

Ramos4 post=170374 skrev: Girona skal nok ramme et formdyk. Er mere bange for Atletico.

Skulle de ende med at lave en Leicester, jamen så er der jo ikke så meget at gøre ved det.

​Leicester lavede i lige så høj grad en Leicester, fordi favoritterne slet ikke præsterede i den sæson. Den var en kombination af, at Leicester var gode, og guldfavoritterne var tilpas  middelmådige.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

2 år 7 måneder siden #14215 af Estadio Santiago Bernabéu
​Der er et kendetegn der går igen i alle sportens mest usympatiske. Alves, Henry, Xavi, Guardiola, Aguëro, Eto’o, Messi, Piqué, Gavi, Suarez og den største lort af dem alle Arturo Vidal.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

2 år 7 måneder siden #14216 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

El_Juan post=170388 skrev:

Ramos4 post=170374 skrev: Girona skal nok ramme et formdyk. Er mere bange for Atletico.

Skulle de ende med at lave en Leicester, jamen så er der jo ikke så meget at gøre ved det.

​Leicester lavede i lige så høj grad en Leicester, fordi favoritterne slet ikke præsterede i den sæson. Den var en kombination af, at Leicester var gode, og guldfavoritterne var tilpas  middelmådige.

​De ramte også lige to kæmpe talenter i Kanté og Mahrez.
Det tænker jeg ikke umiddelbart at Girona har.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 år 7 måneder siden #14217 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
​På nuværende tidspunkt frygter jeg ikke Girona. De kan ikke holde niveau over en hel sæson. Lad os se til april-maj hvor tingene skal afgøres hvor de er. Men kæmpe respekt for det de har opnået indtil videre. 

2 år 7 måneder siden #14218 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=170390 skrev:

El_Juan post=170388 skrev:

​De ramte også lige to kæmpe talenter i Kanté og Mahrez.
Det tænker jeg ikke umiddelbart at Girona har.

Af unge spillere har Girona da Miguel, Savio og Arnau Martinez. Så er der Eric Garcia (selvom jeg tvivler) og Yan Couto som de har lejet. Af ældre spillere, der også kunne bryde lidt senere igennem er der Aleix Garcia og Tsygankov.

Jeg ville blive overrasket, hvis ingen af dem kommer til at slå igennem i en mere regulær stor klub.

2 år 7 måneder siden #14219 af Estadio Santiago Bernabéu
​Det her er genial læsning fra manden, der holder en hel fanbase snøret

www.fcbarcelona.dk/Nyheder/joan-laporta-...em-en-svaer-tid.html

2 år 7 måneder siden #14220 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Estadio Santiago Bernabéu post=170393 skrev: ​Det her er genial læsning fra manden, der holder en hel fanbase snøret

www.fcbarcelona.dk/Nyheder/joan-laporta-...em-en-svaer-tid.html

Det er jo bare verdens mest dobbeltmoralske og hykleriske klub.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Leveret af Kunena Forum