Om Vores Rivaler IX
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Præsidenten for den ene klub løb ind på banen og slog dommeren i øjet. Kæmpe tumultscener fulgte efter. En af præsidentens mænd løb dernæst hen og sparkede dommeren i hovedet som han lå ned.
Det tyrkiske forbund har reageret med at suspendere al fodbold i Tyrkiet på ubestemt tid. Det gælder alle hold på alle niveauer og aldre. De bebrejder desuden journalister, eksperter, trænere, spillere, præsidenter og stort set alle for at have opbygget en stemning om at det er i orden at kritisere dommerne.
Præsidenten der slog og manden der sparkede er anholdt og skal for retten. Anklagen lyder på 1 til 4 års fængsel.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Platin bruger
-
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Hvis nogen tror at Barcelona kan gå hele vejen i CL. Så check klippet. Det var gentagene hele kampen i gennem, at Barcelonas spillere ikke havde fjerneste interesse i at dække op eller stå tæt. jeg lagde specielt mærke til den situation her, fordi han ikke fik bolden i første omgang. Men at han så får den alligevel, det er jo helt vildt.
Kounde var værst i den kamp.
Det her er jo ikke et engangs tilfælde men var også klasisk for deres mesterskabs sæson sidste år. Problemet som jeg har nævnt før, var modstanderens skarphed manglede. Getafe spillede ligeså godt på Camp Nou, hvor de taber 1-0, som Girona gjorde i søndags. Derfor er det svært at måle Gironas egentlig niveau mod de store, jeg ser frem til de møder Atletico Madrid.
Estadio Santiago Bernabéu post=170396 skrev: Vanvittige scener i Tyrkiet i nat.
Præsidenten for den ene klub løb ind på banen og slog dommeren i øjet. Kæmpe tumultscener fulgte efter. En af præsidentens mænd løb dernæst hen og sparkede dommeren i hovedet som han lå ned.
Det tyrkiske forbund har reageret med at suspendere al fodbold i Tyrkiet på ubestemt tid. Det gælder alle hold på alle niveauer og aldre. De bebrejder desuden journalister, eksperter, trænere, spillere, præsidenter og stort set alle for at have opbygget en stemning om at det er i orden at kritisere dommerne.
Præsidenten der slog og manden der sparkede er anholdt og skal for retten. Anklagen lyder på 1 til 4 års fængsel.
Der er noget helt fundamentalt galt med den mentalitet, men det overrasker mig ikke.
Der er sket en tiltagende forråelse mange steder. De glemmer, at det bare er fodbold. Jeg synes, det er fint, at al fodbold i Tyrkiet suspenderes.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
www.youtube.com/shorts/kYwqVKwoomw
- 9eren
- Gæst
-
Det ved du ikke.9eren post=170402 skrev: Mbappe bliver i PSG og forlænger med 2 sæsoner
- 9eren
- Gæst
-
- Platin bruger
-
- 9eren
- Gæst
-
Kommer nok videre.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂