Om Vores Rivaler IX

2 år 7 måneder siden #14221 af Estadio Santiago Bernabéu
​Vanvittige scener i Tyrkiet i nat.

Præsidenten for den ene klub løb ind på banen og slog dommeren i øjet. Kæmpe tumultscener fulgte efter. En af præsidentens mænd løb dernæst hen og sparkede dommeren i hovedet som han lå ned.

Det tyrkiske forbund har reageret med at suspendere al fodbold i Tyrkiet på ubestemt tid. Det gælder alle hold på alle niveauer og aldre. De bebrejder desuden journalister, eksperter, trænere, spillere, præsidenter og stort set alle for at have opbygget en stemning om at det er i orden at kritisere dommerne.

Præsidenten der slog og manden der sparkede er anholdt og skal for retten. Anklagen lyder på 1 til 4 års fængsel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #14222 af Estadio Santiago Bernabéu
​Her er en video

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #14223 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Normalt er jeg bedøvende med dansk fodbold. Men igen i aften håber jeg på at vi kan få lov til at se Real Madrid i parken. Så tag den anden plads FCK og så håber vi på en god lodtrækning.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #14224 af 9eren
Flere situationer som disse Xavis forsvar præstere

Hvis nogen tror at Barcelona kan gå hele vejen i CL. Så check klippet. Det var gentagene hele kampen i gennem, at Barcelonas spillere ikke havde fjerneste interesse i at dække op eller stå tæt. jeg lagde specielt mærke til den situation her, fordi han ikke fik bolden i første omgang. Men at han så får den alligevel, det er jo helt vildt.

Kounde var værst i den kamp.

Det her er jo ikke et engangs tilfælde men var også klasisk for deres mesterskabs sæson sidste år. Problemet som jeg har nævnt før, var modstanderens skarphed manglede. Getafe spillede ligeså godt på Camp Nou, hvor de taber 1-0, som Girona gjorde i søndags. Derfor er det svært at måle Gironas egentlig niveau mod de store, jeg ser frem til de møder Atletico Madrid.
Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved 9eren.

2 år 7 måneder siden #14225 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

Estadio Santiago Bernabéu post=170396 skrev: ​Vanvittige scener i Tyrkiet i nat.

Præsidenten for den ene klub løb ind på banen og slog dommeren i øjet. Kæmpe tumultscener fulgte efter. En af præsidentens mænd løb dernæst hen og sparkede dommeren i hovedet som han lå ned.

Det tyrkiske forbund har reageret med at suspendere al fodbold i Tyrkiet på ubestemt tid. Det gælder alle hold på alle niveauer og aldre. De bebrejder desuden journalister, eksperter, trænere, spillere, præsidenter og stort set alle for at have opbygget en stemning om at det er i orden at kritisere dommerne.

Præsidenten der slog og manden der sparkede er anholdt og skal for retten. Anklagen lyder på 1 til 4 års fængsel.

Der er noget helt fundamentalt galt med den mentalitet, men det overrasker mig ikke.

Der er sket en tiltagende forråelse mange steder. De glemmer, at det bare er fodbold. Jeg synes, det er fint, at al fodbold i Tyrkiet suspenderes. 

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

2 år 7 måneder siden #14226 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Undrede mig over lidt over Bellinghams jubelscene mod Betis. Indtil jeg så den fra den her vinkel:

www.youtube.com/shorts/kYwqVKwoomw

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #14227 af 9eren
Mbappe bliver i PSG og forlænger med 2 sæsoner

2 år 7 måneder siden #14228 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=170402 skrev: Mbappe bliver i PSG og forlænger med 2 sæsoner

​Det ved du ikke.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #14229 af 9eren
Alt peger i den retning og kontrakt forlængelsen indeholder 2 år.

2 år 7 måneder siden #14230 af Estadio Santiago Bernabéu
​Rygter. Ingen grund til at falde i med begge ben. Det er agurketid.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #14231 af 9eren
Benzema scoring i VM for klubhold. De
Kommer nok videre.

2 år 7 måneder siden #14232 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Om Vores Rivaler IX
​Hvis det skulle ske, at P$G ryger ud allerede i aften, er der mon ikke en sandsynlighed for at Mbappe kunne tænke sig at skifte til os med tanke på at spille CL efter nytåret? - Ud fra den rungende tavshed blandt medierne lyder det usandsynligt. 

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

Leveret af Kunena Forum