Om Vores Rivaler IX

10 år 10 måneder siden #145 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Pelle skrev: 1413productions:

Det mest latterlige er vel ret beset, at fjolser som dig altid dukker op, når i skal forsvare et eller andet ved Barcelona. Der kunne være grobund for SÅ mange fantastisk saglige diskussioner herinde. Helt andre syn på vores største rival, netop fordi i befinder jer på forummet. Vi kunne få begge perspektiver på og virkelig lære ad hinanden. Men når disse opstår, så er i der aldrig. I (læs: dig) er her kun, når der skal forsvares og smides med stikpiller. Og det er netop derfor jeg ikke kan begribe, at i har en berettigelse herinde!


Hold fast i er lette at provokere, hvorfor bruge et ord som fjols?

Havde jeg været FC Barcelona fan så havde jeg heller ikke været herinde, men jeg synes da han forholder sig sagligt til emnet så jeg kan ikke forstå jeres udbrud.


Godt. Fjern ordet "fjols" fra mit indlæg og læs det så en gang til. Så vil du forstå, hvad jeg mener. Du holdt tydeligvis op med at læse efter du læste ordet "fjols". Hvis du - når du har læst - stadig ikke forstår det, så skal jeg forklare det for dig :-)


Selvfølgelig stoppede jeg med at læse dit indlæg eftersom du brugte et nedværdigende ord, uden nogen som helst grund?

Skal jeg også begynde at skrive nedværdigende ord til dig, men når du læser dem så husk lige selv at ''fjerne'' dem, giver jo ingen mening.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #146 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Om Vores Rivaler IX
Nu skulle alt være på plads ift. Chelseas køb af Rahman på venstreback. De smider angiveligt 30 af de lange for ham, hvilket jeg synes virker pænt pricy, men det skyldes også, at jeg overhovedet ikke kender spilleren.

Det virker underligt at sendes Luis tilbage til Spanien, da han imo er en fremragende venstreback, og især som reserve.

Er der nogen herinde, som kender til Rahman?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #147 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om Vores Rivaler IX

Gåser skrev: Nu skulle alt være på plads ift. Chelseas køb af Rahman på venstreback. De smider angiveligt 30 af de lange for ham, hvilket jeg synes virker pænt pricy, men det skyldes også, at jeg overhovedet ikke kender spilleren.

Det virker underligt at sendes Luis tilbage til Spanien, da han imo er en fremragende venstreback, og især som reserve.

Er der nogen herinde, som kender til Rahman?


Nu er det ikke for at virke sur, eller fordi jeg bare skal lege politimand... :)

Men et indlæg, som det du skriver der, har IMO alt for lidt med Real Madrid at gøre. Jeg kan forstå at man bruger denne tråd, hvis eksempelvis en topklub i Spanien laver et eller andet helt helt vildt. Men småhandler i andre ligaer har næppe nogen forbindelse til Real Madrid...

Undskyld at det lige blev dig, som jeg tog fat i. Det kunne lige så godt have været en anden...:)

Det er iøvrigt også bare min ydmyge mening. Hvis jeg står alene med den, så er det jo bare sådan;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #148 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
@M_Linding

Hvilken tråd skal man ellers bruge? Som jeg ser det, er der ikke andre tråde til den slags :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, JimmyBroe, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #149 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX

M_linding skrev:

Gåser skrev: Nu skulle alt være på plads ift. Chelseas køb af Rahman på venstreback. De smider angiveligt 30 af de lange for ham, hvilket jeg synes virker pænt pricy, men det skyldes også, at jeg overhovedet ikke kender spilleren.

Det virker underligt at sendes Luis tilbage til Spanien, da han imo er en fremragende venstreback, og især som reserve.

Er der nogen herinde, som kender til Rahman?


Nu er det ikke for at virke sur, eller fordi jeg bare skal lege politimand... :)

Men et indlæg, som det du skriver der, har IMO alt for lidt med Real Madrid at gøre. Jeg kan forstå at man bruger denne tråd, hvis eksempelvis en topklub i Spanien laver et eller andet helt helt vildt. Men småhandler i andre ligaer har næppe nogen forbindelse til Real Madrid...

Undskyld at det lige blev dig, som jeg tog fat i. Det kunne lige så godt have været en anden...:)

Det er iøvrigt også bare min ydmyge mening. Hvis jeg står alene med den, så er det jo bare sådan;)


Du har ret, det har ikke meget med Real Madrid at gøre. Samtidig synes jeg dog, det vil være synd at indskærpe for meget.

At folk benytter Madridista.dk til at diskutere fodbold, generelt og ikke kun Real Madrid, må være i hjemmesidens interesse.

Jeg er ihvertfald glad for at kunne få min fodbolddosis et sted.
Hellere få al sladeret fra den kønne pige i klassen, end fede Helle.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved JimmyBroe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #150 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg vil da lige præcis mene, at tråden er denne rette. Chelsea er da en af vores rivaler, og vi kan være heldige/uheldige at rende ind i dem allerede i gruppefasen i CL grundet det nye seedingssystem, hvor vi er havnet i 2. lag.

At de så hiver en i min optik ukendt spiller op af hatten for at anseeligt beløb vækker da min interesse, da jeg intet kender til ham. Dertil er vi muligvis på udkig efter en venstreback, da der er flere rygter om, at Coentrao er på vej væk.

En handel til 30 mio euro vil jeg nu heller ikke kalde en småhandel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #151 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg mente ikke, at Gåser brugte den forkerte tråd. Jeg var mere inde på, hvor lidt et indlæg kan handle om Real Madrid, før man skal overveje at skrive det på bold.dk el.l....:)

Det er fint hvis alle synes at alt fodboldrelateret kan skrives i denne tråd - så skal jeg ikke stille mig på hælene;) Jeg har da sikkert også selv skrevet et indlæg eller to, om noget der slet ikke omhandler Real Madrid.

Jeg ville bare lige lufte tanken, fordi jeg synes at vi har haft 3-5 uger, hvor rigtig mange indlæg har omhandlet spillere og klubber, som absolut ingen forbindelse har til Real Madrid, og heller ikke får det. Nu er tanken luftet;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #152 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX
Luft du bare løs:)

Jeg tror nu ikke at der har været meget mere "generelt fodboldsnak" end der plejer. Du lægger måske bare mere mærke til det, fordi der har været stille omkring Real Madrid i en længere periode?

Som udgangspunkt er det Real Madrid vi diskuterer. Men det er også lidt synd når forummet (som vi har set tidligere) dør helt hen i flere dage. Så hellere diskutere andre kampe/handler/spillere/trænere you name it. Det er jo ikke fordi det skygger over Real Madrid emnerne, der er bare ikke mange at tage fat på i øjeblikket og de der er, er diskuteret til hudløshed.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #153 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om Vores Rivaler IX
City mod Chelsea kl. 17:00 til de interesserede...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #154 af Neye
Besvaret af Neye på emne Om Vores Rivaler IX

Inspektøren skrev: City mod Chelsea kl. 17:00 til de interesserede...


Giver et interessant view over styrkeforholdet på nuværende tidspunkt mellem de to største favoritter i PL

Hvis City også får De Bruyne eller en lignende offensiv midtbanespiller i den klasse, så tror jeg for alvor City når langt. Både i PL og CL
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Neye.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #155 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Der er altid garanti for at der bliver løbet en del i kampene mellem Manchester City - Chelsea, fodbold er der ikke så meget at se af, men mon ikke Mourinho er yderst tilfreds med dette.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #156 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om Vores Rivaler IX
Endelig!

Kun Agüero, hvem ellers?

Så gik den heller ikke længere for den storspillende, Begovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum