Om Vores Rivaler IX
- 9eren
- Gæst
-
Xavi quedateLars1991 post=170380 skrev: Det kunne jo være blevet meget værre for Barcelona! Sikke en anden halvleg af Girona... men Xavi giver dem det også lidt, hva? Hvad fanden var det for en triple indskiftning med Balde som en flydende centerforsvar/midtbane? Ej altså kom nu Xavi, det er altså ikke tiden til at opfinde den dybe tallerken. Det er tid til at spille så simpelt som muligt og stadig spille på Barcelona-måden. Han bliver bare ved og ved med at tage mærkværdige beslutninger. Og han får sjældent noget ud af dem.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Aguero er et ækelt menneske.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Kontekst?Hamid8210 post=170382 skrev: Agüero sagde til mig: 'Felipe, hvis du taler om hans(DiMaria) kone, så mister han fatningen'. Jeg nævnte hende, og han var knust. Jeg var over ham hele kampen, og han gjorde det ikke godt.
HVem er Felipe ? Hvilken kamp drejer det sig om?
Jeg savner Pepe :(
Filipe Luis, ikke Felipe. Kontekst: www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...ria-wife-remark.htmlMadridista02 post=170384 skrev:
Kontekst?Hamid8210 post=170382 skrev: Agüero sagde til mig: 'Felipe, hvis du taler om hans(DiMaria) kone, så mister han fatningen'. Jeg nævnte hende, og han var knust. Jeg var over ham hele kampen, og han gjorde det ikke godt.
HVem er Felipe ? Hvilken kamp drejer det sig om?
Hvad så nu? Frygter jeg Girona på den lange bane? Nej, det gør jeg ikke. De har en smal trup, og spiller en krævende form for bold. De kommer til at have en downperiode før eller siden. Derudover, så glem ikke, at vi bankede Girona 3-0 på deres hjemmebane. En sejr eller uafgjort mod dem på Bernabeu, og så er den skid slået. Atlético bliver vores skarpeste konkurrent i kampen om mesterskabet.
Dog glædeligt med lidt nyt liv i toppen af La Liga. Det gør det altid lidt mere interessant.
Leicester lavede i lige så høj grad en Leicester, fordi favoritterne slet ikke præsterede i den sæson. Den var en kombination af, at Leicester var gode, og guldfavoritterne var tilpas middelmådige.Ramos4 post=170374 skrev: Girona skal nok ramme et formdyk. Er mere bange for Atletico.
Skulle de ende med at lave en Leicester, jamen så er der jo ikke så meget at gøre ved det.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
De ramte også lige to kæmpe talenter i Kanté og Mahrez.El_Juan post=170388 skrev:
Leicester lavede i lige så høj grad en Leicester, fordi favoritterne slet ikke præsterede i den sæson. Den var en kombination af, at Leicester var gode, og guldfavoritterne var tilpas middelmådige.Ramos4 post=170374 skrev: Girona skal nok ramme et formdyk. Er mere bange for Atletico.
Skulle de ende med at lave en Leicester, jamen så er der jo ikke så meget at gøre ved det.
Det tænker jeg ikke umiddelbart at Girona har.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 post=170390 skrev:
De ramte også lige to kæmpe talenter i Kanté og Mahrez.El_Juan post=170388 skrev:
Det tænker jeg ikke umiddelbart at Girona har.
Af unge spillere har Girona da Miguel, Savio og Arnau Martinez. Så er der Eric Garcia (selvom jeg tvivler) og Yan Couto som de har lejet. Af ældre spillere, der også kunne bryde lidt senere igennem er der Aleix Garcia og Tsygankov.
Jeg ville blive overrasket, hvis ingen af dem kommer til at slå igennem i en mere regulær stor klub.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
www.fcbarcelona.dk/Nyheder/joan-laporta-...em-en-svaer-tid.html
Estadio Santiago Bernabéu post=170393 skrev: Det her er genial læsning fra manden, der holder en hel fanbase snøret
www.fcbarcelona.dk/Nyheder/joan-laporta-...em-en-svaer-tid.html
Det er jo bare verdens mest dobbeltmoralske og hykleriske klub.